Adsense

Isnin, 2 April 2012

Gossip Artis Malaysia :: Sensasi Selebriti

Gossip Artis Malaysia :: Sensasi Selebriti


Gambar Lawanya Tok Mudim di Indonesia

Posted: 02 Apr 2012 09:32 AM PDT

Sempena cuti sekolah, pastinya adik adik kita akan berkhatan. Bila sebut pasal tok mudim kanak-kanak mesti terbayangkan wajah tok mudin yang suka simpan misai tebal dan janggut panjang. Bila dia berdehem jer, pastinya semua akan senyap.

Kalau di Malaysia rata-rata Tok Mudim yang dapat kita lihat adalah seorang lelaki dan selalunya pasti sudah berusia untuk menyunatkan kanak-kanak lelaki pada musim-musim cuti sekolah.

Tetapi senario ini berlainan sekali dengan Indonesia di mana Tok Mudim untuk menyunatkan kanak-kanak lelaki adalah wanita yang lawa-lawa belaka mungkin sebagai langkah untuk bermain psikologi kanak kanak tersebut.

Cuba lihat gelagat Tok Mudim menjalankan tugas ketika menyunatkan kanak kanak.





Amboi, manis-manis orangnya.

Kalau macam ni lah orang yang ditugaskan untuk menyunatkan kanak-kanak, silap haribulan SI BAPA pun nak minta agar disunatkan sekali lagi, hahahahaha. Cuba kasi komen dan pandangan anda sikit...

Badang ditemui di Sarawak

Posted: 02 Apr 2012 09:10 AM PDT


Ketika dahulu, anda pernah dengar cerita badang, dimana badang boleh menumbangkan pokok hanya sekelip mata, kini manusia tersebut boleh ditemui di Negeri Sarawak, hampir 30% mempunyai kuasa yang luar biasa, pada mulanya kami ingat ini hanyalah mitos dan gambar tersebut telah diedit, tetapi sangkaan kami meleset, Badang memang benar benar wujud di Malaysia terutama Badang di Negeri Sarawak.

Cuba lihat betul betul gambar berikut dan teliti video yang disertakan dibawah. Perhatikan jejaka berbaju oren.



Apa komen anda?

Semak Hari Kematian Anda

Posted: 02 Apr 2012 02:38 AM PDT


Lagi tinggi teknologi, lagi mudah untuk kita ketahui kematian seseorang. Hebat tul, baru baru nie kecoh pasal kerajaan malaysia telah mewujudkan satu sistem membolehkan rakyat mengetahui tarikh kematian anda. Sama ada sistem ini benar benar berfungsi atau sebaliknya, tidak dapat disahirkan lagi.

Pada sistem ini , anda diperlukan untuk memasukan nama, tarikh lahir dan jantina anda. Kemudian tunggu, sistem tersebut akan proses untuk menentukan bila tarikh anda akan mati. WOW!! Paling penting anda jangan terpengaruh pula.

Fungi sistem ini tak dapat dipastikan motif sebenarnya. Apa pun anda boleh cuba Application Kerajaan jangka hayat anda ini.


Klik disini KETAHUI JANGKA HAYAT ANDA DI DUNIA