Adsense

Isnin, 12 September 2011

Zon Artis

Zon Artis


Kenyataan Balas Mamat Sepah Berhubung Pendedahan Adda Mengenainya

Posted: 12 Sep 2011 07:44 PM PDT

GAMBAR MAMAT SEPAH BERSAMA BEKAS KEKASIH ADDA
Gambar kenangan Mamat bersama Adda

Semalam, kami post'kan pendedahan yang dibuat oleh Adda mengenai Mamat Sepah (boleh baca di sini). Post ini pula adalah kenyataan balas Mamat berhubung pendedahan yang dibuat oleh Adda itu dimana Mamat menganggap tuduhan yang dibuat oleh bekas kekasihnya itu sebagai melampaui batas dan mempunyai agenda tertentu.

Malah Mamat turut menyatakan yang dia berani menjunjung kitab suci Al-Quran dan bersumpah bahawa kenyataan bekas kekasihnya itu adalah tidak benar.

"Saya mengaku meninggalkan dia dalam keadaan yang dia sangat sayangkan saya dan begitu juga saya terhadapnya. Namun ada perkara lain yang saya tidak boleh terima dalam hubungan itu sehingga membuatkan saya mengambil keputusan memutuskan hubungan."

"Biarlah saya dan dia sahaja yang mengetahui perkara tersebut kerana jika saya buka mulut ia tidak beri faedah kepada sesiapa pun, malah memburukkan lagi keadaan,"

"Tentang cincin yang saya telah berikan, memang saya minta semula daripadanya kerana itu adalah tanda ikatan sebuah hubungan, namun saya terus buang kerana tidak sanggup mengenangnya lagi,"

Mengenai tuduhan Adda yang mengatakan Mamat adalah punca perpecahan kumpulan Sepah, ini jawapan Mamat:-

"Perkara itu sudah dijelaskan dan keputusan itu adalah daripada kami bertiga buka kerana saya seorang,"

Related Posts with Thumbnails

(Gambar) Wajah Anak Ketiga Fazley Yaakob, Ahmad Fierudz

Posted: 12 Sep 2011 05:11 AM PDT

Jika anda baru pertama kali meninggalkan respon, ianya akan melalui proses moderation terlebih dahulu. Oleh itu, anda tidak perlu klik SUBMIT untuk kali ke-2. Apa-apa pun, responlah dengan akal yang waras yer :D