Adsense

Isnin, 12 September 2011

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater


Johan Raja Lawak Jadi Penyampai Tetap Radio Era

Posted: 12 Sep 2011 07:43 PM PDT

Budiey nak ucapkan tahniah kepada Johan Raja Lawak kerana telah menerima tawaran untuk menjadi penyampai radio sepenuh masa di Program Riuh Pagi Era.

Pelakon Raya Tak Jadi

KUALA LUMPUR: Selepas sebulan menjadi penyampai sambilan di stesen radio Era, Johan (Raja Lawak) memberitahu dia telah ditawarkan sebagai penyampai tetap di stesen radio itu bagi mengendalikan program "Riuh Pagi Era".

Johan yang kini mengendalikan program "Hujung Minggu Di Era" pada setiap Sabtu berkata, tawaran itu dibuat selepas pihak pengurusan berpuas hati dengan gaya penyampaiannya dan respons daripada pendengar.

"Alhamdulillahlah inilah yang dinamakan rezeki daripada Tuhan untuk saya dan keluarga. Pihak pengurusan Era melihat kebolehan dan percaya pada bakat yang saya miliki ketika mengendalikan program tersebut," katanya selepas pratonton filem "Raya Tak Jadi" di sini pada Isnin.

Program "Riuh Pagi Di Era" kini dikendalikan oleh Aznil Nawawi, Ray dan Haniff bermula pukul enam pagi sehingga 10 pagi. Teruja dengan tawaran tersebut Johan berkata, mengikut perancangan stesen radio itu, dia bakal memulakan tugas baru bermula November ini atau selewat-lewatnya Mac tahun hadapan.

"Pihak stesen memberikan saya masa dan kelonggaran untuk menyelesaikan semua tawaran berlakon yang telah pun dipersetujui sebelum memulakan tugas di Era," ujarnya.

Dalam pada itu, Johan memberitahu dia bersetuju bergelar deejay kerana menyedari kerjaya sebagai pelakon tidak akan kekal lama sebaliknya bertugas secara sepenuh masa di stesen radio popular adalah sebagai satu persediaan untuk menghadapi zaman gelap sebagai pelakon.

"Saya adalah ketua keluarga kepada isteri dan anak serta mempunyai tanggungjawab lain. Saya tidak tahu sampai bila boleh bertahan dalam industri ini sebagai pelakon dan pengacara," katanya.

Sementara itu, mengulas mengenai desas-desus hubungannya dengan Zizan Raja Lawak yang dikatakan dingin, Johan berkata dia tidak mempunyai sebarang masalah dengan rakan baiknya itu.

Katanya khabar angin itu dibuat oleh pihak tidak bertanggungjawab untuk melaga-lagakan mereka berdua kerana tidak senang dengan keakraban yang terjalin.

"Tidak timbul sama sekali isu saya bermusuhan atau bergaduh dengan Zizan. Itu semua khabar angin malah saya baru sahaja berjumpa dengan dia semalam," ulasnya. via Mstar Online

Tags: ,

Click on the following buttons to share this article with your friends:

Baca artikel lain yang berkaitan:

  • Zizan Raja Lawak Kemalangan Kecil
  • Johan Raja Lawak Diserang Penyakit Lupa Kronik
  • Trivia: Beg Kuning Penyampai Radio Mana ni
  • Zizan Raja Lawak Nyanyi Rap dalam Selamat Tinggal
  • Gambar Angah & Along Raja Lawak di ABPBH2010
  • Gambar Zizan Raja Lawak Dalam Bolos
  • Radio Capital FM88.9 Mahu Lawan Radio Hot FM dan Radio Era?
  • Video Lawak Man di Maharaja Lawak Minggu 4
  • Bonet Kereta Saiful Apek Diisi Dengan Mayat?
  • Lords Tailor Taja Baju Zizan Raja Lawak ABPBH 2010
  • Gambar Selebriti di Prebiu Media Filem Raya Tak Jadi

    Posted: 12 Sep 2011 05:47 PM PDT

    Jam 11 pagi semalam telah berlangsung Majlis Prebiu Media untuk filem Raya Tak Jadi arahan Prof Madya A. Razak Mohaideen di Cathay Cineleisure, Mutiara Damansara. Ramai selebriti dan pelakon filem ini yang hadir dan ini gambar Selebriti yang sempat Budiey ambil semasa Prebiu Media Filem Raya Tak Jadi.

    Filem ke 32 arahan Prof Madya A. Razak Mohaideen ini tidak bernasib baik kerana tidak mendapat tarikh tayangan pada 1 Syawal di mana biasanya mana-mana filem akan mendapat kutipan sangat tinggi pada musim perayaan. Isu ini menjadikan Prof Madya A. Razak Mohaideen sangat terkilan dan diluahkan beliau semasa berucap di khalayak hadirin di dewan menonton.

    Budiey rasa, mana-mana pengarah sekalipun akan rasa kecewa apabila filem yang mempunyai tema atau konsep tertentu tidak diberikan perhatian sewajarnya oleh pihak Syarat Wajib Tayang (SWT) seperti mana berlaku pada filem terbaru arahannya, Raya Tak Jadi. Sebelum ini, beliau pernah melahirkan sebuah filem bertemakan raya iaitu I Know What You Did Last Raya tapi ia bernasib baik kerana mendapat slot pada 1 Syawal.

    Filem yang turut menampilkan pelakon Noreen Nor ini telah menjalani pengambaran di sekitar Kuala Selangor, Shah Alam dan Kuala Lumpur dan menurut Prof Madya A. Razak Mohaideen, beliau sangat berpuas hati dengan gandingan pelakon dan pelawak Saiful Apek dan Johan Raja Lawak dalam filem ini.

    Filem ini akan ditayangkan di pawagam di seluruh Malaysia mulai 15 September 2011. Kepada pembaca yang ketinggalan, sila baca sinopsis & lihat gambar-gambar menarik sepanjang pengambaran filem Raya Tak Jadi kat SINI.


    Pelakon Raya Tak Jadi

    Saiful Apek

    Pelakon Raya Tak Jadi

    Johan Raja Lawak

    Pelakon Raya Tak Jadi

    Wan Sharmila

    Pelakon Raya Tak Jadi

    Azlee

    Pelakon Raya Tak Jadi

    A. Latif Mohaideen

    Pelakon Raya Tak Jadi

    Pengarah & pelakon Datuk Jalaluddin Hassan

    Pelakon Raya Tak Jadi

    Mia Sara Nasuha

    Mia Sara Nasuha juga turut hadir menonton

    Pelakon Raya Tak Jadi

    Tags: ,

    Click on the following buttons to share this article with your friends:

    Baca artikel lain yang berkaitan:

  • Gambar Sekitar Malam Gala Filem HAQ
  • Gambar Selebriti di Prebiu Media Filem Karak
  • Gambar Ummi Nazeera di Prebiu Hikayat Merong Mahawangsa
  • Sekitar Prebiu Filem Kembar Siang
  • Gambar Kilafairy di Prebiu Media Filem Karak
  • Gambar Ashraf Sinclair dan Bunga Citra Lestari di Prebiu Filem Saus Kacang
  • Gambar Lisa Surihani di Prebiu Hikayat Merong Mahawangsa
  • Duit Raya RM500 Dari Tayangan Unggul Astro Shaw
  • Trailer Filem Otai Lakonan Nasha Aziz & Aznil Nawawi
  • Gambar Puteri Sarah Liyana di Prebiu Media Lu Fikirlah Sendiri