Adsense

Rabu, 13 Julai 2011

OHBULAN!

OHBULAN!


“Saya Single, Totally Available” – Izreen Azminda, Pelakon Juvana.

Posted: 13 Jul 2011 09:37 PM PDT

[unable to retrieve full-text content]Izreen Azminda, sudah 5 tahun menceburkan diri dalam bidang lakonan. Ditakdirkan watak sebagai Cikgu Zakiah dalam drama Juvana telah melonjakkan popularitinya. Pada masa yang sama, Izreen turut berlakon dalam drama Stanza Cinta bersama Aaron Aziz & Nur Fathia yang keudara setiap Ahad, di TV3. Kami sempat mengasak Izreen dengan soalan-soalan berbentuk peribadi. Sedikit khabar gembira [...]

(Music Video) Goldfish & Blink Ft Altimet & ZE! – In The House

Posted: 13 Jul 2011 09:07 PM PDT

[unable to retrieve full-text content]“Siot tak bagitau aku! Killer song tu!” sempat aku berbual dengan Altimet di BBM sebentar tadi. “Bukan lagu aku pun, aku di-feature je,” balas Altimet. “Aku suka gila lagu berentak ala elektro, macam ni,” kata aku lagi. “Aku tak tau hang suka lagu elektro, aku ingatkan kau peminat tegar muzik keroncong,” balas Altimet dengan nada [...]