Adsense

Rabu, 29 Jun 2011

Zon Artis

Zon Artis


Gambar Baby Girl Aida (Gadis Melayu) & Saiful Nizam

Posted: 29 Jun 2011 08:43 PM PDT

GAMBAR ANAK AIDA GADIS MELAYU DAN SAIFUL NIZAM

Terlebih dahulu, tahniah kami ucapkan kepada Aida (Gadis Melayu) dan suami, Saiful Nizam kerana selamat menimang cahaya mata pertama dan kini sudah bergelar ibu dan ayah. Ini kerana, Aida telah selamat melahirkan seorang anak perempuan pada pagi kelmarin (Rabu – 29 Jun '11) sekitar jam 11 pagi. Tahniah sekali lagi.

Meh tengok gambar baby girl Aida dan Saiful kat bawah ni.

GAMBAR ANAK AIDA GADIS MELAYU DAN SAIFUL NIZAM

P/s: Klik sini kalau nak menang iPad2, kamera DSLR Canon dan HTC Desire.

Related Posts with Thumbnails Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Wardina Mahu Saman Laman Blog

Posted: 29 Jun 2011 06:48 PM PDT

GAMBAR WARDINA BERTUDUNG MAHU SAMAN LAMAN BLOG

Terkejut juga bila dapat tahu yang Wardina nak saman laman blog. Tapi selepas meneliti apa yang dimaksudkan, lapang rasanya dada ini kerana laman blog yang mahu disaman oleh Wardina tu adalah laman blog yang mengaitkannya dengan perhimpunan BERSIH dan menyokong Parti Keadilan Rakyat (PKR).

Bak kata Wardina, dia akan mengambil tindakan undang-undang terhadap laman blog sekiranya artikel yang mendakwa dia menyokong Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan menyokong perhimpunan BERSIH tidak dikeluarkan. Jadi, kepada penulis blog yang menulis perkara tersebut, you know what to do.

Adalah tidak benar mengatakan saya terbabit dengan parti itu. Saya ingin memberi penjelasan atas salah faham dan kekeliruan yang disiarkan dalam beberapa blog.

Wardina turut menjelaskan yang kehadirannya di Karnival Mesra Rakyat pada 26 Jun lalu di Desa Mentari itu adalah sebagai jemputan untuk memberi ceramah motivasi keibubapaan dan dia langsung tidak tahu yang majlis tersebut akan dihadiri oleh Azmin Ali (pemimpin PKR merangkap abang kepada Azwan Ali).

Kehadiran saya di Karnival Mesra Rakyat 26 Jun lalu di Desa Mentari adalah sebagai jemputan untuk memberi ceramah motivasi keibubapaan. Saya tidak diberitahu penganjur bahawa (Mohamad) Azmin Ali akan hadir sama.

P/s: iPad2, kamera DSLR Canon dan HTC Desire untuk dimenangi. Jom join!

Related Posts with Thumbnails Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.