Adsense

Sabtu, 11 Jun 2011

Celebrity News

Celebrity News


Keputusan Final Piala FA 2011 - Terengganu 2 - Kelantan 1

Posted: 11 Jun 2011 09:03 AM PDT





Tahniah kepada pasukan Negeri Terengganu kerana menjadi juara Piala FA 2011. Memang menakjubkan kerana saat bukan minit terakhir mereka mendapat gol sendiri oleh pasukan pertahanan Negeri Kelantan. Sudah pasti pemain dan penyokong pasukan Kelantan terkedu kerana jaringan diminit akhir yang menghancurkan impian menjadi JUARA.



ZoOM : APa Komen Anda ?
Suka Gossip Ini ClickLah Like !!

Cara Nak Tahu Boyfriend Anda Seorang Playboy [Bacaan Wanita]

Posted: 11 Jun 2011 02:10 AM PDT

Sekadar berkongsi dengan anda di ZoOmartis terutamanya kaum Hawa/Wanita yang sering kali kecewa dengan pasangan yang masing-masing. Baca dan fahami dan jika boleh dipraktikkan gunakan sebaik mungkin dan jika sebaliknya anggaplah ia sebagai bahan bacaan anda di laman maya ini.

1. If he is a playboy...dia xkan ajak korg untuk datang ke rumah ibu bapanya...i mean dia xkan ajak korg datang umah..

Tips: Pergi umah dia..then terus kol cakap dah ada kat rumah dia....haaa mau gelabah..heheh


2. Bila kat public...dia akan berlagak stylo and good looking..walaupun xbrapa nak style..dia akan wujudkan jarak antara korg dan dia...dan dia takkan kenalkan korg kat kawan-kawan dia..

Tips: Kalau kebetulan terserempak dengan kawan-kawan dia..korg suruh jer Boyfriend korg introduce kan kawan dia secara paksa..macam nak kenal2 gitu.....bagi jeles la kan..tgk dia jeles ke x...

3. Si playbooyer ni akan slalu cakap BUSY.. xde masa...banyak keje..ni lah itulah.....yelah...masa yang ada pi cari pompuan lain..

Tips: call pada waktu2 tertentu..atau tanya kawan-kwan dia..betul ker dia busy...atau buat-buat busy..kalau betul xpa...kalau xbetull.. aku raasa korg kena nilai balik..adakah dia lelaki yang ko cari selama ini?? teng teng teng...........


4.Dia akan slalu fixed kan masa date korang...for xample..dia akan sentiasa ajak kamu date hari jumaat...
sebab kemungkinan.. hari sabtu dia akan date ngn pompuan lain plak kan?...haaa... tp pandai2 lah korg kenal pasti behaviour dia

Tips: Korg carilah date yang flexible...bukan fixed...if he is surprise with pleasure..then its ok...tapi kalau muka monyok jer cam ada benda xkena...haaa paham2 jelah kan....

5. Seorang playboy akan rasa bersalah bila lepas pergi dating dengan pompuan lain...so... dia akan buat-buat baik...romantik la apa la dengan korg...benda ni kdg2 boleh jadi terlalu obvious...

Tips:..Kalau betul dia ada affair dengan pompuan lain....cakap kat dia "semalam ada kawan i nampak u.........."     n dia akan jawab dengan cepat..n cam glisah  "nampak apa?"

6. Tiap kali date memerlukan duit kan?... walaupun kewangan dia agak ok / kukuh... dia still akan komen n cakap dia xcukup duit...xde duit..

Tips:..kenal pasti apa yg dia buat dengan duit tuh...kalau dia xde beli apa2 or large shopping recently...hah memang meragukan la kan.....kemana hilangnya duit tuh...Ptuih! betul la kan...hehe



7.Lelaki amat senang untuk depengaruhi oleh perempuan....cara berpakaianya  akan berubah...habit dia pun akan berubah bila dah ada yang lain.....perhatikan jelah...mesti ada punya benda berubah...

Tips: belikan dia aksesori exp: necklace,gelang, jam.... n cakap kat dia yang korg suka n suh dia pakai sepanjang masa.....sampai satu masa nanti...bila dah lama2...dia sendiri akan terlupa untuk pakai brg yg korg bg tu...perhatikan je...observe..



8. Bila korg tgh date...dia akn set kan fon dia ke "silent mode".. incase kalau2 pompuan lain kol...ha  xke penign nak jawab....

Tips: when dating with you, if he goes away to answer a phone which does not ring at all, there may be a great mystery...heheh...


Entry ni bukanla nak bersangka buruk kat pasangan anda ...tetapi sekadar berjaga-jaga....kalau xsalah wat pa nak takut betul tak ? Apa Komen Anda ?


Suka Gossip Ini ClickLah Like !!

Alyah melecur terkena Air Panas !!!

Posted: 10 Jun 2011 09:06 PM PDT


Nampaknya badi Artis Malaysia terkena air panas berpanjangan lagi kerana baru sebentar tadi ZoOm terbaca cerita yang menyatakan Alyah yang terkena air panas daripada pinggang sehingga kaki. Info ini ZoOM dapat daripada laman popular MURAI yang sentiasa mengikuti perkembangan artis.

Namun kesahihan belum dapat dipastikan kerana bukti ( gambar ) belum berjaya ZoOM jumpa, jika dah ada nanti ZOOM akan share dengan pembaca di ZOomartis @ Facebook. Namun berikut "Statement" wartawan tersebut mengenai artis terkena air panas.

10 JUN 2011: Kalau korang terkejut bila baca tajuk ni, Murai Batu lagi lah terkejut beruk. Apa tidaknya, berita ni baru saja teman Murai Batu terima daripada pengurus kepada penyanyi comel, Alyah atau nama sebenarnya Noor Hasliah Abu Hassan yang khabarnya sedang dirawat di klinik sekarang ini. 
Ceritanya begini, teman Murai Batu cuba telefon Alyah pagi tadi sebab nal bertanyakan kesahihan gosip yang mengatakan dia sedang bercinta dengan pengarah muzik terkenal iaitu Datuk Ramli MS.
Tiba-tiba teman Murai Batu telah dikejutkan dengan berita gempar yang menggemparkam ini. Menurut pengurus kepada penyanyi lagu Kisah Hati ini, Alyah terkena air panas sehingga menyebabkan dirinya melecur hampir separuh badannya iaitu dari paras pinggang hingga ke kaki.  

Ish ish, kasihan betul Murai Batu kepada Alyah, macam manalah agaknya keadaan Alyah bila berhadapan dengan insiden begini ya?
Namun, teman Murai Batu tak sempat nak bertanyakan bagaimana keadaan Alyah dan bagaimana kejadian tersebut boleh berlaku. Sebab belum sempat perkara tersebut diajukan, pengurus Alyah telah memutuskan talian kerana mahu menguruskan Alyah yang baru sahaja dimasukan ke klinik tersebut yang mana lokasinya tdiak sempat untuk diberitahu.


Suka Gossip Ini ClickLah Like !!

Cerita Lawak @ Jokes : Cinta Itu Buta !!

Posted: 10 Jun 2011 07:46 PM PDT

Seorang lelaki buta memasuki sebuah restoran. Amin,pemilik restoran itu juga berperanan sebagai pelayan mendatanginya dan menghulurkan menu.

"Saya orang buta dan saya tak boleh membaca menu.Tolong bawakan sudu kotor yang telah dipakai oleh pengunjung sebelumnya dan saya akan menciumnya. Dari situ nanti saya tahu masakan apa yang enak untuk dipesan," kata lelaki buta tersebut.

Amin mengumpulkan beberapa sudu bekas dipakai yang ada dan memberikannya kepada lelaki tersebut. Ia mencium sudu itu dan akhirnya berkata, "Saya pesan ikan pais dan sayur masak asam bang".... Dengan agak terperanjat Amin mencatat pesanan lelaki buta itu.Menu itu memang menjadi kegemaran para pengunjung restoran tersebut. Beberapa hari kemudian lelaki buta tersebut datang lagi.Sekali lagi dia minta sudu bekas dipakai untuk dicium, tetapi bukan yang habis dipakai utk makan ikan pais dan sayur masak asam. Hanya ada satu sudu yang habis dipakai untuk makan menu lainnya.

Amin memberikannya kepada lelaki buta tersebut yang kemudian mencium sudu itu dan berkata, "Bau sudu yang ini sedap juga, seperti habis diguna untuk makan ayam bakar dengan sayur ulam dan sambal belacan. "

Amin mengiyakan dan si lelaki buta memesan makanan tersebut. Lelaki buta itu untuk ketiga kalinya datang semula beberapa hari kemudian. Dia datang lebih awal ketika belum ada satupun pengunjung yang datang sehingga tidak ada sudu bekas diguna yang boleh diberikan untuk dihidu.

Entah dari mana datangnya, tiba-tiba sifat nakal @#$% Amin muncul. Dia menghampiri isterinya yang berperanan sebagai tukang masak didapur. Diberikannya satu sudu dan berkata, "Yati, garu ketiak kamu" "Apa-apalah abang ni ?" tanya Yati tak faham. "Sudahlah ikut je lahhhh, untuk kemajuan restoran kita," kata Amin setelah memaksa. Yati menurut, mengusapkan sudu tersebut di "ketiak! nya" dan menyerahkan kembali kepada Amin.

Dibawanya sudu tersebut ke lelaki buta yang duduk menunggu. Lelaki buta melakukan seperti biasa dan berkata,........ "Aku tidak menyangka makwe lamaku Yati bekerja di sini..........boleh saya jumpa dia" Amin: ???????????

tang... tang...tang.. Sesungguhnya Cinta itu Butaaaa.......... "

Suka Gossip Ini ClickLah Like !!