Adsense

Rabu, 27 April 2011

OHBULAN!

OHBULAN!


Gambar Intim Aaron Aziz & Maya Karin Atas Katil.

Posted: 27 Apr 2011 08:06 PM PDT

Gambar Intim Aaron Aziz & Maya Karin Atas Katil.

Ini lagi sedutan gambar daripada filem Ombak Rindu yang kami paparkan dalam artikel Maya Karin Bertudung, Dilacurkan Bapa Saudara.

Tanpa disangkakan, ramai juga pembaca novel Ombak Rindu yang ternanti-nantikan filem ini. Daripada respon pembaca, ada yang berpendapat bahawa Maya Karin tidak sesuai memegang watak sebagai Izzah. Manakala, Lisa Surihani kelihatan agak jelik apabila memegang watak sebagai gadis pengoda. Nak buat macam mana kan? Mungkin pengarah ada alasan tersendiri.

Kami tak kisah sangat, janji pelakon-pelakon yang terlibat cun meletup. Dan, bernanah hati kami tatkala terserempak dengan gambar intim Aaron Aziz & Maya Karin untuk satu babak dalam Ombak Rindu. Paneh hati!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Video Seks Bahagian Kedua Muncul Di Internet

Posted: 27 Apr 2011 05:18 AM PDT

Menurut Mstar, video seks bahagian kedua mula muncul di internet didakwa melibatkan pemimpin pembangkang tersebar di laman Youtube, lewat petang ini.

Video seks bahagian kedua yang dipaparkan di blog papagomo.com, telah dimuatnaik oleh empunya akaun 'wakparjosudorno'. Sambungan video kedua ini memaparkan seorang lelaki yang bertuala di samping seorang wanita yang dipercayai pelacur yang berbogel. Wanita tersebut walau bagaimanapun telah dikaburkan untuk tontonan umum.

Pada minit 0:36, jelas kelihatan lelaki tersebut yang telah menanggalkan tualanya pergi ke arah katil untuk mengambil pakaian dalam. Pada minit 0:52, lelaki tersebut membongkokkan badan dan ia jelas menampakkan susuk wajah.

Video tersebut telah dibuang oleh pihak Youtube kerana mengandungi unsur lucah.

Kami menutup ruangan komen atas sebab-sebab perundangan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.