Adsense

Rabu, 27 April 2011

Celebrity News

Celebrity News


Perkahwinan Memey Dan Norman pada 23 September 2011

Posted: 27 Apr 2011 12:17 AM PDT

 Alhamdulillah akhirnya kahwin juga pasangan ni, nak tunggu sampai 11/11/11 macam-macam fitnah dan tomahan yang diterima. Mana tidaknya sana-sini orang mengata mengenai mereka terutamanya gossip sering berkepit walau dimana saja sehingga menyebabkan mata yang melihat rimas dan muak. Semoga dengan perkahwinan pasangan ini akan menjernihkan semula keadaan yang sering diperkatakan.

Dan berikut Statement Memey mengenai penukaran tarikh perkahwinan mereka : 


"Awalnya saya memilih untuk nikah pada 11 November ini, tapi setelah pulang ke rumah abang (Norman) minggu lepas, untuk berbincang dengan keluarganya tentang tarikh pernikahan ini, ibunya meminta agar tarikh pernikahan dicepatkan.

"Kalau boleh keluarga abang mahu kami bernikah pada bulan Julai, tapi bila kami periksa semula tarikh pada bulan tersebut, jadual kami terlalu padat. Kebetulan pula,bulan Ogos sudah masuk bulan Ramadan dan Syawal, jadi nanti kami perlu sediakan dua persiapan serentak.

"Dan akhirnya, kami pilih tarikh yang terdekat iaitu 23 September. Ini hanya permintaan keluarga sebelah abang, tapi saya masih belum berbincang dengan keluarga saya lagi.

"Esok emak saya akan datang ke Kuala Lumpur, begitu juga dengan ibu abang Norman, jadi kami akan bertemu untuk memilih tarikh yang sesuai antara 23 September ataupun 11 November,"jelas Memey.

Di tanya tentang tarikh-tarikh berkenaan, jelas Memey dia lebih memilih 11 November berbanding 23 September kerana bimbang dengan persiapan yang akan dilakukan.

"Kalau ikut diri saya, saya lebih memilih 11 November. Bukan sahaja kerana tarikhnya yang cantik tapi juga disebabkan masa yang lebih panjang untuk saya membuat persiapan.

"Tapi saya perlu membuat pertimbangan dengan cadangan kedua-dua belah keluarga nanti, dan jika berlangsung pada 23 September sekalipun saya tetap bersetuju. Lagi cepat perkara ini selesai, lagi bagus,"jelasnya lagi. -ManggaOnline
ZoOM : APa komen anda mengenai pasangan ini ?

Notes : Jangan Lupa VOTE ZoOM ( Digi Awards )

Hanya Click  : http://www.wwwow.my/Detail.aspx?cd=230411125059251
Suka Gossip Ini ClickLah Like !!

Free download Maharaja Lawak Minggu Ketiga | Download Percuma

Posted: 26 Apr 2011 07:14 PM PDT

Free download Maharaja Lawak minggu Ketiga | Suka dengan Maharaja Lawak yang kini bersiaran di Astro Warna setiap Jumaat jam 10 Malam? Tak sempat tonton? Usah risau, kini korang semua boleh download episod Maharaja Lawak ini mulai hari ini secara percuma! Untuk Episod akan datang, nantikan update dari aku link untuk download episod Maharaja Lawak ini ye! Ke bawah untuk link download


Download Link:

Minggu pertama
Megaupload-http://adf.ly/151ID
or
Fileserve- http://adf.ly/151oV


Minggu kedua
or

Minggu ketiga
Megaupload- http://adf.ly/1F4cD
or
Fileserve- http://adf.ly/1F74F
 
Suka Gossip Ini ClickLah Like !!