Adsense

Isnin, 3 Januari 2011

Sensasi

Sensasi


Komik Kelakar:Barang Free

Posted: 03 Jan 2011 10:57 PM PST






haha,kesian,nak keluar kalau kene bayar 50Dollar,..mahal ok..haha

Sensasi pernah mengalami keadaan mcm nie,tapi takdela melibatkan Man-Whore kan..kekeke

satu hari nie sensasi pergi Jom Heboh dgn sorang mamat nie.. :P

Pastu masa On the way dah habis jenjalan kat Jom Heboh tue ktrg di sapa oleh dua org perempuan bertudung lah,derang tunjukkan buku.Jadi ktrg ingat salesgirl lah kan..ktrg terus geleng2 ckp tak nak..

Derang follow ktrg ckp,eh nie percuma cik.Member sensasi tue hape lagi kan,dah dgr barang free,dier pun okeylah,nak ambik..

The moment dier pegang je buku tue,minah tue ckp dengan sumbangan ikhlas kepada anak yatim RM15 ye...Pastu member pun kene la bg gak RM15 tue sbb dah termalu,kang kata tak nak nampak sgt la nak brg free jer..hehe..ktrg punyer lah bengkek sbb memula dia tipu kata barang Free..apa salahnyer awal-awal dier ckp sumbangan kepada anak yatim,ktrg mesti x keysah punyer nak derma kan..

Habis tue,masa balik tue Sensasi balik ke rumah mak.Bila mak sensasi balik dier pun membawa pulang buku yang sama,dier pun ceritalah..

"adik,teruk betullah tadi ada pompuan tue kejar2 mak suruh ambik buku free,bila mak dah ambik dier suruh bayar RM15 katanye sumbangan utk anak yatim,mak dah pegang habis takkan nak kata taknaklah,so mak pun bagila RM15..."

Sensasi gelak jer..kata sensasi pun dah terkena benda yg sama...

Hadoi...len kali tak nak barang Free la..Tak baek menipu tak berkat hokey..

Kalau nak sumbangan ckp je la..takyah nak tipoo2..tp kira berkesan lah dah berapa orang dah kena sensasi pun x tau..haha

Jokes: Malaysia menang Piala AFF Suzuki ataupun Indonesia yang menang?

Posted: 03 Jan 2011 10:19 PM PST

Okey kita semua maklum Malaysia yang telah menggunguli Piala AFF Suzuki 2010 dengan kemenangan Agg: 4-2

Namun kemenangan kita tidak disenangi rakyat Indonesia..bahkan mereka seolah olah tak dpt terima kekalahan dengan pelbagai alasan dan kutukan kepada Malaysia yg hebat nie :8)

Jadi mereka tetap mengganggap merekalah yg menang sebenarnyer,,Whatever lah.. :P



Khairul Fahmi calon terbaik ganti Van De Sar (Man Utd) menurut Ferguson..Hanyalah sebuah Prank (Main-main je)

Posted: 03 Jan 2011 10:23 PM PST

Baru-baru nie sensasi dapat info kononnyer Khairul Fahmi iaitu goal Keeper Harimau Malaya telah mencuri perhatian Pengurus Man Utd iaitu Sir Alex Ferguson.

Kata Ferguson,dia melihat Khairul Fahmi adalah calon terbaik untuk menggantikan Van De Sar(goal Keeper terbaik Man Utd) sebab Van De Sar dikatakan bakal undur diri tak lama lagi..Sensasi agak terkejut lah..
arghh tak mungkinlah kot...Tapi kata sumber,benda nie dah disahkan di dalam laman Web Rasmi Man Utd sendiri...

Nie dier yang tertulis dlm website tersebut:


After two hour,Malaysia team won the AFF Suzuki Cup against Indonesia at Glaro Bung Karno Stadium, Sir Alex Ferguson as manager of Manchester United want to use Khairul Fahmi to replace Van Der Sar.

Khairul Fahmi is one of the important characters in the success of the Malaysia Team in AFF Suzuki Cup 2010. His success in keeping the Malaysia goal from indonesia attack in the early minutes of the game attracted a manager of Manchester United. Sir Alex Ferguson said "he is one of the best goalkeepers ever be produced, and if given the chance he could be a row of Buffon, Cassilas and Van Der Sar . "Van Der Sar is one of the best goalkeeper we ever have, but when he says the desire to retire, we need someone who can keep the goal and he (Khairul Fahmi) is the best candidate we have for the time being" said Sir Alex Ferguson.

Tapi sebenarnyer sume nie hanyalah sebuah Prank..Bijak bijak..memang nampak real je mula-mula.

nie dier bukti ke-prank an yang telah berlaku...wa kena beb..

nie masa mula2 bukak link http://man-united.co.nr/
klik gambar utk besarkan..





Bila diperhatikan betul2 kat bawah tue dier tulis design by "Akumainmainje"


dan akhirnya skrg apabila anda bukak balik link yang KONONnyer web rasmi Man Utd itu keluar benda nie pulak..

Sebenarnye memang ramai yang terkena dengan jokes nie..tp ape pun kelakar la jugak..haha..


Model Paling Kurus Didunia meninggal Dunia semasa berumur 28 tahun

Posted: 03 Jan 2011 08:39 PM PST


Terkejut Sensasi tengok kurus kering macam nie pun boleh jadi Model?

Aneroxia nie adalah penyakit keinginan untuk kurus sehingga melampau-lampau.Setiap kali melihat diri di cermin pesakit Aneroxia nie akan nak lagi kurus sebab rasa kurang yakin dengan diri yang dia nampak gemuk..Padahal dah keding giler..

Ish2..

Model itu, Isabelle Caro yang terlibat dalam kempen No Anorexia pada 2007 yang diharamkan di Itali meninggal dunia pada 17 November lalu.

Namun, pihak keluarganya meminta kematian anak mereka dirahsiakan.

Punca kematian masih belum diketahui tetapi Caro menderita kerana anoreksia sejak berumur 12 tahun.

Menurut rakannya, seorang penyanyi Switzerland, Vincent Bigler, Caro sering ke hospital kerana masalah pernafasan.

Model itu mengejutkan industri fesyen apabila dia berbogel dengan menunjukkan rangka tubuhnya dalam satu kempen anjuran jurugambar Itali, Oliviero Toscani.

Panas: Karam Singh Walia mabuk,hina melayu dan Video meminta maaf yang havoc

Posted: 03 Jan 2011 08:31 PM PST



Karam Singh Walia sebelum ini terkenal di Malaysia sebagai seorang yang banyak membantu rakyat Malaysia mengatasi masalah dengan membawa isu-isu ke media dan membuka mata pihak-pihak berkuasa untuk melakukan sesuatu.

Bahkan ramai dikalangan rakyat berbangsa melayu hormat dan memandang tinggi Karam Singh Walia.

Namun baru-baru ini,Karam Singh dikatakan telah mabuk lalu menghina Melayu dengan mengatakan yang melayu bukan berasal dari Malaysia mahupun Indonesia dan Mengatakan bangsa Melayu itu Sakai dan Lancau.

Tapi Karam Singh menafikan yang dia ada mengatakan perkataan "Lancau" seperti yang didakwa lelaki dalam Video tersebut.

Biasalah orang mabuk pasti akan bercakap tanpa lapik dan tidak menyedari akan keterlanjuran kata.

Sebenarnye Rasist di Malaysia nie sukar untuk dikikis namun cuba dibendung dengan cara menghormati satu sama lain,walaupun dalam hati masing-masing ada perseptif masing2 dan tak puas hati namun dipendamkan atau di bualkan sesama sendiri sahaja.

Walaupun Karam Singh telah mengeluarkan penyataan yang mungkin menghiris beberapa pihak umumnya bangsa Melayu,Namun Karam Singh akhirnya telah meminta maaf dan ingin sujud kepada org2 disitu supaya memaafkannya.

Havoc jugaklah Video nie..sebab Karam Singh naik angin apabila kata-katanya diperkotak katikkan.

Walaubagaimanapun pihak TV3 akan menyiasat tentang perkara ini,dan kerjaya KSW berada dihujung tanduk.

Tapi bak kata org,bila org dah meminta maaf,apa yang perlu kita lakukan??maafkan lah..tak perlu lah bermusuh.

semoga perkara ini menjadi tauladan kepada semua.

Kita Melayu pun tak perlu nak Over react sgt,sabar itu separuh drpd iman.Sebab sekurang-kurangnya KSW memintak maaf jgk.drpd sesetengah yang langsung biadab mcm Namawee.

Wajah jelita Lisa Surihani dan Diana Amir ,semasa di make-up sebelum anugerah Skrin 2010

Posted: 03 Jan 2011 08:21 PM PST













Memey dan Norman Hakim tinggal serumah,tak serik membuat kesilapan?

Posted: 03 Jan 2011 08:00 PM PST



Al-kisahnyer..Menurut Abby , Norman telah lewat untuk menghantar anak mereka yang memulakan persekolahan hari ini. Lalu Abby menelefon Norman, tup tup Memey pula yang menjawab panggilan tersebut dan memberitahu "kejap-kejap abang tengah siap".

Yang bestnya, si Memey ini pula boleh menjawab apabila Abby mempersoalkan mengapa panggilan dijawab oleh Memey, bukan Norman sendiri.Memey dengan gedik menjawab "bialaa...Sibuk jer"...

Memang pelik depan org Memey bukan main bersikap lemah lembut dan sopan,namun nampaknya pasangan ini masih belum insaf dan serik dari kisah khalwat mereka yang kontroversi tahun lepas.

Memey bagaimanapun memberi komen tentang isu status facebook Abby Abadi tersebut

"Salahkah saya jawab panggilan telefon bagi pihak tunang saya? Saya bukan buat salah besar sehingga dia hendak marahkan saya sampai macam tu sekali? Saya terkejut dengan tindakan Abby selepas dimaklumkan oleh seseorang ketika tiba di lokasi penggambaran.

"Nak ikutkan secara logik, ia bukan isu besar dan Abby tergamak menulis sebegitu rupa dalam Facebook sehingga ia boleh ditatap oleh ramai orang," katanya

Menurut Memey, ketika telefon tersebut berbunyi dia tidak menyedari ia panggilan daripada Abby kerana tidak tertera nama pemangil. Menurutnya, tindakan tersebut juga telah menimbulkan persepsi buruk segelintir masyarakat terhadapnya.

"Saya mahu buka buku baru untuk tahun ini, tapi dia mulakan dengan buat persepsi buruk terhadap saya. Perkara ini juga melibatkan maruah saya.

"Saya malas mahu besarkan keadaan dan saya hanya nasihatkan agar dia fikirkan dahulu sesuatu perkara secara rasional," katanya.Tambah Memey, dia berharap untuk tahun baru 2011 ini tiada lagi sengketa antara dia dan pelakon tersebut.

"Saya tahu dia tidak suka saya, diantara kami memang tidak boleh berbaik tapi tolonglah jangan timbulkan sebarang sengketa," katanya.


Namun memey nampaknya tidak menjelaskan mengapa dia tinggal di rumah Norman sehingga pada awal-awal pagi waktu menghantar anak kesekolah memey boleh menjawab dengan mengatakan abg tengah bersiap...Memey juga tidak menafikan yang dia tinggal serumah dengan Norman..huhu....


Maria Farida putus cinta dengan Shah Jaszle,perang Twitter

Posted: 03 Jan 2011 07:50 PM PST

Berikutan kisah kecurangan Shah Jaszle yang telah diketahui oleh Maria Farida,dia telah berperang twitter dengan meluahkan isi hatinya yang luka lara.memang tak guna la laki yang mcm nie kan.dah dapat awek cantik dan vogue mcm Maria Farida pun masih nak cari awek lain.

Adakah Shah Jaszle sememangnya seorang Playboy?
Sebelum ini Shah Jaszle juga pernah bercinta dengan Anzalna,peserta Dewi Remaja.

Nampaknya lepas ini perempuan akan lebih berhati-hati bila memilih pasangan.


Twitter luahan hati Maria Farida yang kecewa:


Shah Jaszle yang cuba memujuk Maria: