Adsense

Isnin, 3 Januari 2011

Celebrity News

Celebrity News


[PIC] KERETA KELUARAN TOYOTA TAHUN 2011.. SEMUA ORANG MAMPU BELI.. HARGA MURAH..

Posted: 03 Jan 2011 07:59 AM PST

Pandangan daripada depan :)

Kalau anda bercita-cita ingin membeli kereta inilah masanya, Dan jika berkenan bolehlah email kepada Zoomartis. Tempahan awal diperlukan..


Lagi Gambar Di bawah :

Pandangan Sisi dan mudah mendapat tempat parking kereta 

Daripada belakang dengan no plat tender 2222 dan reka bentun yang menarik

Mudah alih dan menjimatkan minyak..minyak hitam RM2 je :) 

[ 18sx ] Pasangan Kantoi Lari Telanjang Tanpa Pakaian

Posted: 03 Jan 2011 06:57 AM PST

Jack sedang asyik bercengkarama bersama kekasih gelapnya sebelum kekasihnya itu berteriak : suamiku sudah pulang. baik u keluar ikut tingkap. kerana terkejut jack menyambar seluar, baju dan spendernya dan terus melompat keluar tingkap.

di luar ternyata hujan. bimbang diketahui suami kekasihnya, jack lari tanpa sempat memakai baju dan seluar. dia akhirnya bertembung dengan sekumpulan pelari marathon dan terus menyelit diantara kumpulan pelari tersebut. salah seorang pelari yang hairan melihat jack tanpa seurat benang mula bertanya " kenapa lari berbogel?" jack pun menjawab " aku ingin kembali kepada fitrah, biar menyatu dengan alam" 



pelari yang lain mula bertanya " selalu ke lari bogel begini?" jawab jack" kadang-kadang je,,, selalunya siang-siang, biar tak panas"

pelari yang lain mula menyampuk " selalu ke lari dengan kondom terpasang begitu"
sambil tersipu2 jack menjawab sedapatnya " mmm.. kalau lepas hujan... biar terlindung...



ZoOm : Adoiii sakit perut hahahahahaha...

Video Wartawan TV3 di Youtube Menjadi konterversi kerana menghina Melayu !!! ???

Posted: 03 Jan 2011 06:11 AM PST

Petang tadi ZoOm ada terbaca akhbar mengenai kisah seorang wartawan yang menghina Melayu, namun setelah ZoOm melihat video tersebut rasa terkejut kerana Wartawan bernama Karam Singh yang berani dan selalu membongkar kegiatan yang tidak bermoral di kaca TV dalam keadaan Mabuk. Berikut Video yang ZoOm dapat dari laman Youtube mengenai video konterversi ini.


Video dibawah :






Bagi ZoOm mungkin dalam keadaan mabuk beliau berkata demikian, tetapi sedangkan Nabi memaafkan umatnya apatah lagi kita sebagai manusia biasa. Sedih dengan kata-kata mencarut dan tak sepatutnya keluar dari mulut hamba Allah sehinggakan Karam yang sedar akan kesilapannya dimaki hamun. 


ZoOm tidak memihak kepada mana-mana pihak, samada kesilapan Karam yang mengeluarkan perkataan tersebut atau pun pihak yang marah. Hanya sekadar berkongsi dan menjadi pengajaran kepada anda diluar sana agar menjaga setiap perkataan yang keluar dari mulut.


Apa kata anda !!?

This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

Wajah Baru Umie Aida di Majalah GLAM

Posted: 03 Jan 2011 04:10 AM PST

Wahhh nampak makin comel dan cantik Makcik Umie Aida kita ni, ZoOm suka sangat-sangat dekat Makcik Umie Aida ( Gelaran kawan-kawan ) sebab ZoOm pernah duduk semeja dengan Akak Umie Aida dengan rakan-rakan dekat tuttiii Fruityyy :) semasa nak beli something dengan ZoOm. Baik memang baik dan tidak lokek melemparkan senyuman dan gurauan dengan anak dan isteri ZoOM.


Nak juga upload gambar akak Erra Fazira :) ...


Lagi Gambar di bawah :





Apa kata anda !!!?