Adsense

Jumaat, 7 Januari 2011

macam macam hiburan terkini

macam macam hiburan terkini


(Gambar) Ramona Dewi Remaja & Pelabagai Teman Lelaki

Posted: 06 Jan 2011 04:43 PM PST






google: ramona zam zam, ramona zam zam facebook, ramona zam zam blog, ramona zam zam seksi, ramona zam zam hot, ramona zam zam twitter, ramona zam zam myspace, ramona zam zam seksi, ramona zam zam hot, ramona zam zam panas, ramona zam zam bogel, ramona zam zam buah dada, ramona zam zam dan teman lelaki, gambar ramona zam zam, terkini ramona zam zam, terbaru ramona zam zam, foto ramona zam zam dan teman lelaki, photo ramona zam zam, teman lelaki ramona zam zam, boyfriend ramona zam zam

(Gambar) Anith Aqilah dan Teman Lelaki, Pakai seksi pulak tuh

Posted: 06 Jan 2011 04:40 PM PST

Kredit gambar: OhBulan.com







google: anith aqila, anith aqila seksi, anith aqila hot, anith aqila panas, anith aqila dan teman lelaki, gambar anith aqila dan teman lelaki, anith aqila dan boyfriend, anith aqila dan kekasih, gambar foto anith aqila dan kekasih, anith aqila seksi gila, anith aqila bogel, anith aqila buah dada, anith aqila pakai seksi, terkini anith aqila, terbaru anith aqila, kontroversi terbaru anith aqila

(Gambar) Anith Aqilah dan Teman Lelaki, Pakai seksi pulak tuh

Posted: 06 Jan 2011 04:40 PM PST







google: anith aqila, anith aqila seksi, anith aqila hot, anith aqila panas, anith aqila dan teman lelaki, gambar anith aqila dan teman lelaki, anith aqila dan boyfriend, anith aqila dan kekasih, gambar foto anith aqila dan kekasih, anith aqila seksi gila, anith aqila bogel, anith aqila buah dada, anith aqila pakai seksi, terkini anith aqila, terbaru anith aqila, kontroversi terbaru anith aqila

Gambar fasha sandha berbikini... woowwww!!!

Posted: 06 Jan 2011 04:35 PM PST

Kredit gambar di SINI







google: fasha sandha, fasha sandha seksi, fasha sandha hot, fasha sandha bogel, fasha sandha bikini, fasha sandha pakai bikini, fasha sandha panas, terbaru fasha sandha bikini, terkini fasha sandha bikini, fasha sandha bikini di bali, fasha sandha bikini percutian,

Pierre Andre Dan Sharifah Amini Kembali 'Bercinta'

Posted: 06 Jan 2011 04:24 PM PST


PETALING JAYA: Setelah sekian lama tidak menyaksikan gandingan mantap antarapelakon Pierre Andre dan Sharifah Amani sejak drama Cinderalla, kini mereka kembali bergandingan menerusi drama cinta, Tiramisu yang akan ditayangkan di slot Akasia setiap Isnin hingga Khamis, pukul 7 malam.

Drama bersiri 28 episod terbitan FIlscape itu diarahkan oleh Faizal Ishan dan skripnya ditulis oleh Eddie Mazlan.

Tiramisu mengisahkan cinta antara dua teman rapat iaitu Melur (Sharifah Amani) dan Dani Mirza (Pierre Andre) yang dikenali sejak zaman persekolahan.

Dani merupakan seorang pelajar yang sering menjadi perhatian oleh pelajar-pelajar perempuan di sekolahnya, tetapi tidak pula buat Melur.



Tania Hudson
Personaliti Melur yang berbeza berbanding pelajar perempuan lain membuatkan Dani ingin berkenalan dan mendampingi Melur.

Kedua-dua mereka mula rapat setelah Dani cuba mengatasi masalah Melur yang sering diganggu oleh pemiutangnya.

Keserasian mereka membuatkan Dani dan Melur mula menyimpan perasaan terhadap diri masing-masing tetapi enggan memikirkan tentang cinta kerana usia masih lagi muda.



Zain
Dani menyimpan cita-cita untuk menjadi seorang tukang masak pastry walaupun bunya, Gai (Shiela Mambo), mengharapkannya untuk menjadi seorang peguam yang berjaya.

Melur sentiasa memberi sokongan kepada Dani dan mencadangkannya supaya memujuk ibunya dengan membuat kek Tiramisu. Akhirnya Gai mengalah dan menyokong cita-cita Dani.

Sebelum Dani menyambung pelajarannya ke London, Dani berjanji pada Melur, sekiranya mereka masih lagi bujang di usia 28 tahun, mereka akan berkahwin.

Bagaimanapun, selepas Dani ke London, perhubungan mereka menerusi emel hanya seketika dan hubungan mereka terputu dan membawa haluan masing-masing.

Setelah beberapa tahun berlalu, Dani kembali ke tanah air sebagai pastry Chef terkenal di London dan dia bercadang untuk membina nama pula di Malaysia.

Pada masa yang sama Dani ingin mencari Melur, namun dia telah pun berpindah. Lyana (Tania Hudson) yang meminati Dani sejak zaman persekolahan dulu mula menaruh harapan agar Dani jatuh cinta padanya.

google: tania hudson, tania hudson facebook, tania hudson blog, tania hudson twitter, tania hudson myspace, tania hudson wiki, tania hudson bio, tania hudson profile, tania hudson profil, tania hudson biography, tania hudson biografi, tania hudson seksi, tania hudson hot, tania hudson panas, tania hudson bogel, buah dada tania hudson, terkini tania hudson, terbaru tania hudson, gambar tania hudson, foto tania hudson, photo tania hudson

Pelakon Bertudung Dapat Perhatian Shiela Rusly

Posted: 06 Jan 2011 04:21 PM PST


PETALING JAYA: Produser drama Shiela Rusly membuka lebih peluang kepada pelakon-pelakon bertudung untuk berlakon dalam drama-drama terbitan syarikatnya, JS Pictures Sdn Bhd.

Menurut Shiela, ia disebabkan dia memahami kesukaran pelakon-pelakon yang bertudung untuk meneruskan kerjaya mereka dalam bidang seni.

Justeru, drama terbaru slot Legenda berjudul Sakti Delima menampilkan pelakon-pelakon baru dan lama yang telah berhijrah dengan penampilan menutup aurat.

"Saya faham agak sukar bagi mereka untuk mendapat watak-watak yang mencabar terutamanya watak jahat. Kebiasaannya bila bertudung mereka akan diberikan watak kecil dan sampingan.

"Saya juga melalui situasi tersebut jadi tanggungjawab saya untuk beri peluang kepada mereka menonjolkan bakat dalam drama-drama saya," katanya.

Antara pelakon yang dimaksudkan ialah Bienda, Safura, Aida Kahlida, Catriona Ross, dan Liza Hanim yang diberi kepercayaan terlibat dalam dramanya itu.

Jelas Shiela, dia mahu membuka mata setiap produksi dan masyarakat agar tidak membatasi bakat yang ada pada seseorang pelakon hanya kerana penampilan mereka.

"Kalau boleh saya nak ubah persepsi produksi di Malaysia. Sayang jika bakat mereka terbiar begitu sahaja. Disebabkan itu juga ramai artis yang mengambil keputusan untuk berhenti berlakon

"Saya beri watak antagonis pada Catriona dan saya lihat dia dapat bawa watak itu dengan baik sekali," katanya.


Antara barisan pelakon yang menjayakan Delima Sakti
Manakala menurut pengarah, Azman Yahya atau Jinggo cabaran utama dalam drama berkenaan ialah bahasa yang digunakan iaitu Bahasa Melayu Deli.

"Kami tidak menetapkan satu tempoh masa untuk drama ini dan menggunakan bahasa Melayu lama atau bahasa Melayu Deli. Ia merupakan cabaran utama kami,.

"Alhamdulillah pelakon-pelakon dapat memberi kerjasama yang terbaik sepanjang penggambaran, " katanya.

Drama Sakti Delima yang dihasilkan sebanyak 20 episod ini sudah ditayangkan sejak 3 Januari lalu. Ia merupakan drama adaptasi dari filem klasik Pancha Delima yang mengisahkan tentang kesaktian seutas kalung yang menjadi rebutan ramai.

Antara pelakon lain yang turut menjayakan drama ini ialah Engku Ismail, Iqram Dinzly, Shiela Rusly dan Yalal Murai.

Syamsul Tiada Musuh Dengan Diana Danielle Kerana Farid

Posted: 06 Jan 2011 04:20 PM PST


PETALING JAYA: Pelakon Syamsul Yusof, 27, tidak menyimpan perasaan marah terhadap bekas kekasihnya Diana Danielle Danny Beeson, 20, apabila tidak bersalam dengan wanita itu semasa menerima anugerah bagi kategori Lakon Layar Terbaik Filem pada Anugerah Skrin 2010 (ASK2010),24 Disember lalu.

Syamsul berkata, semasa menerima anugerah tersebut dia begitu terkejut dengan kemenangan berkenaan sehingga menyebabkan dia terlupa untuk menghulurkan salam kepada Diana.

"Memang saya tak sedar yang saya tidak bersalaman dengan Diana. Mungkin ketika itu saya terlalu teruja dengan kemenangan itu. Maaflah jika ada sesiapa yang terasa. Selepas menerima anugerah itu kami bersalaman di belakang pentas dan Diana mengucapkan tahniah kepada saya.

"Tetapi kami tidak bermusuhan pun, malah kami berkawan seperti biasa," katanya kepada mStar Online, Khamis.

Dalam rancangan yang disiarkan secara langsung menerusi TV3 itu, Syamsul dilihat terus berlalu apabila Diana yang bertindak sebagai penyampai trofi memberikan hadiah kemenangan itu kepadanya.

Peristiwa itu menyebabkan ramai pihak yang beranggapan Syamsul masih mempunyai perasaan dendam terhadap Diana berikutan perbalahan berikutan Farid Kamil memberi kritikan pedas terhadap Syamsul yang menang anugerah Pengarah Terbaik, Festival Filem Malaysia k3 23 (FFM23) lalu.

Ini kerana Diana Danielle dikatakan kekasih baru Farid selepas berpisah dengan Syamsul.

Bagaimanapun, kata Syamsul, dia tidak akan boleh mempertimbangkan untuk mengambil Diana berlakon dalam filem-filemnya akan datang jika bersesuaian dengan aktres itu.

"Saya tak letakkan syarat untuk mengambil Diana berlakon kerana saya mengambil sikap profesional. Kenapa tidak jika ada watak yang sesuai untuknya?

"Apa yang berlaku sebelum ini disebabkan perasaan kecil hati saya terhadap Farid kerana saya dah lama berkawan dengan dia dan saya agak terasa bila Farid memberikan kenyataan yang tidak sepatutnya.

"Tapi saya sudah maafkan dia dan saya juga mahu meminta maaf daripada Farid sekiranya saya ada buat salah terhadapnya," ujar Syamsul.

Siti Nordiana & Rosmunira Hapus Dendam Selepas Kematian Faizal

Posted: 06 Jan 2011 04:17 PM PST

PETALING JAYA: Penyanyi Siti Nordiana atau Nana, 27, yang sebelum ini begitu kecewa dengan keruntuhan rumah tangganya dengan pelakon Faizal Yusop,33, mengakui tidak lagi menyimpan dendam terhadap isteri bekas suaminya, Rosmunira Rashid, 27.Siti Nordiana mengaku sebelum ini hatinya pernah terluka kerana perpisahan itu sehingga menganggap Rosmunira sebagai penyebab keruntuhan rumah tangganya.
Bagaimanapun, selepas kematian Faizal pada 1 Januari lalu, perasaan tersebut hilang, sebaliknya berubah menjadi simpati.
"Sebelum ini saya beranggapan buruk kepada dia (Rosmunira) dan tidak pernah terfikir untuk berbaik. Namun ketika kali pertama berjumpanya di Pusat Rawatan Islam (Pusrawi) pada hari kematian Faizal, perasaan tersebut bertukar menjadi simpati.Rosmunira (kiri) menyiram air mawar di pusara arwah suaminya yang meninggal dunia pada 1 Januari lalu. Gambar: Utusan Malaysia"Segala yang saya fikirkan tentang dia selama ini lain sama sekali. Saya menganggap penderitaan dia yang kehilangan suami ketika sedang mengandung lebih perit daripada saya yang diceraikan ketika anak sedang membesar," ujarnya ketika dihubungi mStar Online.Pelakon Mohd Faizal Yusop meninggal dunia di Pusat Rawatan Islam pada 1 Januari lalu kira-kira pukul 1.45 petang akibat serangan jantung.Allahyarham meninggalkan seorang balu, Rosmunira yang sedang mengandung 5 bulan dan seorang anak lelaki hasil perkahwinan terdahulu dengan Siti Nordiana iaitu Muhammad Rayyan Nakhaie, yang kini berusia 2 tahun 9 bulan.Siti Nordiana berkata, hubungan dia dan balu Allahyarham menjadi lebih akrab selepas peristiwa sedih itu dan menganggap kejadian tersebut memberi satu hikmah buat mereka."Bila saya fikir sudah setahun saya bercerai dan mengapa perlu menyimpan perasaan marah terhadap orang lain.Faizal Yusof"Anak dalam kandungan Rosmunira juga adik kandung kepada Rayyan. Dia juga melayan saya dengan baik walaupun kami tidak pernah berjumpa sebelum ini."Sekarang ini kami sering berhubung melalui telefon dan SMS untuk mengetahui keadaan masing-masing. Dia juga meminta kebenaran saya untuk menjaga Rayyan beberapa hari bagi mengisi kesunyian dan kerinduan terhadap Allahyarham," katanya.Dalam pada itu, menurutnya, sebelum meninggal dunia, Allahyarham meminta mereka berdua agar berbaik.
"Rosmunira ada beritahu saya sebelum meninggal dunia, Faizal pernah banyak kali meminta agar kami dapat berbaik dan tidak lagi berdendam," katanya.
Sementara itu, ketika ditanya tentang riak wajahnya yang dikatakan kelihatan seolah-olah tidak begitu sedih pada hari kematian tersebut, dia memberitahu tidak mampu untuk menangis lagi.
"Saya sangat sedih sehinggakan tidak mampu lagi untuk mengeluarkan air mata. Ketika Allahyarham nazak saya berada di sisinya. Namun begitu saya juga tidak mahu anak saya lihat saya terus berkeadaan begitu.
"Rayyan sendiri bertanya kepada saya mengapa semua menangis di hadapan ayahnya," katanya.