Adsense

Rabu, 8 Disember 2010

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia


Sean dan Nana bercerai talak satu juga akhirnya

Posted: 08 Dec 2010 02:09 AM PST

Akhirnya kemelut Pasangan juara program Sehati Berdansa musim ketiga Sean Ruffedge dan Nana berakhir juga dengan penceraian.. Sean dan Nana sudah pun sah bercerai talak satu di Mahkamah Tinggi Syariah Shah Alam hari ini.. Penceraian Sean dan Nana dilakukan secara baik setelah mereka berdua gagal menyelamatkan masaalah rumah tangga yang membelengu mereka berdua..

Bertambah lagi la koleksi artis-artis yang bercerai setelah menyertai program Sehati Berdansa ni.. MyGosip harap Sean dan Nana tabah mengahadapi dugaan ni.. Bila dah bercerai tu tanggungjawab dekat anak-anak jangan la buat-buat lupa pulak selepas ni… Sean dan Nana mempunyai dua orang anak, seorang lelaki dan seorang lagi perempuan..

sean dan nana bercerai talak satu

original image by kagoimage


Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.

Perubahan Siti Nordiana tampil seksi buang tabiat?

Posted: 07 Dec 2010 08:57 PM PST

Perubahan Siti Nordiana atau Nana membawa kontroversi apabila dia tampil lebih seksi dari sebelum ini di majlis parti Eh! yang lalu.. Mungkin ini penghijrahan buat Nana setelah lama menyepi dari dunia seni ni.. Bagi MyGosip, penghijrahan itu perlu.. tetapi biar la ke arah kebaikan.. Jika Siti Nordiana rasa perubahan yang dia lakukan ni ke arah kebaikan.. Teruskan lah usaha anda.. Apa-apa pun jom kita baca apa kata Nana mengenai isu seksi ni..

"Rasanya, gaun yang saya pakai itu tak seksi melampau. Takkan saya nak berimej yang sama saja, nanti orang bosan pula.

"Penampilan baru ini juga merupakan imej sempena dengan keluaran single lagu terbaru saya yang berjudul 'Tak Tahan'. Apapun, saya tak kisah dengan tanggapan orang kerana mereka mempunyai hak untuk memberikan pandangan dan saya terima itu," dipetik dari mStar Online.

Teringat kami apabila wartawan melodi tanya kepada Nana, adakah dia buang tabiat tampil seksi begini.. Tapi jawab Nana dia hanya mengikut peredaran fashion sahaja.. Jika korang tengok melodi pada hari Ahad yang lepas, mesti korang perasan.. Apa-apa pun buat semua pembaca MyGosip, harap korang jangan ikut perubahan yang dilakukan oleh Nana ni.. sama-sama lah kita berhijrah ke arah yang lebih baik sempena sambutan maal Hijrah yang ke-1432 semalam…

Siti Nordiana dulu dulu

Imej Siti Nordiana sebelum ini

Siti Nordiana seksi

imej baru Siti Nordiana


Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.