Adsense

Selasa, 28 Disember 2010

Gambarhehe

Gambarhehe


Saya ingin Menonton Filem Faster!

Posted: 28 Dec 2010 12:39 AM PST

Faster Filem
Bagi peminat the Rock, mesti tengok filem ni.. Faster! Tau tak filem ni nak keluar tak lama lagi? Bagi yang dont have a clue lagi, boleh baca review filem di bawah..

Review Filem Faster
Setelah 10 tahun penjara, Driver (Dwayne Johnson) mempunyai hanya satu fokus – untuk membalas pembunuhan saudaranya dalam rompakan bank yang gagal dan menyebabkan penahanannya. Setelah bebas, dia akhirnya memulakan misinya … tapi dengan dua orang mengikuti jejaknya – seorang pegawai polis veteran (Billy Bob Thornton) yang bakal bersara, dan pembunuh upahan (Oliver Jackson-Cohen). Pemburu juga diburu. Semasa menjalankan misi bahayanya, pelbagai perkara misteri timbul dalam mencari kebenaran pembunuhan saudaranya.

Dwayne Johnson (Gridiron Gang, The King Scorpion, The Mummy Returns), Billy Bob Thornton (Eagle Eye, Bad Santa, Monster's Ball) dan pendatang baru Oliver Jackson-Cohen bersama Carla Gugino (Watchmen), Maggie Grace (Taken) dan Moon Bloodgood (Terminator Salvation)  Faster, sebuah produksi bersama antara CBS Films, divisyen filem antara CBS Corporation (NYSE: CBS.A dan CBS), dan Sony Pictures Worldwide Acquisitions Group, sebuah divisi dari Sony Pictures Entertainment. George Tillman Jr (Notorious, Men of Honor, Soul Food) mengarahkan dari lakon layar yang ditulis oleh Joe dan Tony Gayton. Penggambaran bermula pada bulan Februari 2010. Filem ini dihasilkan oleh Castle Rock Entertainment Martin Shafer dan Liz Glotzer, bersama-sama dengan Tony Gayton dan Robert Teitel. Joe Gayton dan Dara Weintraub adalah penerbit eksekutif.

OK ini pulak trailer filem ni..

OK nanti bila semua dah tengok boleh tinggalkan komen pasal filem Faster ni kat sini.. =)

Related Posts with Thumbnails
You can leave a response, or trackback from your own site.
Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.