Adsense

Isnin, 27 Disember 2010

borak kosong

borak kosong


Kes kematian kerana terlampau kemaruk dengan seks

Posted: 27 Dec 2010 09:00 PM PST

Seseorang menghembuskan nafas terakhirnya ketika melakukan seks, entah itu kerana serangan jantung mendadak ataupun stroke adalah sesuatu yang sangat biasa kita dengar .. namun orang orang dibawah ini mengalami kematian yang amat luarbiasa kerana seks ..


1.    Seorang lelaki terbunuh selepas disodomi oleh seekor kuda di Enumclaw sebuah ladang kuda di Washington pada julai 2005, Colon () dan Bahagian bawah organ lelaki ini Robek (Ruptur) akibat dari seks liar yang dilakukannya .. Mangsa merupakan seorang pelanggan dari Kelab Beastality yang menawarkan para lelaki yang ingin berhubungan seks dengan binatang

2.    Brent Tyler and Chelsea Tumbleston, keduanya berusia 21 tahun mati setelah jatuh dari ketinggian 50 kaki dari atap sebuah bangunan di Colombia, South Carolina. seorang saksi melihat tubuh telanjang mereka berdua di jalanan, dan setelah siasatan dilakukan oleh pihak polis, dijumpai bahawa pakaian mereka tertinggal di bumbung bangunan.. dipercayai keduanya sedang dalam keadaan "Fly" dan kemudian jatuh ..

3.    Kita sering kali mendengar banyak pasangan yang melakukan seks di tempat umum, tempat parking kereta atau sebagainya, tetapi tentulah tidak ada yang melampaui keberanian pasangan Mduduzi Michael Bandezi dan Sibongile Radebe, yang melakukan seks di atas rel keretapi yang mereka rasa sudah tidak digunakan di Afrika Selatan , kemudian mereka mati dilanggar oleh keretapi .. pemandu keretapi berkata ia telah membunyikan hon namun keduanya tidak sedar dan tetap sibuk dengan "urusannya" dan menariknya dijumpai bahawa pada tubuh lelaki masih terlekat kondom pada penisnya ..

4.    Satu pasangan di Namibia mati dilanggar oleh lori apabila mereka sedang melakukan seks diatas jalan, pemandu lori mendakwa bahawa keduanya sedang dalam keadaan mabuk dan melakukan seks di tengah jalan .. ini satu contoh bahawa alkohol itu tidak selari dengan seks ..

5.    Seorang lelaki bernama Robert Ashley yang berumur 30 tahun dari Aflao ghana ini mungkin adalah lelaki dengan libido besar .. dia tidak menyedari pasangan seksnya yang bernama Suametor Denou yang berumur 75 tahun telah terkorban ketika hubungan seks mereka dan tetap menghenjutnya dengan kuat .. Wanita tua ini telah berteriak meminta ashley untuk berhenti namun ashley tetap saja "menghenjutnya" dan akhirnya wanita tua ini pun terus memukulnya dengan tongkat ke dahinya untuk membuatnya berhenti .. namun ashley semakin kasar dan akhirnya .. matilah si wanita tua itu …

6.    Kirsten Taylor, seorang wanita berusia 29 tahun berasal dari Pensilvania ini menemui ajalnya ketika melakukan seks dengan suaminya yang bernama Toby .. pasangan ini merupakan penagih berat sado masokisme .. pada ketika kejadian si suami mengepit isterinya dengan kabel elektrik dan kemudian mencolokkan kabel itu dan menekan on dan off berkali kali saat melakukan seks sakit itu ..

7.    Bagi Jose Agustin Noh bekerja di rumah mayat sungguh memberinya banyak keuntungan, sebut saja, akses untuk menikmati kemudahan yang kebanyakan orang normal tidak mungkin terfikir, seperti melakukan seks di ruangan mayat, namun sayangnya bagi dia dan kekasihnya yang bernama Ana Maria Camara Suarez, hubungan seks mereka di dalam bilik mayat berakhir dengan tragedi apabila gas karbon monoksida mencabut nyawa mereka ketika mereka  tertidur selepas melakukan seks, ketika kejadian ini terjadi pasangan ini sengaja membiarkan motor bilik menyala untuk mendinginkan bilik .

bk- betapa berhubungan seks juga boleh membunuh jika terlampau kemaruk sehingga terlupa keselamatan diri....

Jambatan terpendek di dunia menghubungkan dua negara hanya 10 meter

Posted: 27 Dec 2010 08:45 PM PST

amazing-bridge1
Dua pulau yang saling berdekatan ternyata berada dalam dua wilayah berbeza. Pulau yang besar berada dalam wilayah Kanada sedang pulau yg kecil berada di wilayah Amerika Syarikat. Yang menarik dua pulau beza Negara ini dihubungkan oleh jambatan sepanjang 10 meter. Inilah jambatan antarabangsa terkecil atau terpendek di dunia.

'Pasangan' pulau terketak dekat Rockport disebut Zavikon. Dua pulau itu termasuk kumpulan 'kepulauan seribu' yang berada di Saint Lawrence River di Teluk Alexandria, perbatasan AS-Kanada.
Persetujuan batas wilayah ini telah disepakati antara kedua Negara-AS dan Kanada-sejak 1793. Namun kedua Negara memutuskan tidak akan membahagi dua pulau diperbatasan. Sekitar 2/3 pulau berada di wilayah Kanada, 1/3 nya berada di Amerika. AS mahupun Kanada, menganggap posisi mereka setara dalam hal kepemilikan pulau.

Namun bagi pemandu pelancongan ini merupakan 'keuntungan' kerana dari segi  keberadaan dua pulau ini menjadi sangat unik dan menarik 'dijual'. Para pemandu pelancungan ingin jambatan antarabangsa terkecil di dunia diketahui umum.
Pulau besar yang diklaim sebagai wilayah Kanada dibangun rumah, sementara pulau kecil yang merupakan bahagian dari Amerika, berfungsi sebagai halaman belakang rumah.

[Pelik] Kerana cium buntut isteri lelaki ini terancam dipenjara

Posted: 27 Dec 2010 07:40 PM PST

Seorang lelaki yang sedang mabuk  mencium buntut isterinya. Namun, kerana tindakannya itu membuatnya terancam dihukum penjara.

Seperti diberitakan Herald Sun, lelaki yang identitinya dirahsiakan itu mengakui bersalah atas serangan itu di Mahkamah Hobart, Sydney, Australia. Lelaki itu dalam keadaan mabuk ketika menuju ke rumah isterinya untuk berbincang soal  perceraian mereka.

Lelaki yang mengangguran ini datang ketika isterinya berbaring di tempat tidur dan aia meminta dua kali agar isterinya membalik tubuhnya. Ketika dia menolak, suami  menarik seluar dalamnya, dan kemudian menciumi buntut isterinya walaupun dia sudah berteriak "tidak, tidak".

Peguambela, Anne-Marie Kerr, mengatakan lelaki yang berusia 48 tahun cuba untuk melakukan cumbuan agar boleh membuat isterinya tersenyum namun dia mengaku melangkah terlalu jauh. Pasangan ini sudah menikah selama 21 tahun dan meghadapi masalah rumahtangga.-TRIBUNNEWS.COM

Wanita marah pemandu teksi kerana permintaannya untuk adakan hubungan seks ditolak

Posted: 27 Dec 2010 06:45 PM PST

Gambar hiasan

TRIBUNNEWS.COM - Seorang perempuan menyerang pemandu teksi setelah permintaannya untuk mengadakan hubungan seks dengannya di tolak.

Seperti di laporkan Herald Sun, Selasa (28/12/2010),  perempuan ini menahan teksi yang pemandunya bernama Dean (41) disebuah jalan di Kota Darwin, Australia. Dia mengajak pemandu teksi agar mengadakan hubungan seks dengannya.

Namun, pemandu teksi yang sudah bertunang dan akan  bernikah itu menolaknya. Perempuan itu kemudian menendang kendaraan itu serta membaling tingkap teksi tersebut. "Jika Anda melihat perempuan itu, Anda akan sangat terkejut kerana dia seorang perempuan yang gemuk. Ketika masuk dan keluar dari teksi ini pun susah," katanya, lagi.

"Apabila dia masuk ke dalam teksi tiba-tiba ia bertanya, apakah kamu mahu mengadakan hubungan seks dengan saya," demikian kata Dean, lagi. Perempuan ini kemudian marah dan menendang teksi berulang kali. Tak berapa lama kemudian, dia kemudian ditangkap polisi.-TRIBUNNEWS.COM

Blogger tua bunuh isteri dengan pemutar skru kerana kasihan

Posted: 27 Dec 2010 05:47 PM PST

macam ini yang dikatakan kasihan...bunuh...kalau sakit bawa pergi berubat..
saya petik dari myMetro


TAIPEI: Seorang lelaki tua dituduh membunuh isterinya yang sakit dengan menikam kepalanya dengan pemutar skru.

Menurut laporan media, kejadian berlaku beberapa minggu selepas lelaki itu menulis dalam blognya bahawa dia mungkin akan membunuh isterinya kerana kasihan.Bekas jurutera, Wang Ching-hsi, 83, disyaki memberi pil tidur kepada isterinya awal kelmarin dan kemudian membunuhnya, lapor akhbar United Daily News dan bebeberapa akhbar lain.


"Mengapa saya melakukannya? Ia ada dalam blog saya," kata Wang kepada wartawan ketika ditahan oleh polis.Tulisan bertarikh 5 Disember dalam blog yang dipercayai milik Wang mendedahkan secara terperinci bagaimana isterinnya, Sun, Yuan-ping, 80, sudah putus asa untuk meneruskan kehidupan.


Menurut tulisan itu, dia mengalami penyakit Parkinson dan baru-baru ini patah kaki kiri."Dia menderita," kata Wang dalam blognya.

Pasangan itu dikatakan mencapai persetujuan 10 tahun lalu untuk 'mati dalam keadaan tenteram.' Media memetik Wang sebagai berkata dalam blog itu: "Apabila tiba masanya, saya akan membunuh kamu." Selepas membunuh isterinya, Wang menelefon polis dan menyerah diri di apartmennya.

 Membunuh kerana simpati dan hak untuk mati hangat dibincangkan di Taiwan sejak beberapa tahun lalu. - AFP

Wajah-wajah model yang kecewa

Posted: 27 Dec 2010 04:20 PM PST

inilah wajah-wajah model yang kecewa.....


Jom tengok lawak SPA

Posted: 27 Dec 2010 10:01 AM PST

Sanggupkah anda buat business ini?

Posted: 27 Dec 2010 09:22 AM PST

Ini bukanlah sebuah kegiatan lawak, tapi merupakan sebuah kesempatan atau peluang bagi masyarakat. Dikala banyaknya pengangguran dan sulitnya mencari peluang pekerjaan, mungkin business toilet macam gambar ini boleh menjadi salah satu alternatif dalam mencari wang.

tapi adakah yang sanggup....

sumber : warungbebas.com

Tshirst macam ni pakai berjalan terbeliak biji mata orang yang melihatnya

Posted: 27 Dec 2010 08:20 AM PST

Walupun sekadar tshirts kalau dipakai berjalan mahu terbeliak biji mata orang yang melihatnya...
Inilah dia ciptaan orang Jepun yang kadang-kadang idea mereka sungguh mengerikan...




[Mesti lihat] Ini barulah dikatakan sayang awek

Posted: 27 Dec 2010 07:00 AM PST



berat macamana pun tetap di riba....

Inilah gambar wanita bermain tenis seksi yang telah terjual 2 juta salinan

Posted: 27 Dec 2010 06:00 AM PST

Inilah gambarnya..menjadi sensasi...dan lelaki itulah yang telah
mengambil gambar ini....dan dia telah meninggal dunia..

Fotografer Martin Elliot, yang mengambil gambar pemain tenis cewek seksi pada tahun 1976 dan gambar itu telah terjual sebanyak dua juta salinan, telah meninggal dunia di rumahnya, dekat Truro, Cornwall, England.

Dia menderita kanser dan  meninggal dalam usia 63 tahun. Isterinya, Noelle, yang bertemu Elliot tahun 1987, menggambarkan awal kehidupan mereka sebagai "gila" kerana mendapat pengiktirafan sdunia berkat gambar tersebut. "Martin menjual foto itu ke Athena yang kemudian membuatnya dalam bentuk poster, tetapi Martin tetap memegang hak ciptanya. Saya masih mendapatkan royaltinya sampai sekarang," kata Noelle.

Elliot belajar fotografi di Birmingham School of Photography, kemudian bekerja dalam bidang periklanan di Birmingham's Jewellery Quarter. Elliot bersara 11 tahun lalu. "Martin punya selera humor yang menakjubkan dan pelawak yang luar biasa," katanya.

Bendera Malaysia terbalik semasa di kibarkan dalam perlawanan akhir AFF

Posted: 27 Dec 2010 05:17 AM PST

Betul ke bendera Malaysia terbalik di kibarkan semasa perlawanan akhir Piala AFF Suzuki semalam..
inilah yang banyak diperkatakan...sampaikan Rakyat Indonesia mengejek penyokong Malaysia...
aku pun semalam tak perasaan sehinggakan melihat gambar ini.....sama ada betul atau tidak aku tak pasti
tapi kalau betul lain kali perbetulkan..malu kita sebagai rakyat Malaysia...

Nak tahu cara ayam membonceng motorsikal

Posted: 27 Dec 2010 04:00 AM PST

12933744140391516

12933744141202744
berani betul ayam ni…agaknya ini cara yang paling unik untuk ayam mambonceng motorsikal

Seni menyediakan minuman teh yang sungguh unik

Posted: 27 Dec 2010 03:00 AM PST





sungguh unik...


[Hebat] Pandu kenderaan guna fikiran

Posted: 27 Dec 2010 02:00 AM PST

Seorang bekas mekanik yang kehilangan tangannya dalam sebuah kemalangan  industri empat tahun lalu mampu memandu lagi berkat anggota tubuh palsu yang dikendalikan dengan kekuatan fikiran.

Christian Kandlbauer, yang kehilangan kedua lengannya setelah terkena kejutan elektrik 20.000 volt .Dia telah melakukan ujian memandu dan telah lulus.

Menggunakan saraf yang sebelumnya mengendalikan anggota badannya yang sihat, laki-laki Austria yang berusia 22 tahun ini hanya perlu memikirkan apa yang lengannya ingin lakukan dan keinginannya itu akan dituruti.Fikiran dari otaknya menciptakan tekanan elektrik tertentu di ujung saraf di lokasi berkenaan.

Tekanan tersebut diambil oleh sambungan elektrik ke lengan palsu, yang akan memberi tindakbalas tertentu sehingga menyebabkan lengan palsunya bergerak seperti yang diinginkan.

Mr. Kandlbauer, yang menjadi penerima anggota badan palsu  pertama di dunia dua tahun yang lalu, sekarang pergi bekerja dengan memandu kenderaan yang dimodifikasi untuk orang cacat setelah menjalani ujian memandu minggu lalu.

"Memandu adalah sangat penting bagi saya," katanya. "Tapi sekarang saya juga boleh minum segelas air tanpa memerlukan penyedut minuman. Itu membuat saya terharu."


Otto Bock perusahaan perawatan kesihatan menciptakan alat pengganti anggota tubuh bekerjasama dengan para cerdik pandai perubatan di Wina.


"Setelah pembedahan pemindahan saraf, signal-signal yang bertanggung jawab mengendalikan lengan digunakan untuk mengerakkan anggota badan palsu baru," kata pembuatnya.

"Elektrod yang dipasang di soket anggota badan palsu itu akan mennangkap signal dari alat kawalan itu. Ketika pengguna mengirimkan signal gerakan, analisis elektronik yang rumit di dalam anggota badan palsu mengubah signal dan mengenali gerakan yang ingin dilakukan pengguna."




Kumpulan inikah yang buat kacau di Stadium semalam (guna laser)

Posted: 27 Dec 2010 01:36 AM PST

73323143af13e529f7d8b8277264acb4feadfdb

agak-agaknya inilah kumpulan yang buat kacau semalam kerana salah seorang kawannya telah dapat diambil gambarnya memancarkan sinaran laser….

733231706416d312bb0719451c25ad44608910f
ini kawannya yang dapat diambil gambarnya……

Pernah tak tengok orang masak daging burger macam ni

Posted: 27 Dec 2010 12:45 AM PST

1293329194072295

Aku rasa ni kot yang pertama didunia masak daging burger guna seterika……
memang gila babi orang ni……

Tahukah gaun pengantin asalnya berwarna hitam

Posted: 26 Dec 2010 11:15 PM PST

Ternyata gaun pengantin pada awalnya berwarna hitam... Sampai pada kematian Ratu Victoria pada tahun 1907, warna tradisional untuk gaun pengantin adalah hitam, bukan putih. Hanya orang terkaya sahaja yang mampu membeli gaun putih. dan untuk diambil gambar, para pengantin itu harus menjaga pose mereka sampai 1/2 menit. Inilah gambar gaun pengantin yang diambil pada awal hingga pertengahan tahun 1890-an.




Rupanya dia ni yang gunakan laser masa perlawanan semalam

Posted: 26 Dec 2010 10:46 PM PST

733231706416d312bb0719451c25ad44608910f
Cuma untuk lawak aje…..