Adsense

Khamis, 16 Disember 2010

borak kosong

borak kosong


[Cool] Syok betul ayam ni jalan-jalan dengan tuannya

Posted: 16 Dec 2010 09:00 PM PST



ingatkan anjing je yang macam ni..
rupanya ayam pun tak mengalah.....
makin hebat binatang zaman ini......

[Pelik] Teman lelaki minta balik 'payudara' kerana berpisah

Posted: 16 Dec 2010 08:45 PM PST

Seorang wanita Jerman tengah menghadapi tuntutan hukum terkait implan yang tertanam di payudaranya. Tuntutan itu muncul bukan gara-gara melanggar peaturan medikal, tapi kerana dia mengingkari kesepakatan pembiayaan pembedahan itu.

Seperti dikutip Reuters, wanita yang diperkenalkan sebagai Carsten itu melakukan pembedahan setahun lalu, setelah mendapatkan pinjaman dari kekasihnya sebanyakr €4.379 .

Pinjaman dilakukan dengan perjantian hitam  putih, bukan sekedar kepercayaan atas nama cinta. Isi perjanjiannya, Carsten tak perlu mengembalikan wang pinjaman itu dengan bersedia tinggal bersama kekasihnya selama satu tahun.

"Memang benar Carsten menandatangani perjanjian itu sebelum pembedahan," kata keluarganya Anatasia.

Tetapi belum genap satu tahun selepas pembedahan, pasangan itu terlibat konflik dan akhirnya berpisah. Ini membawa kepada bahawa Carsten mesti segera mengembalikan wang pinjaman itu.

Carsten agaknya tak berpikir panjang ketika memutuskan berpisah dari kekasihnya. Dia mungkin lupa dengan keadaan kewangannya tak tak mencukupi untuk membayar hutang.

Dia cuma sanggup mengembalikan hutang sebanyak €3.000 . Jika tak berhasil membayar hutang kemungkinan besar implan yng ditanam di payudara di minta kembali oleh bekas kekasihnya.

Rumah yang ruang tamu berada di Indonesia,ruang dapur berada di Malaysia

Posted: 16 Dec 2010 07:50 PM PST

Bagaimana rasanya jika rumah yang kita duduki berada di antara dua negara? Inilah yang dialami keluarga Mappangara (45) dan Hasidah (37). Ruang tamunya berada di Indonesia manakala dapurnya berada di wilayah Malaysia.



Mappangara dan isterinya sedang berbincang di ruang tamu. Rumah milik Mappangara (45) dan Hasidah (37) ini letaknya  di garis patok III Desa Aji Kuning, Pulau Sebatik, Nunukan, Kaltim, yang betul-betul berada di daerah perbatasan Indonesia-Malaysia.

Ruang tamu yang berukuran sekitar 3X4 ini masuk wilayah Indonesia.


Sementara itu, dapur yang berukuran 2x3 ini masuk wilayah Malaysia.

Garis batas Malaysia dengan Indonesia di Pulau Sebatik. Kerana berada di garis batas, wilayah rumah pun 'terbelah'. Ruang tamu masuk wilayah Indonesia, sedangkan dapur masuk wilayah Malaysia.


Rumah Mappangara ini tergolong biasa. Rumah panggung khas suku Bugis yang didominasi oleh kayu dan zink.

Lelaki potong kemaluan teman lelaki anaknya yang berusia 57 tahun

Posted: 16 Dec 2010 06:31 PM PST

 Seorang ayah yang marah kerana tidak setuju anak remajanya berkasihan dengan seorang lelaki tua telah pergi kerumah teman lelaki anaknya lalu memotong kemaluannya  dengan pisau roti.

Helmut Seifert (47), seorang etnik Jerman yang berasal dari Russia. Dia sangat marah ketika mendengar bahawa anak perempuannya yang masih berumur 17 tahun memiliki hubungan asmara dengan Phillip Genscher yang sudah berumur 57 tahun. Dia melapor ke polis di kota Bielefeld, tempat dia tinggal, tetapi polis mengatakan mereka tidak boleh ikut campur. Seifert bertambah kesal dengan kenyataan polis itu. Dia  memutuskan untuk "menyelesaikan" sendiri persoalan itu.Mangsa  yang nyaris mati akibat pendarahan berjaya memanggil polis. Nyawanya teselamat.

Seifert mengaku bersalah dan akan diadili tahun depan kerana cubaan membunuhan.Dia memberitahu kepada polis, "Saya menerima panggilan telefon bahawa anak saya terlibat asmara dengan seorang lelaki yang usianya 40 tahun lebih tua dari dia. Kamu polis berkata  tidak boleh menghentikannya, jadi saya lakukan sendiri. Saya lihat itu merupakan tugas saya sebagai seorang ayah."(link)

[Berita lawak] Ada perempuan bogel naik bas di Singapura

Posted: 16 Dec 2010 05:30 PM PST

Adakah buat masa ini penduduk Singapura suka berbogel?Dulu ada kisah berbogel di Restoran McDonald,
sekarang berbogel naik bas.....saya petik dari kosmo online

SINGAPURA - Seorang wanita bogel dilihat menaiki sebuah bas di Bedok kelmarin, lapor asiaoneNews semalam.

Gambar-gambar wanita itu berbogel menaiki sebuah bas dengan membawa beg di bahunya disiarkan di laman berita akhbar berkenaan.

Beberapa saksi memberitahu akhbar Lianhe Wanbao bahawa mereka melihat seorang wanita pertengahan umur menanggalkan pakaiannya sehelai demi sehelai semasa dia mendekati sebuah perhentian bas di Bedok pada petang kelmarin.

Akhbar berbahasa Cina itu melaporkan bahawa perhentian bas tersebut dipenuhi dengan orang ramai yang merenung aksinya.

Lima minit selepas menunggu, sebuah bas tiba dan beberapa saksi menyatakan dia berjalan di depan orang ramai untuk menaiki bas berkenaan.

Pemandu bas itu menghubungi polis apabila melihat wanita itu menaiki basnya dalam keadaan bogel.

Ekoran situasi itu, pemandu bas tersebut mengarahkan semua penumpang lelaki duduk di kerusi depan manakala wanita berkenaan duduk di kerusi bahagian belakang bas.

Salah seorang penumpang memberikan sehelai jaket kepada wanita tersebut untuk menutup tubuhnya.

Anggota-anggota polis kemudiannya menahan wanita tersebut dalam episod yang berlaku selama 45 minit.

Kejadian terbaru itu mencetuskan persoalan di negara berkenaan sama ada semakin ramai penduduk suka berbogel di tempat awam.

Sebelum wanita itu, seorang lelaki berumur dalam lingkungan 20-an dan 30-an didapati berbogel di restoran MacDonald's di Queensway, Singapura untuk memesan secawan kopi. 

Namun, dia kemudiannya turut ditangkap polis pada awal minggu ini. - Agensi





Siapa sangka model terkenal dari Australia ini lelaki sejati

Posted: 16 Dec 2010 04:17 PM PST

Anda tidak akan percaya melihat model ini. Model seksi asal Australia ini terlihat cantik dan tinggi lampai. Tapi, jangan salah, dia adalah seorang lelaki.


Lelaki ini bernama Andrej Pejic (19) dari Broadmeadows, Melbourne, Australia, dan menjadi model internasional kerana wajahnya lebih mirip perempuan daripada laki-laki.

Dia memulakan tren baru, tampil super feminin untuk seorang lelaki atau dikenal dengan nama femiman. Dia tidak menjalani pembedahan plastik untuk mengubah wajah atau penampilannya. "Saat fotografer mulai mengambil gambar saya mereka mencuba membuat wajah saya terlihat maskulin," katanya.


Namun, sepertinya fotografer ini menyerah dan mulai merangkul sisi wajah feminim Pejic dan dia mengaku merasa nyaman. Dia juga mengaku sering dikira seorang gadis padahal ia tidak pernah melakukan operasi plastik dan sebangsanya.


"Ini terjadi setiap waktu dan ini harus saya hadapi setiap hari," katanya. Sejak ia melangkahkan kaki ke dunia model kelas dunia Juni lalu di Paris, sejumlah nama tenar sudah menggunakannya seperti Jean Paul Gaultier dan John Galliano.


Dia kemudian tampil dalam berbagai edisi Majalah Vogue antara lain Perancis, Jepun, Turki, Itali. Tidak hanya itu, dia kini berpindah dari Melbourne ke New York di mana dia mendapat tawaran iklan menggiurkan.

Model kelahiran Bosnia ini lahir dua bulan sebelum perang di negara itu pecah. Ketika dia berusia sembilan tahun dia pindah ke Australia bersama abang tertuanya, ibu, dan juga neneknya dan tinggal di kawasan Melbourne.

Kolam renang ilusi di Jepun

Posted: 16 Dec 2010 10:01 AM PST

Kolam renang unik yang dibuat untuk seni. Dalam salah satu halaman Muzeum ada sebuah kolam renang yang dibingkai oleh dek batu gamping. Bila dilihat dari geladak, kolam renang muncul untuk diisi dengan air yang berkilauan.Pada kenyataannya, bagaimanapun, lapisan air hanya sekitar 10 cm yang terletak di atas kaca transparent.




Manusia yang paling kurang ajar buat hubungan seks depan orang ramai

Posted: 16 Dec 2010 09:25 AM PST


dah hilang perasaan malu kerana menurut nafsu dan yang pelik polis
ada disebelah dia buat tak tahu aje....

dan ini lagi pelik orang dok sibuk kumpul kat 
bawah dia buat projek atas bumbung....

takada langsung nilai kesopanan...


Pemenang pertandingan payudara terbesar di Russia rupanya seorang blogger

Posted: 16 Dec 2010 08:46 AM PST

Beberapa waktu lalu di Russia diadakan pertandingan payudara terbesar. Pemenangnya diumumkan awal bulan ini. Percaya atau tidak, pemenang pertandingan ini adalah seorang blogger dengan nick name Zar Me. Tentu saja, dengan kemenangannya ini, blog Zar Me menjadi ramai pengunjungnya.


Trend baru goyang kucing

Posted: 16 Dec 2010 07:03 AM PST




LETAK MAKLUMAT IKLAN
Goyang kucing ganti goyang dangdut.....

Payung ni memang unik

Posted: 16 Dec 2010 06:00 AM PST





Ini yang dinamakan sehati sejiwa

Posted: 16 Dec 2010 05:00 AM PST

044
inilah yang dinamakan sehati sejiwa walaupun sempit tetap nak mandi sama-sama

Ada yang berani permainan yang dipanggil Pain Station

Posted: 16 Dec 2010 04:00 AM PST

PainStation direka oleh 2 orang pereka dari Jerman. Tangan kanan main game, sementara tangan kiri diletakkan di tempat hukuman. Jika anda kalah, anda tidak hanya merasa kecewa, tapi juga kesakitan. Hukumannya terdiri dari pukulan, sundutan panas, atau setrum. Tergantung hasil permainan anda.







 dan inilah kesan-kesan daripada hukuman dalam permainan
ini....




Tikus bukan,kelawar pun bukan

Posted: 16 Dec 2010 03:47 AM PST




Apa jenis binatang ni ye???

Indahnya sebuah persahabatan

Posted: 16 Dec 2010 02:35 AM PST

001_animals
Lihatlah betapa indahnya sebuah persahabatan antara makhluk yang berlainan jenis ini

Mari kita lihat pesta awek jadian

Posted: 16 Dec 2010 01:30 AM PST








Beginilah keadaan pesta awek jadian.Agak kalau pesta begini diadakan di negara
kita semakin rosak anak-anak bangsa...


[Pelik] Upah orang bunuh isteri kerana mengakhiri penderitaannya yang tak boleh mengandung

Posted: 16 Dec 2010 12:30 AM PST

Wajarkah tindakkannya..walaupun si isteri itu tak boleh mengandung janganlah di bunuh..
mana perginya akal si suami ini....saya petik dari myMetro

LOS ANGELES: Ini adalah kisah luar biasa dan penulis skrip di Hollywood pun mungkin jarang menulis kisah sebegini.

Bintang program masakan 'Calorie Commando', Juan-Carlos Cruz (gambar) didakwa merancang untuk mengupah orang supaya membunuh Jennifer Campbell, wanita yang menjadi kekasihnya sejak di bangku sekolah menengah yang juga isterinya sejak 17 tahun lalu. 

Cruz memberitahu polis dia melakukan rancangan itu demi cinta untuk menamatkan penderitaan Jennifer yang tidak dapat melahirkan anak selepas sedekad menjalani rawatan kesuburan. 

"Isteri Cruz sangat kecewa dan sering mengadu mengenai rawatan yang tidak berkesan itu. Cruz kemudian memberitahu hasratnya untuk membunuh isterinya adalah cara terbaik untuk mengakhiri penderitaan dialami wanita itu," demikian menurut catatan laporan mahkamah ke atas Cruz, semalam. 


Cruz dijatuhi hukuman sembilan tahun penjara kerana cuba mengupah dua lelaki yang merempat supaya mengelar leher Jennifer. 

Mengikut rancangan yang dibuat, Cruz akan pergi ke acara menanda tangani buku dan parti untuk meraikan buku masakan terbarunya 'The Love Diet' sebelum pulang ke rumah dan mendapati Jennifer sudah mati. 

Bagaimanapun, rancangannnya gagal apabila polis menerima maklumat daripada dua lelaki yang ingin diupah Cruz. - AP

Kain kafan termahal di dunia berjenama BVLGARI

Posted: 15 Dec 2010 11:42 PM PST






Ini merupakan kain kafan berjenama BVLGARI yang asli dan kain ini hanya dijual kepada orang-orang kaya di Arab Saudi.Walaupun kain kafannya harga beratus-ratus ribu itu belum tentu boleh menjamin kita di alam kubur dan akhirat.Astarghfirullahalazim , sampai begitu sekali pemikiran orang kaya-kaya ini.Sampai nak masuk kubur pun kena pakai kain kafan yang berjenama.....minta dijauhkan kita daripada sifat-sifat begini..


Nak tahu kesan daripada terkena tembakkan water canon,kesian atuk ini

Posted: 15 Dec 2010 10:30 PM PST

121410-water-cannon-eyes

121410-water-cannon-eyes1
inilah kesan akibat tembakkan air daripada water canon…silap-silap boleh buta….kesian atuk ni…..