Adsense

Isnin, 13 Disember 2010

borak kosong

borak kosong


PENTING ...tolong sebarkan. Moga Allah SWT akan membalas jasa baik anda.

Posted: 13 Dec 2010 09:00 PM PST

Image.1269920614664
Yang pasti............ ini bukan ayat al-Quran 
                                                   
Semoga kita semua berhati-hati jangan sampai terbeli dan digantung di rumah kita. Sebarkan dan maklumkan kepada semua saudara-saudara kita.                                       
                         
Tolong Baca.Jangan biarkan kita di perbodohkan oleh orang-orang KAFIR.
Perhatian kalau ternampak penghujungnya ditulis "Surah Injilu Matay" (Terus reject).            
                         
Sila baca dan edarkan kepada sesiapa yang tiada blog melalui e-mail. Jika ada blog, copy dan paste ke blog anda. Itulah agenda Kristian, maka berhati-hatilah.
Jangan terpedaya pada rupanya sahaja tetapi tengok dan selidiklah isinya juga. Tengok keseluruhan. Memang ianya nampak cantik sekiranya dibuat untuk menghiasi dinding rumah.
Sekali pandang macam ayat dan kalimah  Al-Quran. Sebenarnya ayat dari kitab Bible.  

sumber : http://resepirahsiaku.blogspot.com

Tradisi seks aneh dari berbagai masyarakat dunia

Posted: 13 Dec 2010 07:25 PM PST

Percaya atau tidak, ini dia budaya seks aneh yang boleh di katakan unik dari berbagai budaya kehidupan masyarakat  dunia tetapi budaya yang mereka terapkan itu tidak sesuai dengan masyarakat kita yang mengamalkan kehidupan sopan ,beradat dan yang paling penting beragama....

Pedalaman Irian Jaya
Pasangan yang melakukan hubungan seks di semak-semak hutan akan memberikan tanda dengan 2 buah anak panah yang ditancapkan ke tanah dengan menyilang di sekitar tempat mereka melakukannya, yang artinya dilarang mendekati area tersebut, dan jika ada orang yang nekad mendekat, maka akan dipanah.

Tulung Agung, Jawa Timur
Punya keunikan sendiri, iaitu saat mereka berhubungan, gayanya diam seperti patung. Akan tetapi, katanya di balik diamnya itu, vaginanya memijit-mijit dengan hebat yang membuat pasangan merasakan kenikmatan.

Venesia, Italy
Sudah menjadi budaya melakukan hubungan seks dilakukan dengan anal seks , konon katanya salah satu tujuannnya adalah untuk mencegah kehamilan, dan alasan lain katanya kerana seks lewat anal lebih kuat cengkeramannya. Padahal seperti sudah di ketahui, seks anal berisiko keraa di dalam anus tersimpan berbagai kuman dan virus menular.

Bahrain 


Seorang doktorlelaki  sah secara hukum untuk memeriksa alat vital wanita (vagina), tetapi dilarang keras secara langsung melihatnya selama pemeriksaan! Mereka hanya diperbolehkan melihatnya melalui cermin.

Lebanon
Lelaki diperbolehkan 'bercinta ' dengan binatang! asalkan binatang itu betina. Hukuman mati dikenakan bagi lelaki yang ketahuan berhubungan dengan binatang jantan.

Guam
Ada pekerjaan  bagi para lelaki untuk  mengambil perawan seorang gadis yang membayar mereka untuk melakukan hubungan seks badan pertama kalinya dengan gadis perawan tersebut. Menurut hukum di Guam, wanita yang masih perawan atau virgin dilarang menikah.

HongKong
Isteri yang dikhianati atau diselingkuhi, sah secara hukum membunuh suaminya yang selingkuh. Tetapi hanya dengan menggunakan tangan kosong, sedangkan wanita itu pula boleh dibunuh dengan cara apapun.

Cali, Colombia
Wanita hanya diperbolehkan berhubungan badan dengan suaminya, dan pada malam pertama pada saat melakukang hubungan seks,  ibu  wanita  itu harus berada di dalam kamar untuk menyaksikan adegan  tersebut.

Tokyo, Jepun
Ditemukan sebuah rekaman video yang dirakamkan di sebuah pusat perguruan tinggi di Tokyo, memperbolehkan mahasiswa senior melakukan ospek pada para mahasiswi barunya dengan mencabuli dan memperkosa secara beramai-ramai disuruh bogell dan berlari-lari di kawasan kampus.

sumber : http://hermawayne.blogspot.com

Liger perkahwinan songsang singa dan harimau

Posted: 13 Dec 2010 06:35 PM PST

Liger adalah nama hasil kahwin campur antara singa jantan  dan harimau betina .Jika bapaknya seekor singa dan ibunya seekor liger, maka akan menghasilkan apa yang disebut sebagai Li-linger (lebih dominan seperti singa).

Secara umum, hasilnya adalah seekor singa dengan belang khas harimau berukuran sangat besar. Seekor Liger betina panjangnya rata – rata mencapai 3,05 m dan beratnya sekitar 320 kg.



Bentuk serta ukuran Liger yang tidak wajar ini diakibatkan oleh adanya Imprinted Genes, iaitu gen – gen yang  tidak terdapat di gen induk. Gen ini biasanya timbul akibat proses hibrida yang tidak lazim (contohnya perkawinan singa dan harimau) dan sangat mempengaruhi pertumbuhan hasil hibrida yang lahir. Hormon juga mempengaruhi keadaan ini. Penelitian terhadap keadaan hormon Liger menunjukkan bahawa Liger memiliki hormon yang menjadikan kondisi pertumbuhannya berlangsung terus – menerus.

Ligers mewarisi watak dari kedua spesies. Liger boleh berenang yang merupakan watak dari harimau dan sangat ramah seperti singa.Perkahwinan ini merupakan sesuatu yang sifatnya melawan hukum alam.

Di alam liar, perkahwinan ini mustahil terjadi. Sama mustahilnya seperti mengharapkan perkawinan gorilla dan manusia.


Perkahwinan ini terjadi akibat 'kecelakaan' (married by accident) di zoo, ketika itu harimau dan singa berada dalam di satu kandang. Perkahwinan yang melawan hukum alam ini menimbulkan petaka kepada binatang ini.

Petaka pertama adalah kemandulan yang dialami oleh Liger jantan. Walaupun ia tetap memiliki hormon testoteron yang normal serta beberapa kali didapati sedang berhubungan dengan Liger betina, tetapi tetap dia tidak akan dapat memproduksi keturunan.

Petaka kedua, binatang semacam ini memiliki cacat tubuh, kesihatan yang buruk, serta usia yang pendek.Umur Liger rata – rata hanya 20 tahun. Liger tertua yang pernah hidup mencapai 24 tahun.
Satu lagi, kerana sejak dalam wujud janin pertumbuhan Liger sudah abnormal, proses melahirkan dapat mengakibatkan kematian ibu.

Wow! Telefon boleh direndam 8 jam tak rosak

Posted: 13 Dec 2010 05:00 PM PST

Memang lasak betul telefon ini...sesuai untuk mereka yang kerja lasak...cuba baca petikan dari kosmo online ini


LONDON - Pengeluar barangan pembinaan dan kejuruteraan, JCB, mencipta telefon bimbit paling lasak di dunia dikenali sebagai JCB Toughphone Sitemaster, lapor sebuah akhbar semalam.

Syarikat berkenaan mendakwa gajet itu tidak rosak walaupun ia direndam di dalam air selama lapan jam, tahan cuaca panas pada suhu 75 Celsius dan suhu beku -30 Celsius di bawah paras beku selain kalis gegaran dan tekanan melebihi satu tan.

Berbeza dengan telefon bimbit pintar iPhone keluaran Apple yang perlu dijaga rapi, ciri-ciri lasak JCB Toughphone amat sesuai bagi mereka yang bekerja di tapak bangunan atau ladang.

Walaupun lasak, JCB tidak melupakan fungsi terkini pada telefon keluarannya itu seperti perkhidmatan Bluetooth dan perisian untuk memainkan muzik serta klip video.

JCB Toughphone juga boleh disambung pada komputer dan mempunyai radio FM tetapi ia didatangkan tanpa kamera.

Telefon bimbit itu dilindungi kerangka plastik dan getah berwarna kuning cerah dan hitam yang tahan lasak manakala beratnya pula 130 gram.

Ia lebih tebal berbanding kebanyakan telefon bimbit lain tetapi jauh lebih lasak. - Agensi



Kerana silap penjara selama 27 tahun dapat duit US$ 2 juta

Posted: 13 Dec 2010 04:35 PM PST

Seorang lelaki yang dipenjara selama 27 tahun atas kes perkosaan yang tidak pernah dia lakukan, akhirnya dinyatakan tidak bersalah oleh pengadilan tinggi Texas, Amerika Syarikat (AS).

Pengadilan Tinggi JenayahTexas menyetujui rekomendasi yang menyatakan Michael Anthony Green tidak bersalah atas tuduhan pemerkosaan yang diarahkan padanya. "Setelah membaca surat pembebasan, saya hampir menangis. Saya sangat bahagia," ungkap Green

Lelaki berusia 44 tahun itu sebelumnya dibebaskan dengan wang jaminan setelah pejabatkejaksaan Wilayah Harris membuka kembali kesnya. Dari pemeriksaan DNA ditemukan jika tuduhan pemerkosaan yang diarahkannya pada tahun 1983 tidak terbukti.

Setelah dibebaskan, Green ketika ini enggan memikirkan untuk apa keputusan yang akan dikeluarkan terhadap dirinya. Dia kini pun bekerja dengan peguambelanya  Bob Wicoff.

Ketika ini Green sedang mengajukan permintaan ganti rugi kepada negara yang telah salah menjatuhkan hukuman kepadanya. Hukum di Texas sendiri menyediakan ganti rugi sebesar USD800 , untuk setiap tahun masa tahanan yang dia jalani.

Jika dilihat dari masa tahanan selama 21 tahun yang dia jalani, Green diperkirakan akan meraih wang ganti rugi sebanyak USD2 juta . Green juga akan menuntut permintaan tidak bersalah dari Gabenor Rick Perry.

Awas ada awek seksi gila workout di gym

Posted: 13 Dec 2010 10:01 AM PST

bukan awek yang ini
tapi awek ini


V

V

V

V

V

V

V

V

V

[Pelik] Semua ayam mati dibunuh oleh monyet kerana tiru perbuatan tuannya

Posted: 13 Dec 2010 09:01 AM PST

Seorang lelaki yang menyelamatkan seekor monyet yang hanya memiliki satu tangan dan satu kaki telah mendapatkan balasanyang tidak sepatutnya dari  monyet. Semua ayamnya mati dibunuh monyet itu.

Li Chun, dari desa Menghai, Daerah Yunnan, mengatakan bahawa monyet tersebut sudah menjadi sebahagian dari keluarganya semenjak dia dirawat hingga sihat.

Haiwan tersebut menjadi sangat berbakti kepada keluarga itu dengan melakukan pekerjaan di rumah, tapi masalahnya dia juga suka meniru apa yang dilakukan oleh Li.

Ketika haiwan mamalia itu melihat Li memecahkan telur untuk memasak dia pun pergi ke kandang ayam dan menghancurkan telur yang dia dapatkan.Tetapi ada satu perkara yang paling dahsyat ialah ketika Li menyembelih seekor ayam, monyet tersebut menirunya dengan membunuh 80 ayam lainnya

"Pada ketika tidak diawasi, dia  melompat ke kandang ayam, lalu membunuh ayam-ayam itu, tidak perduli besar atau kecil, dia mencoba membunuh mereka semua," ujar Li.

"Paling banyak dia membunuh sembilan ekor ayam dalam satu hari. Pelajaran yang saya dapatkan adalah jangan pernah menyembelih ayam di depan seekor monyet," lanjutnya.

Li menemukan monyet yang cedera serius itu di dalam hutan kira-kira satu tahun yang lalu pada ketika dia melompat ke dalam bakulnya

Dia melihat tangan bahagian kanan dan kaki bahagian kirinya sudah membusuk dan dia akhirnya membawa monyet itu ke rumah dan langsung memotong bahagian tubuhnya yang rosak serta memberinya pengubatan.

Dia merawat haiwan  itu sehingga kembali sihat, dengan cepat monyet itu pun pulih dan boleh membantu kegiatan di rumah.

Hewan itu membantu Li merawat anak anjingnya dan bahkan menghapus air mata Li ketika ayahnya meninggal dunia.

"Dia duduk di sebelah saya dan menjulurkan tangannya untuk menghapus air mata dari wajah saya. Dia menepuk lembut wajah dan kepala saya, dan memandang saya dengan simpati yang mendalam," pungkasnya.

Begini jadinya bila pemilki dan pembeli tanah tak sepakat

Posted: 13 Dec 2010 08:40 AM PST







sumber : unic77.tk

Kasut yang boleh berubah jadi robot

Posted: 13 Dec 2010 07:00 AM PST





Erotic furniture

Posted: 13 Dec 2010 06:00 AM PST











Inilah orang yang fanatik dengan sesuatu warna

Posted: 13 Dec 2010 05:00 AM PST

4833093388_11b8cd8d97_o
inilah yang baru di katakan fanatik..serba kuning lagi….

[Sedih] Seekor anjing lindungi kawannya yng di langgar

Posted: 13 Dec 2010 04:00 AM PST




binatag ini pun tahu menjaga kawannya...

Trend baru bercuti ,berenang bersama buaya

Posted: 13 Dec 2010 03:00 AM PST






ada siapa yang berani....

Pizza dan sushi dibuat dari Labah-labah, Ulat, dan Serangga lainnya

Posted: 13 Dec 2010 02:01 AM PST

Tanoshii Konchu Ryhori' adalah nama sebuah buku masak yang penuh dengan resepi makanan dari serangga. Buku ini diterbitkan oleh Shoichi Uchiyama, yang mengsyorkan agar orang-orang memakan serangga daripada haiwan. Uchiyama tinggal di Tokyo dan  menurut Uchiyama,kajian menunjukkan bahawa serangga kaya dengan nutrisi dan bahkan banyak serangga yang mempunyai nutrisi yang lebih seimbang daripada ikan. Selain itu, serangga lebih cepat besar dan memerlukan maknan yang lebih sedikit daripada haiwan mahupun ikan. Walaupun alasan Uchiyama ini aneh akan tetapi Organisasi UN Food Agriculture setuju dengan pendapatnya.


Di dalam buku resepi serangga nya itu, kalau anda membuka di halaman ke 256, maka anda akan mellihat banyak sekali (ada 64 foto) resepi berbagai makanan yang terbuat dari serangga. Dari pizza yang taburkan dengan labah-labah, ulat-ulat, dan serangga lainnya sampai dengan resepi lipas yang direndam dengan cuka. Ada juga sushi-sushi yang terbuat dari serangga. Berikut foto-foto dari sushi dan pizza yang dari serangga tersebut.



Signal broadband lemah? Agaknya ini cara mengatasinya

Posted: 13 Dec 2010 01:15 AM PST

Signal broadband lemah..itu yang selalu kita hadapi..
bila kita tengok signal strength penuh tapi bila nak bukak satu page jenuh nak 
load....Agaknya ini cara nak mengatasinya...









Ibu bunuh bayi sendiri demi untuk menyelamatkan beribu nyawa

Posted: 13 Dec 2010 12:40 AM PST

Terowong bawah tanah di desa Cu Chi kini lebih dikenal sebagai tempat sejarah yang menarik. Namun, lorong bawah yang menjadi tempat sembunyi perjuangan  Vietcong dalam perang melawan Amerika Syarikat (1959-1975) menyimpan sejumlah cerita kelam. "Ramai pelancong yang lebih mengagumi kisah  para pejuang Vietcong bersama dengan pasukan Vietnam dalam berperang melawan Perancis dan Amerika yang membantu Vietnam Selatan. Ada sejumlah kenangan pahit dan penderita yang dirasakan sekitar 10 ribu pejuang dan warga yang harus berpuluh tahun tinggal di lorong sempit dan gelap," kata Nhi Nguyen, seorang pemandu pelancong di Kota Ho Chi Minh.

Satu kisah yang menyayat hati adalah pengorbanan seorang ibu bernama Le yang terpaksa membunuh seorang anaknya yang baru lahir demi menyelamatkan nasib banyak orang di lorong bawah tanah.Kisah ini terjadi ketika berlangsung ketika Vietnam berperang melawan Amerika.

"Zaman perang, pemerintah meminta perempuan tidak berhubungan seks dengan pasangannya selama tinggal di terowongan. Namun, seorang perempuan  Vietcong waktu itu ternyata sudah mengandung," kata Nhi .

"Ibu itu terpaksa melahirkan anaknya di ruang bawah tanah. Namun, bayi yang baru lahir, itu menangis dengan kuat. Ini sangat berbahaya," kata Nhi.

"Tangis bayi itu boleh terdengar di atas permukaan tanah. Ini risiko membuat pasukan Amerika mengetahui dan menyerang terowongan," kata Nhi lagi.

Maka, ibu itu tidak ada cara lain menghentikan tangisan anaknya selain membunuhnya. "Hidung bayi itu terus ditutup sampai anaknya tak bergerak lagi," ujar Nhi.

Bagi para komandan dan pejuang Vietcong, langkah ibu Le merupakan tindakan yang nekad kerana biolehn menyelamatkan banyak jiwa dari serangan bom artileri dan pesawat tempur Amerika ke terowongan Chu Ci. Namun, perempuan itu menjadi sangat sedih dan akibatnyadia trauma.

"Dia merasa sangat kehilangan atas kepergian anaknya yang terpaksa dibunuh. Maka, setelah Vietnam bersatu dan merdeka pada 1975, ibu itu jiwanya terganggu lalu bunuh diri," kata Nhi yang terbawa oleh kisah itu hingga mengalirkan air mata.

Bosnya, Hung Tran, mengungkapkan bahwa kisah itu kini selalu diutarakan para pemandu wisata setiap kali mereka mengantar para turis ke terowongan Cu Chi.

[Gila] Orang ini dibakar hidup-hidup

Posted: 12 Dec 2010 11:35 PM PST

ZAMAN sudah moden  tetapi kelakuan masih di takuk lama..

Lebih rendah dan biadab dari binatang !!!






Cyber Cafe ini cuma ada di China setiap pelanggan ditemani awek seksi

Posted: 12 Dec 2010 10:50 PM PST

Setiap pelanggan di cyber cafe ini ditemankan dengan seorang awek. Awek ini bukan saja seksi tetapi mereka berkemahiran dalam selok belok komputer dan internet.Macam-macam cara nak tarik perhatian pelanggan...