Adsense

Khamis, 25 November 2010

Zon Artis

Zon Artis


Datuk Siti Nurhaliza Undur Diri Dari ABPBH

Posted: 25 Nov 2010 08:20 AM PST

DATUK SITI NURHALIZA UNDUR DIRI DARI ANUGERAH BINTANG POPULAR BERITA HARIAN

Kalau tak silap kami, pada Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH) 2009, Datuk Siti Nurhaliza ada mengeluarkan kenyataan yang dia ingin mengundurkan diri dari ABPBH dengan alasan ingin memberi laluan kepada artis baru. Namun hasratnya itu ditolak oleh pihak penganjur kerana setiap artis yang tersenarai dan tercalon dalam ABPBH adalah hasil undian para peminat.

Walau bagaimanapun, dalam sidang media ABPBH2010 yang telah berlangsung di Hotel Villa, Subang pada Rabu lalu (24 Nov), Siti Nurhaliza telah mengesahkan bahawa dia sememangnya akan tetap berpegang kepada keputusannya untuk mengundurkan diri daripada menyertai pertandingan yang berasaskan populariti hasil undian daripada pembaca setia akhbar Berita Harian tersebut.

Berikut kenyataan daripada Datuk Siti Nurhaliza berhubung pengundurannya:

"Bukan mudah bagi Siti untuk ambil keputusan ini. Tapi, Siti dah pun fikir masak-masak dan Siti pun sudah dapat restu daripada ramai pihak terutama sekali dari kalangan peminat Siti yang selama ini telah banyak menyokong kerjaya seni Siti.

"Alhamdulillah, mereka nampaknya faham apa yang Siti buat ni. Jadi, keputusan Siti untuk mengundurkan diri daripada menyertai ABPBH adalah muktamad. Kebetulan pada tahun ini pula nama Siti tidak dicalonkan kerana tiada sebarang produk. Jadi, ia memudahkan lagi hasrat Siti untuk berundur.

"Siti juga tidak menyesal dengan keputusan yang Siti buat ini. Sebab, Siti rasa, dah banyak pencapaian yang Siti terima daripada ABPBH. Sudah sampai masanya pula untuk Siti jadi pemerhati serta penyokong," – via murai.com.my

Nampak gayanya, kuranglah seri ABPBH sebab Tok Ti sudah takde dan ini juga bermakna, laluan artis-artis baru untuk mendapatkan anugerah 'Bintang Paling Popular' semakin mudah. Sebagai peminat Tok Ti, kami juga sedih dengan pengunduran beliau ini tapi kami tetap hormati keputusan beliau.

PSSTT: Jom singgah kat BLOG SENGAL GILER NI

Related Posts with Thumbnails
Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.