Adsense

Isnin, 22 November 2010

OHBULAN!

OHBULAN!


Respon Fasha Sandha Terhadap Parti Halloween & Barang Mainan, Tidak Kisah Apa Orang Kata

Posted: 22 Nov 2010 10:47 PM PST

fasha sandha 1 Respon Fasha Sandha Terhadap Parti Halloween & Barang Mainan, Tidak Kisah Apa Orang Kata
Sayang pula rasa'nya kami tidak hadir ke majlis pelancaran drama bersiri Dia Atilia yang menampil'kan Fasha Sandha, Almy Nadia & Puteri Sarah semalam. Kalau tidak, sudah tentu kami boleh dapatkan respon mengenai perang twitter yang kami paparkan semalam.

Al-kisahnya, sebelum ini Fasha dikecam kerana menyambut parti Halloween serta memakai pakaian seksi ala ratu geleak. Respon yang kami dapat daripada Murai berbunyi begini, "Saya rasa itu semua satu perkara yang normal yang dilakukan oleh semua orang. Itu laman web saya jadi tak salah kalau saya letakkan gambar-gambar peribadi. Kalau gambar parti Halloween itu yang menjadi isu, saya ingin jelaskan di sini bahawa kehadiran saya ke sana adalah atas jemputan teman. Jadi tak salah saya pergi ke sana dan mengikut tema parti?"

"Bukan gambar seksi sahaja yang saya paparkan, semua gambar saya turut saya letakkan di laman tersebut. Tak kiralah gambar apa pun termasuklah gambar saya saya pergi bercuti dengan famili, kenduri dan sebagainya. Jadi saya tak kisah dikritik kerana apa yang saya lakukan bukan untuk menarik perhatian sebaliknya kerana diri sendiri," jelas Fasha tanpa rasa bersalah.

Kemudian, Fasha Sandha ketawa besar apabila ditanya'kan pula dengan isu pembelian barang mainan kanak-kanak, konon'nya untuk anak Nora Danish, Rayqal.

"Saya beli barang mainan untuk anak buah. Buat pengetahuan semua saya ada dua anak buah yang berumur lima dan setahun. Salah ke saya beli untuk mereka dan janganlah pula ada yang salah faham. Saya tak faham dan buntu kenapalah isu ini diperbesarkan."

Berita penuh di Murai, Fasha Sandha: Hak Saya Untuk Buat Apa Sahaja!

pixel Respon Fasha Sandha Terhadap Parti Halloween & Barang Mainan, Tidak Kisah Apa Orang Kata
Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.

Gambate! Sharifah Amani Terima Tawaran Produksi Filem Jepun

Posted: 22 Nov 2010 08:43 PM PST

42952409 82198ae08d z Gambate! Sharifah Amani Terima Tawaran Produksi Filem Jepun
Pantas betul rakan media kami, Rotikaya update cerita berkenaan Sharifah Amani yang sah menerima tawaran daripada produksi filem Jepun. Pengumuman tidak rasmi ini di'buat melalui twitter Sharifah Amani, malam tadi.

Sama ada Sharifah Amani menerima tawaran sebagai watak utama atau watak tambahan, itu kita nanti'kan jawapannya ketika sidang akhbar nanti. Jangan impikan watak Sharifah Amani dalam filem industri AV (Wiki), itu tidak mungkin berlaku.

Cerita lain, Awan Dania musim ke-3 mula di'siarkan malam tadi. Berdasarkan respon peminat, mereka tabik spring komunis kepada penulis skrip. Bukan senang lihat Scha Al-Yahya bertutur korea, dan pandai melawak pula.

pixel Gambate! Sharifah Amani Terima Tawaran Produksi Filem Jepun
Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.