Adsense

Rabu, 17 November 2010

OHBULAN!

OHBULAN!


Video Klip Penyanyi Alyah, Kau Bisu Meniru Konsep Rihanna & Lady Gaga

Posted: 17 Nov 2010 08:22 PM PST

alyah1 Video Klip Penyanyi Alyah, Kau Bisu Meniru Konsep Rihanna & Lady Gaga

Dari sudut pandangan kami yang sentiasa positif, lagu Kau Bisu nyanyian Alyah menampakkan tahap agresif beliau dalam bidang nyanyian. Walaupun Alyah kerap dikritik kerana berani mengayakan potongan rambut ala Rihanna & Lady Gaga, namun kami tabik kerana beliau satu-satu'nya artis tempatan yang yakin dengan identiti begitu. Ok apa, kalau semua artis nak bergaya ala-ala Siti Nurhaliza, memang bosan'lah!

Jujur kata, kami amat menyokong imej Alyah. Layan dulu video klip Kau Bisu yang lebih Gaga selepas ini.

Walau bagaimana pun, ada sebahagian pengkritik luar yang tidak begitu gemar dengan imej Alyah, copycat kata mereka. Dalam video klip Kau Bisu, memang kami tidak nafikan, potongan rambut Alyah, terlampau Rihanna. Tonton minit 0:13 (Kau Bisu) & bandingkan dengan potongan rambut Rihanna di minit 0:26 (Rude Boy Live At AOL Session Official Music Video). Duh, saling tak tumpah, seiras!

alyah2 Video Klip Penyanyi Alyah, Kau Bisu Meniru Konsep Rihanna & Lady Gaga

Bukan itu sahaja, ada satu babak dalam video klip Kau Bisu menampilkan Alyah duduk atas kerusi, dalam gaya Lady Gaga, cuma di'mirror-kan sahaja. Tonton mulai minit 2:20 (Kau Bisu) & bandingkan dengan gaya duduk Lady Gaga pada minit 0:01 (Bad Romance) . Voila, sekali lagi lampu LED copycat menyala.

Desktop3 Video Klip Penyanyi Alyah, Kau Bisu Meniru Konsep Rihanna & Lady Gaga

Kami tak kisah pun, mungkin ini kehendak pengurusan Alyah yang inginkan kelainan buat beliau. Cuma, tidak semua peminat Alyah di luar sana yang dapat menerima konsep peniruan dengan artis antarabangsa seperti Rihanna & Lady Gaga. Malah, ada satu lagi bukti peniruan paling epik yang kami kesan, yang pasti akan membangkitkan kemarahan penjual JusMate5 se-Malaya.

Alyah meniru gaya duduk Dr. Rozmey! Ha Ha

Screen shot 2010 11 18 at 11.47.21 AM Video Klip Penyanyi Alyah, Kau Bisu Meniru Konsep Rihanna & Lady Gaga

20147 244705946516 178952656516 3747348 3129854 n Video Klip Penyanyi Alyah, Kau Bisu Meniru Konsep Rihanna & Lady Gaga

pixel Video Klip Penyanyi Alyah, Kau Bisu Meniru Konsep Rihanna & Lady Gaga
Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.

(Gambar) Siti Saerah, Adik Dato’ Siti Nurhaliza Kahwin

Posted: 17 Nov 2010 10:25 AM PST

155392 1454019721483 1563001151 30987453 8118797 n (Gambar) Siti Saerah, Adik Dato Siti Nurhaliza Kahwin

Musim selebriti kahwin, selepas Baizura Kahar, giliran Siti Saerah pula. Seingat kami, perkahwinan Siti Saerah memang tidak diwar-warkan dalam mana-mana media, malah kebanyakan media hanya mendapat tahu kisah beliau kahwin selepas beberapa hari majlis persandingan berlangsung. Ada juga timbul gossip liar di mana Siti Nurhaliza, dikatakan tidak hadir pada majlis perkahwinan'nya.

Sebelum Siti Saerah berkahwin, gossip cinta'nya dengan Imran Ajmain menjadi perhatian umum. Namun, gossip tersebut bagai tidak diendahkan, akhir'nya terpadam begitu sahaja. Hari ini, kami paparkan beberapa set gambar Siti Saerah pada hari majlis persandingan'nya berlangsung, tema putih menjadi pilihan. Kalau dilihat daripada gambar, majlis kahwin Siti Saerah diadakan dalam suasana keserdahanaan. Apa pun, kami ucapkan tahniah dan mendoakan agar perkahwinan Siti Saerah & suami kekal bahagia sampai bila-bila.

Lagi gambar Siti Saerah yang lebih klimaks selepas ini.

Kredit foto : Facebook Rozi Abdul Razak

pixel (Gambar) Siti Saerah, Adik Dato Siti Nurhaliza Kahwin
Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.