Adsense

Selasa, 30 November 2010

Celebrity News

Celebrity News


Nita seksi -seksa @ Parti Eh!

Posted: 29 Nov 2010 09:09 PM PST

Iskkk Iskkk ketat nyer baju Nita ni, mungkin kerana nak ikut tema di parti Eh !! macam ni la gayanya. Sebenarnya ada ramai lagi artis yang tampil seksi..tapi tak sempat nak upload sebab tengah sibuk dengan kerja ni...

Komen lah :) 


Pelakon Appalam akui aksi foto panas!

Posted: 29 Nov 2010 08:04 PM PST

Kesian...baru nak menapak di arena hiburan di Malaysia dah ada gossip..apa pun baca jelah gossip dari berita harian online hari ni...
Raja Ilya atau nama sebenarnya Raja Ramilah Begum Raja Mohamad memegang watak Shruti dalam Appalam, versi Tamil yang diadaptasi daripada filem Papadom, arahan Afdlin Shauki, terbitan Tayangan Unggul Sdn Bhd. Justeru, sehari sebelum Appalam menemui penonton pada 25 November lalu,
Zubir menerima kiriman e-mel foto panasnya. Justeru, Ilya yang memainkan kembali watak yang pernah dilakonkan Liyana Jasmay dalam Papadom menghubungi Zubir selepas dia melihat sendiri gambar berkenaan menerusi e-mel yang Zubir kirimkan kepadanya.

"Saya mengaku, itu gambar lama kira-kira dua tahun lalu ketika saya masih bersama bekas teman lelaki. Sekarang, nama saya baru nak naik, tak sangka ada pihak yang dengki menggunakan kesempatan gambar lama itu untuk disebarkan kepada pihak wartawan.

"Saya tahu siapa dalang yang bertanggungjawab, dia mungkin bekas teman lelaki saya, namun saya tak pasti dan tak berani membuat tuduhan melulu. Yang jelas, pihak tidak bertanggung jawab itu memang berniat jahat menghancurkan masa depan saya di bidang lakonan, tapi saya pasrah. Rezeki ditentukan Tuhan.

"Saya merayu, pihak berkenaan tidak terus mengganggu hidup saya, lagipun saya sudah bertunang dan akan berkahwin tahun depan. Segala kesilapan masa silam, saya akui dan minta maaf. Saya berjanji, perkara seumpama ini tidak akan berulang lagi," kata Ilya dalam nada kesal.
Nasihat Zubir kepada artis baru, berhati-hatilah dengan sejarah silam anda kerana ada pihak yang sentiasa menanti peluang membuka pekung di dada.

[STORY] Gadis yg dibawa balik

Posted: 29 Nov 2010 06:29 PM PST

Tahun 2020. Namun masih ade gak org yg berfikiran kolot lagik. Kampung Semut Warna Warni.
  
"Bapak ape ni?.. ape semua ni.. Din cukup tak paham ngan bapak ni.."
  
"Tak paham apa pulak Din.."
  
"Ni.. sape pompuan nih? Isteri baru bapak ke ni? Ya Allah.. mak baru je meninggal dah bapak kawin lain.."
  
"Ni bukan mak tiri kamulah.. Nama dia Ina..ape la kau Din.."
  
"Ya Allah... ni lagilah teruk.. bawak perempuan bukan muhrim duduk sekali ngan kita.. ape ni bapak?"
  
"YaAllah ...Din.. ni pembantu rumah kita je.. apsal la kau ni berfikirankolot sangat huh? tula bapak hantar kau ke sekolah dulu kau ponteng."
  
"Bapak..walupun Din nih tak pandai.. tapi Din masih ingat agama lagi tau! Takkira la dia ni pembantu rumah ke kalu bukan bini kita tak boleh! pahambapak? sudah lah!"
  
Malam tu...
  
Din mula ingin menyiasat latar belakang perempuan yang bernama Ina itu.
  
Apanak jadik ngan bapak nih.. sanggup bawak balik pompuan yang entah darimana demi ingin memuaskan nafsu... cis! Perempuan ni pulak lawa.. drpdbapak buat dosa lebih baik dia kahwinkan aku ngan pompuan ni je.. apelabapak ni..
  
Sedang Ina sedang bape kali sedang dah.. membancuh kopi si bapak Din tuh.. Din menghampirinya...
  
Dengan sepantas kilat  Din menyelak rambut Ina dan terkejut akan satu kenyataan.
  
Huh! memang betul jangkaan aku.. ade paku kat leher dia ni...Aku dah agak pompuan ni  pontia.."
  
Apalagi Din terus menangkap Ina dan mencabut paku tersebut..

  
"DAH!! PERGI KAU DARI RUMAH AKU PONTIANAK!!!





Sekali terkeluar wayar kat leher si Ina...

  
"Ya Allah ape ni Din... ingat murah ke robot pembantu rumah bapak beli tu hah?!! KOLOT!!!"

Cerita Lawak : Kisah Salah Cakap

Posted: 29 Nov 2010 06:27 PM PST

Pagi-pagi macam ni dah buka thread sebab teringat peristiwa malam tadi bersama seorang kawan nama Rina.

Maklumlah hujung bulan dah payday,jadi aku bersama Rina ni tadi shopping nak beli barang2 keperluan rumah memandangkan dia baru je pindah sewa bilik bersama aku dalam satu rumah jadi ada keperluan yg tak lengkap lagi,sambil2 nak beli barang dapur dan peribadi.

Dipendekkan cerita, Rina ni nak beli selimut.
Aku suggest la dia beli yg satu set sekali dengan cadar segala tu. Tak la pelik nanti cadar lain, sarung bantal lain, selimut lain. Tengah pilih2 tu, baru perasan yg semua set comforter hanya ada yg King Size & Queen Size.
Untuk Single Bed punya size takde pun kitorang jumpa.

Jadi si Rina ni tadi dengan confident nya pergi lah tanya dengan Sales Assistant kat situ yang tengah sibuk kira2 stock dia.

Terus Rina tanya .. "Dik .. semua ni Queen dengan King je ke? Single Player ada tak?"

Sales Assistant tu pun macam tahan gelak. Aku bukannya tahan gelak, tapi dah gelak berdekah-dekah dah pun. Haha!

Sales Assistant tu pun sound : "Sorry kak, Single Player takde, Single Bed size tu ada. Hehe"

Hahahaha.. Si Rina ni mcm siot je muka menahan malu.

[STORY] Perokok yang kaya

Posted: 29 Nov 2010 06:25 PM PST

Perokok yang kaya                                                                                                                                                       
Ajoi berjumpa doktor kerana batuk-batuk
Ajoi: Selamat pagi doktor…
Doktor: Ya.. selamat pagi, boleh saya bantu ?
Ajoi: Begini doktor, saya punya masalah sesak nafas dan batuk-batuk.
Doktor: Oh begitu… hmm awak seorang perokok?
Ajoi: Betul doktor, saya memang perokok.
Doktor: Satu hari berapa batang awak hisap? dan sudah berapa lama awak merokok ?

Ajoi: 1 hari lebih kurang sebungkus dan saya merokok sudah 15 tahun.
Doktor: Anda tahu berapa kos yang awak keluarkan dalam 1 hari ?
cuba kira, satu hari dikali dengan 1 bungkus rokok dikali 365 hari (setahun) dikali 15 (tahun)…
sambil membuka tingkap, doktor tersebut menyambung…."anda lihat banglo mewah di seberang jalan sana..? ", bayangkan encik, kalau dari dulu anda tidak pernah merokok selama 15 tahun dan wangnya dikumpulkan, mungkin anda sudah mampu mempunyai banglo mewah macam tu. (dengan nada ceramah)....
Ajoi: Doktor tak merokokkan?
Doktor: ooh..tentu tidak (dengan bangganya !)
Ajoi: Doktor ada banglo mewah macam tu?
Doktor: Takdelah, saya tak mampu…kenapa?
Ajoi : Kalau doktor nak tau, yang banglo mewah doktor tunjuk itu memang saya punya banglo…sedangkan doktor yang tak hisap rokok pun tak mampu nak beli..huhu
Doktor: Erkk..salah orang aku ceramah rupany

Hollywood : Maria Carey Dah Mengandung

Posted: 29 Nov 2010 05:59 PM PST

Nampak berisi Maria Carey ni, untuk pengetahuan anda artis Hollywood dan suami beliau Nick Cannon telah membuat pengumuman telah hamil.