Adsense

Rabu, 20 Oktober 2010

Sensasi

Sensasi


Gambar Malika Sherawat berlakon Bogel dalam Filem "Hiss" Sebagai Ular

Posted: 20 Oct 2010 05:40 PM PDT


pelakon simbol seks Bollywood, Mallika Sherawat ("The Myth") sanggup berbogel demi wataknya sebagai wanita ular menerusi filem terbarunya berjudul "Hisss" yang diarahkan oleh pengarah yang popular dengan "Boxing Helena" (1993), Jennifer Lynch.

Mallika mengaku filem tersebut memang mempunyai babak bogel dirinya ketika transformasinya daripada seekor ular kepada manusia di sebuah hutan di India Selatan.

Mallika juga turut memberitahu bukan perkara mudah membawa watak sebagai ular ketika penggambaran di dalam hutan.

"Keadaan sangat sejuk dan saya tidak boleh berjalan di atas tanah kerana kostum ular yang dipakai. Oleh itu, saya terpaksa diangkat sahaja. Solekan juga memakan masa yang agak lama. Saya juga dehydrated dan tidak boleh buang air kecil! (ketawa) Watak ini memang mencabar dari segi fizikal. Namun apabila saya melihat promo filem ini, saya kagum kerana ia memang kelihatan bagus! Namun ketika penggambaran, saya selalu terfikir apa sebenarnya saya fikir ketika memilih watak ini kerana ianya tidak menghiburkan langsung memegang watak sebagai ular!"


Bakal ditayangkan di Malaysia pada 28 Oktober 2010, "Hisss" mengisahkan Nagin (Mallika Sherawat) yang bertukar menjadi seorang wanita cantik dan pergi ke bandar untuk mencari rakannya yang telah ditangkap daripada hutan oleh seorang rakyat Amerika. Filem ini turut dilakonkan oleh Irrfan Khan sebagai seorang pegawai polis yang cuba menjejak dan menghentikannya.

Raja Farah sudah bertunang dan bakal berkahwin November 2010

Posted: 20 Oct 2010 05:32 PM PDT

Sensasi :hubungan Cinta Raja Farah dan Megat Adika nie sungguh singkat,bercinta pada 14 February tahun ini,selepas 8 bulan terus bertunang dan akan berkahwin bulan depan..

Apapun tahniah diucapkan kepada Raja Farah...

Raja Farah skrg semakin berisi,berbanding dulu-dulu kurus je..happy dengan insan tersayang la kot.




Pelakon Raja Farah, 22, bakal menamatkan zaman bujangnya pada bulan depan (November) bersama kekasihnya, Megat Andika, 25.

Menurut Farah, dia dan Megat telah pun melangsungkan pertunangan mereka pada 9 Oktober lalu.

"Sebenarnya, majlis pertunangan diadakan tanpa dirancang. Asalnya pihak lelaki mahu merisik dahulu. Tapi lain pula jadinya bila tarikh merisik dijadikan sebagai hari pertunangan dan tarikh pertunangan dijadikan kepada hari pernikahan.

"Apapun, saya akan umumkan tarikh pernikahan kami dalam masa terdekat nanti. Pada bulan depan, keluarga saya dan dia (Megat) merancang untuk membuat majlis pernikahan dahulu dan di sebelah malamnya pula, kami akan adakan majlis kesyukuran.

"Resepsi pula mungkin kami adakan pada awal tahun depan kerana saya masih lagi sibuk dengan penggambaran drama Kau dan Aku untuk siaran Astro sehingga hujung tahun ini.

"Saya sendiri tidak sangka dengan perancangan ini. Kami baru bercinta pada 14 Februari lalu dan hubungan kami tidak sampai setahun pun. Tapi, mungkin dah sampai masanya untuk kami dijodohkan," katanya ketika dihubungi mStar Online, disini, Rabu.

Tambah calon pelakon pembantu wanita terbaik bagi Festival Filem Malaysia yang ke-23 (FFM23) itu, dia kini mempersiapkan diri mempelajari tanggungjawab sebagai seorang isteri daripada ibunya.
Raja Farah sedang mempersiapkan diri untuk bergelar isteri nanti.

Sementara itu, ketika menghubungi Megat, dia gembira kerana dirinya dan Farah sudah bersedia menggalas tanggungjawab sebagai suami isteri.

"Saya pun tak sangka yang kami akan disatukan. Semua ini adalah jodoh. Saya harap segala perancangan kami berjalan dengan lancar," katanya.

Preview Filem 2 Alam dikutuk hebat ,Dr Romzey masih yakin kutip RM40juta

Posted: 20 Oct 2010 05:15 PM PDT

Aduh...mcm mana nie,kalau dah 2 org wartawan @ blogger yang menonton Preview Filem 2 alam di Festival Filem Malaysia yang ke-23 ,dah sound dlm twitter yang
Preview filem 2 alam nie teruk..dan tak best langsung...hancur beb!




Jom lihat pula kenyataan oleh Dr Rozmey


huhuhu..tengok berulang kali sampai tak puas-puas...mcm mana nak puas kalau cerita hancus?
.camne nak kutip RM40 juta nie DDR?

Disepak terajang gara-gara projek dengan bini orang

Posted: 20 Oct 2010 04:56 PM PDT



Inilah yang terjadi apabila kantoi projek ngan bini org..Si lelaki nie suami org dan dah ada 5 org anak,dan si perempuan tue pulak dah ada 2 org anak..

Memang disepak terajang jugakla laki tue...baru tau takut kan..

Memang confirm malu habis...yang si perempuan tue pun,confirm kena cerai oleh si suami,kalau tak diceraikan jadi dayus pula..mcm suami Cut Tari..sahih Cut Tai ngaku tp suami dia masih syg kan dia..

tapi sebenarnya derang takla belasah teruk2 pun sebab just tgk merah2 je muka laki tue,takda berdarah pun,kalau pukul teruk mau mulut berdarah jugak kan..

Ramai jugak yg kata patut pempuan tue pun kena tibai skali...tp tak bolehla,nak tibai2 pompuan sesuka hati...kudrat lelaki dan wanita tak sama..

mungkin kene pelempang sekali dua oleh si suami tue masih boleh diterima la..huhu