Adsense

Rabu, 20 Oktober 2010

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia


Nasha Aziz Tangguh Kahwin walaupun umur sudah 40 tahun

Posted: 19 Oct 2010 10:53 PM PDT

Nasha Aziz yang merancang untuk berkahwin dengan Nur Iman Tang pada bulan Jun yang lalu terpaksa ditangguhkan dulu.. Hasrat Nasha Aziz dan Iman Tang untuk menunaikan umrah sebelum mereka berdua diijabkabulkan juga terpaksa ditangguh sekali… MyGosip pun kurang pasti kenapa mereka berdua menangguhkan perkahwinan ni walaupun umur Nasha Aziz sudah menjangkau 40 tahun..

Biasanya perempuan yang berumur 40 tahun ni dah berada di zon bahaya untuk berkahwin.. takut-takut dah Menopause pulak kan.. kang tak pasal-pasal tak ada penyambung generasi.. so, MyGosip harap Nasha Aziz segera-segera kan la untuk berkahwin ni sebelum terlambat..

Menurut Nasha Aziz, dia dan Iman Tang masih lagi pasangan kekasih dan Mengenai hasrat mereka berdua untuk menunaikan umrah sebelum mereka berkahwin pula terpaksa ditangguhkan kerana Iman Tang belum lagi bersedia.. Jom kita baca apa kata Nasha Aziz ni…

"Awal-awal, memang dia teruja untuk melakukan umrah tapi bila masanya hampir, tiba-tiba dia senyap. Bagi saya, sebagai seorang manusia biasa, terpulang pada seseorang itu untuk membuat keputusan"

"Saya memang ingin membantu orang yang ingin tahu tentang Islam tapi kalau seseorang itu belum bersedia, saya tak boleh nak paksa. Pada awal tahun depan saya bercadang akan menunaikan umrah dan terpulanglah sama ada dia mahu ikut atau tidak,"

Untuk pengetahuan semua, Iman Tang ni adalah saudara baru dalam Islam, dia sebelum ini dikenali sebagai Tang Wing Poh..

nasha aziz tak jadi kahwin dengan iman tang


Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.

Gambar Lisa Surihani semasa Voice Rec Mari Menari

Posted: 19 Oct 2010 02:56 PM PDT

Sorry, Readability was unable to parse this page for content.

Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.