Adsense

Sabtu, 17 November 2012

Zon Artis

Zon Artis


ZALORA Malaysia Lancarkan Kempen Jualan Murah Akhir Tahun

Posted: 17 Nov 2012 05:33 AM PST

Berita baik buat semua kaki shopping di luar sana (mungkin anda salah seorang'nya) dimana portal shopping online yang semakin mendapat tempat iaitu ZALORA Malaysia bakal melancarkan kempen YES (Year End Sale) dengan diskaun sehingga 70% ke atas lebih seribu barangannya.

Zalora Malaysia Year End Sale

ZALORA Malaysia yang dilancarkan secara rasminya lapan bulan lalu akan menyertai kempen besar-besaran ini selama dua minggu. Antara jenama yang ditawarkan dalam kempen ini adalah seperti Embros, Z Homme Cheap Monday, Zang Toi, Glam and Curvy, ZIP, Love by Z, Kyla Ruiz Brazil, Dolce Soles, Catalyst dan Alain Delon.

Sepanjang kempen jualan murah ini (19 hingga 25 November 2012), ZALORA Malaysia juga akan mengadakan aktiviti pencarian harta karun dimana pembeli perlu mencari ikon tersembunyi di laman sesawang mereka dan menikmati diskaun 70% ke atas produk tertentu. Sebanyak 20 barangan baru akan ditawarkan setiap hari.

Dari 3 Disember 2012 – 9 Disember 2012 pula, ZALORA Malaysia menawarkan Facebook Deal kepada pengikut Facebook'nya dimana barangan terpilih boleh dibeli dengan diskaun istimewa. Lima produk baru akan ditawarkan setiap hari di Facebook rasmi ZALORA Malaysia. Belum menjadi fans ZALORA Malaysia? KLIK DI SINI.

ZALORA Malaysia: Website | Facebook | Twitter

Related Posts with Thumbnails