Adsense

Sabtu, 8 September 2012

Zon Artis

Zon Artis


Menang Sehingga RM70,000 Dengan Suria FM

Posted: 08 Sep 2012 07:49 PM PDT

PERADUAN SURIA FM

Sehingga 28 September ini, Suria FM menawarkan hadiah wang tunai sehingga RM70,000 dalam peraduan 'Ceria Xtra Itu Aje' yang sudahpun bermula sejak 3 September lalu. Peraduan yang menjadi peraduan wajib di dalam segmen Ceria Pagi di Suria FM ini menjadi lebih berganda dan lebih 'xtra' hadiahnya.

Untuk mengambil bahagian, pendengar hanya perlu mendengarkan Suria FM, tunjukkan kehebatan dalam meneka nama penyanyi dan tajuk lagu bagi petikan lagu yang dimainkan. Jika betul, wang tunai berjumlah RM388 menjadi miliknya. Jumlah wang tunai akan meningkat jika jawapan yang diberikan salah.

Jika hendak menyertainya, pendengar perlu mendaftar dan ianya dilakukan hanya sekali sahaja. Caranya dengan menghantar SMS, taip SURIA <jarak> XIJ <jarak> NAMA ke 33988. Pengirim SMS terpilih akan dihubungi penyampai untuk menyertai 'Ceria Xtra Itu Aje'.

Jika pendengar berada di dalam WAKTU BONUS, hadiah XTRA menanti iaitu tiket penerbangan ke destinasi terpilih. Pembayang akan diberikan pada bila-bila masa di udara oleh para penyampai, melalui Twitter Suria FM, Facebook Suria FM, laman web dan juga SMS.

P/s: Klik di sini untuk info lebih lanjut dan syarat peraduan

Related Posts with Thumbnails