Adsense

Rabu, 18 Julai 2012

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia


Persembahan Siti Nurhaliza Di Kelantan Langgar Undang-Undang Negeri

Posted: 17 Jul 2012 07:51 PM PDT

siti nurhaliza bertudung penuh
Persembahan Datuk Siti Nurhaliza baru-baru ini di Kelantan bagi meraikan majlis sambutan hari guru 2012 peringkat Kota Bharu dikatakan melanggar Enakmen Kawalan Hiburan dan Tempat-tempat Hiburan 1998 yang dikuatkuasakan di negeri Kelantan.. Akibat kejadian itu pihak berkuasa telah memberi amaran tegas kepada pihak penganjur dan tidak akan berkompromi jika perkara yang sama berulang lagi..

Pengerusi Jawatankuasa Kerajaan Tempatan, Pelancongan dan Kebudayaan, Datuk Takiyuddin Hassan berkata, pihaknya tidak akan berkompromi dengan pihak yang gagal mengikut undang-undang di bawah yang ditetapkan Kerajaan Negeri.

"Bagi kes tersebut kita memberi amaran, namun selepas ini kita tidak akan berkompromi lagi,"

"Sebelum ini kita terima maklumat daripada penganjur program itu mengatakan majlis itu merupakan program motivasi, namun di sebalik majlis itu mereka membawa penyanyi wanita tersohor menghiburkan penonton dengan persembahan nyanyian secara terbuka.

"Ini memang satu tindakan yang menyalahi undang-undang di negeri ini, namun kita harap selepas ini perkara seumpama ini tidak berulang lagi," (Sinar Harian)

Baru-baru ini majlis sambutan hari guru yang diadakan di kompleks sekolah-sekolah Jalan Wakaf Mek Zainab mendapat sambutan lebih 10,000 masyarakat sekitar dan guru-guru sekitar Kota Bharu.

Farid Kamil Retak Lutut Kiri Akibat Terjatuh Berguling Di Tangga

Posted: 17 Jul 2012 06:45 PM PDT

farid kamil
Farid Kamil kini terpaksa berjalan mengunakan tongkat gara-gara terjatuh ketika menjalani penggambaran filem Dampak hari Isnin yang lalu.. Akibat tersalah langkah ketika adegan kejar mengejar di kelab hiburan Rootz, Lot 10 Bukit Bintang itu telah menyebabkan tempurung lutut kiri Farid Kamil retak serta bengkak dan lebam..

Disebabkan insiden itu, Farid Kamil dinasihatkan oleh doktor untuk berehat selama enam minggu daripada melakukan sebarang aktiviti-aktiviti fizikal termasuklah berlakon..

"Saya terjatuh berguling di tangga kelab itu kerana hilang imbangan badan ketika melakukan adegan babak kejar-mengejar.

"Lutut kiri saya menjadi bengkak kerana berlaku pendarahan dalaman yang serius akibat hentakan.

"Selepas mendapatkan rawatan di Hospital Ampang Puteri, doktor mengenal pasti tempurung lutut saya retak akibat hentakan itu.

"Saya terpaksa menggunakan tongkat kerana kaki saya tidak boleh memijak lantai," (Mstar)

MyGosip harap kecederaan Farid Kamil akan sembuh secepat yang mungkin.. Apa-apa pun gambar dibawah dikatakan gambar farid kamil ketika proses merawat lututnya dilakukan oleh pihak hospital.

Farid Kamil Retak Lutut Kiri