Adsense

Rabu, 11 Julai 2012

Celebrity News

Celebrity News


Gempar:Norish Karman Digilis Lori 10 Tan !!

Posted: 11 Jul 2012 12:18 AM PDT

Berita terbaru yang ZOoM baca mengenai kemalangan maut yang melibatkan Norish Karman, daripada gambar menunjukkan beliau digilis oleh lori lebih daripada 10 tan. Mungkin ada yang tidak mengetahui mengenai kemalangan yang menimpa beliau.

Norish Karman yang berlumuran darah mungkin tidak dapat diselamatkan lagi berdasarkan gambar yang diterima.

Bagi anda yang membaca berita sedih ini, janganlah terlalu sedih sebab
sebenarnya ini adalah lakonan Norish Karman sebagai Tengku Puan Marina dalam "Maharku Untukmu" di TV3 pada 30 Jun yang lalu yang meraih 2.4juta penonton.

Jangan marah nanti kena jual tau :P  


Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!

Berita: Payu Dara Besar Selamatkan Rumahtangga Puan Rohaya

Posted: 10 Jul 2012 08:42 PM PDT

Sekadar Hiasan

Siapa Pula Puan Rohaya ni, Confius Zoom dibuatnya kerana ada beberapa blog yang menggunakan testimoni tersebut sebagai bahan cerita hangat mereka.

Testimoni dari satu syarikat jualan produk-produk wanita di Malaysia ini telah menceritakan seorang pelanggannya yang bernama Puan Rohaya Ahmad yang hampir DIMADUKAN oleh suaminya hanya kerana payudaranya kecil.


Kemudian Puan Rohaya menggunakan produk syarikat berkenaan dan payudara Puan Rohaya mula mengembang dan membesar.


Akhirnya suaminya tidak jadi untuk berkahwin lain kerana payudara Puan Rohaya telah besar!


 Testimoni Menurut Sumber

Dan berikut adalah gambar yang ZoOM jumpa daripada sumber mengenai Puan Rohaya yang hampir kehilangan suami (menurut sumber), dan apa yang pasti kalaulah betul teruk sangat keinginan suami Puan tu...dan kalau tak pemilik produk tu agak-agaklah nak melariskan produk. :P


Apa komen anda ?

Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!

Artis :Gambar Fazura Memperagakan Busana Hari Raya 5 Stars Designer

Posted: 10 Jul 2012 08:17 PM PDT

Sebenarnya banyak nama-nama besar yang turut terlibat menjayakan fashion show busana hari raya oleh 5 Stars designer ini. Selain Fazura, Tasha Shilla, Zaquan Adha, Natasha Hudson dan Tengku Azura turut terlibat. Namun tepukan paling gemuruh diterima sewaktu kemunculan Fazura memperagakan rekaan Rizman Ruzaini.





5 keping gambar Fazura dengan busana Hari Raya daripada Rizman Ruzaini dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar Ryaniez Moments Photography.


*** Orang cantik ni pakai apa pun cantik kan...kalau tiang di solekkan pun boleh nampak cantik inikan pula orang ye



Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!

Gempar : Anita Sarawak Hilang, Ditemui Sudah Bertudung Di Texas

Posted: 10 Jul 2012 07:58 PM PDT

Dalam meniti dan mengira hari ramadan yang bakal tiba, tiba-tiba ZoOM dikejutkan dengan tajuk mengenai kehilangan akak Anita Sarawak kita. Tanpa angin ribu dan taufan tiba-tiba ada rakan yang berkongsi dengan pembaca mengenai Akak kita ni.

Namun, baru-baru ini, sekumpulan peminat mendakwa terserempak penghibur tersohor itu di Texas, Amerika Syarikat (AS) dengan penampilan yang cukup berbeza. Mereka mendakwa, penyanyi yang pernah bermastautin dan menghiburkan pengunjung di Ceaser Palace, Las Vegas itu mengenakan jubah serta bertudung ketika ditemui di sebuah kompleks beli-belah.

Namun, ketika itu, Anita yang mesra dipanggil Kak Nita dilihat berjalan sendirian tanpa ditemani suami, Mahathir Abdullah,


Salah seorang daripada peminat yang hanya mahu dikenali sebagai Adi berkata, mereka melaungkan nama Kak Nita dua kali dan penyanyi itu sempat menoleh sekali sebelum bergegas meninggalkan lokasi berkenaan.



ZoOM : Alhamdulillah kalau Akak Nita pun sudah berhijrah seperti artis lain diluar sana. 
Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!