Adsense

Khamis, 21 Jun 2012

OHBULAN!

OHBULAN!


Bila Artis Tanpa Make-Up

Posted: 21 Jun 2012 09:49 PM PDT

Peminat selalunya akan melihat artis kesayangan mereka berwajah cantik dengan make-up yang tebal-tebal, dengan bulu mata palsu yang melentik-lentik dan dengan eye shadow yang berwarna-warni. Tetapi cuba sekali sekala melihat artis-artis ini tampil dengan neutral beauty, macam mana agaknya muka mereka yang sebenar.

Disini pihak OHBULAN! ingin berkongsi beberapa orang artis tempatan yang menampilkan wajah sebenar mereka tanpa sebarang make-up. Mungkin ada antara mereka sememangnya di anugerahkan dengan wajah yang cantik, jadi tidak perlu nak make-up tebal-tebal. Tetapi mungik ada juga sebaliknya.

 Intan Ladiyana

Rozita Che Wan

Stacy

Fazura

Maria Farida

Walau secantik mana wajah yang di anugerahkan oleh Yang Maha Esa, hargailah sebaik-baiknya. Namun begitu, beringatlah bahawa semuanya hanya pinjaman semata-mata. Dalam sekelip mata bila-bila masa sahaja anugerah itu boleh ditarik balik.

Sumber : MediaMalaya.com

Muzik Video : Sami Yusuf & Dato’ Siti Nurhaliza Berkolaborasi, “You Came To Me”

Posted: 21 Jun 2012 09:10 PM PDT

Sebak campur terharu hati OHBULAN! saat mendengar lagu terbaru kolaborasi antara Sami Yusuf dan Dato' Siti Nurhaliza.

Lagu berunsurkan ketuhanan ini benar-benar menyentuh perasaan dan kami yakin jika anda benar-benar menghayati lirik dan sebutan kalimah suci didalam lagu ini, anda pasti akan menitiskan air mata.

Vokal antara Dato' Siti Nurhaliza dan Sami Yusuf sangatlah mantap dan menusuk kalbu. OHBULAN! sendiri tidak mahu menulis panjang, anda dengarkan sendiri dan hayati lagu ini ya.

Untuk pengetahuan, lagu ini telah ditulis dan dikompos sendiri oleh Sami Yusuf.