Adsense

Sabtu, 14 April 2012

Celebrity News

Celebrity News


Gambar Ikhwan HotFM Kena Peluk Perempuan Di 9mm JB

Posted: 14 Apr 2012 09:55 AM PDT



Boleh tahan juga gambar ini yer, Nak buat macam mana Ikhwan anda adalah artis yang menjadi perhatian walaupun anda sedang bewrsosial bersama rakan-rakan atau peminat anda. Ia adalah lumrah dan perkara biasa berlaku apabila artis melakukan kesilapan kecil ataupun yang boleh menghancurkan "Career" sebagai artis.


ZoOM rasa gadis ini seagama dengan kita kot...tetapi pakaian yang dipakainya Tutttt....Tuttttt...biar dia sahaja yang tahu akan kesilapan yang beliau lakukan.


APA KOMEN ANDA?

Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!

Hollywood : Robin Gibb Koma Dan Hidup Dalam Beberapa Hari Sahaja

Posted: 14 Apr 2012 08:50 AM PDT


Anggota kumpulan Bee Gees, Robin Gibb yang kini berada dalam keadaan koma akibat kanser pada peringkat terakhir, dikhuatiri akan terus hidup untuk beberapa hari sahaja.

Difahamkan, ahli keluarga bintang berusia 62 tahun itu sudah mula berkumpul dan berdoa agar penyanyi itu akan dapat bertahan selama mungkin.

Menurut laporan The Sun, Gibb berjaya pulih daripada penyakit kanser usus dan hati pada tahun lalu tetapi para doktor yang merawatnya percaya bahawa terdapat ketumbuhan kedua pula pada ususnya.

Dia juga kini dilaporkan mula menghidap penyakit radang paru-paru.



ZOoM : Patutlah dah lama tak dengar cerita Robin Gibb ni, sakit tahap kritikal dah rupanya.


"Sesungguhnya daripada dia kita datang dan kepada nya kita akan kembali". 


Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!

Bangau Dan Orang Tua

Posted: 14 Apr 2012 08:35 AM PDT

Al kisah bermuler di sebuah kampung, seorang atok tuer sedang asyik membasuh pakaian luar dan dalam nyer di tepi sunggai sambil mendendangkan lagu renjis-renjis dipilis. Tiber-tiber, datang seekor bangau yang tercedere kepaknyer meminum air sungai terbabit.

Kasihankan bangau nyer pasal, orang tuer tu mengambil keputusan tuk merawat luker bangau tu sampai sembuh.....di pendekkan citer, sembuh la bangau tu dan dier berjanji akan membalas budi orang tuer tu tadi serter menjempot orang tuer tu ke perumahan kos rendah yang didiami beliau.

Maker, orang tuer tu pon pegi la ke rumah tempat penginapan si bangau. lantas si bangau pon mengarah pembantu-pembantunya mengeluarkan duer kotak hadiah. satu kotak kecik, satu lagi kotak besor. si tuer disuruh memilih kotak tersebut dan dier mencapai kotak yang kecil. si bangau lalu berkata:
"Sesungguhnyer ko memang baik hati orang tuer. Ko membantu aku dengan ikhlas dan jujur. sebenornyer, kotak besor tu dah aku isikan dengan sos lader hitam jer.so, terime lar hadiah pemberian ku yang tak seberaper ni"

Kater si bangau merendah diri. Si tuer terus membuker kotak yang di ambilnyer tadi dan terdapat 5 bijik kunci untuk 5 buah keter mercedes benz berlainan kelas.

Alangkah terkejutnyer si bangau biler si tuer menolak hadiah yang sket nyer bernilai tu. Biler di soal oleh si bangau mengaper dier menolak pemberian tu, si tuer menjawab:
"Giler ko! aku dah ler tak der lesen memandu, dah ler aku ni miskin, maner mampu nak bayor road tax tuk limer-limer buah keter ni ..."

Terkesima si bangau ... begitu ler ader nyer ... the end ...




Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!