Adsense

Sabtu, 10 Mac 2012

Utusan Online - Hiburan

Utusan Online - Hiburan


Izara dibenci kerana Soffiya

Posted:

Izara dibenci kerana Soffiya

Oleh SYED MUSSADDAD SYED MAHDI
Foto SYEFRI MONIZ

USIANYA baru menjengah angka 20 tahun tetapi populariti yang dikecapi oleh Izara Aishah cukup hebat sejak kebelakangan ini. Semuanya gara-gara drama bersiri drama Vanilla Coklat yang sedang bersiaran di kaca televisyen ketika ini.

Semanis orangnya, cukup hebat watak yang dibawa oleh Izara dalam drama yang menggandingkan dirinya dengan Aiman Hakim Ridza. Apatah lagi mereka sama-sama baru, segala-galanya cukup indah buat mereka berdua.

Menariknya nama Izara naik mendadak dek keberkesanan lakonannya. Ramai yang mula buka mata terhadap gadis manis ini yang hadir dengan bakat untuk terus bersaing dan memahat nama ke tempat tertinggi.

Bagi yang belum mengenali Izara, namanya mula popular sejak berlakon dalam drama bersiri Soffiya. Dengan membawa watak antogonis dalam drama itu, ramai yang mula mengenalinya.

...

Sila dapatkan naskhah Mingguan Malaysia hari ini atau ikuti Utusan Online selepas 6 petang untuk artikel penuh.

Kenapa Haiza kedekut?

Posted:

Kenapa Haiza kedekut?

Mula-mula Joyah nak ucapkan tahniahlah kepada penyanyi Haiza sebab baru saja melancarkan single baru berjudul Semalam baru-baru ini.

Joyah dah dengar lagu tu. Catchy sangat! Klip videonya pun menarik. Haiza nampak muda dalam klip video tu.

Lebih-lebih lagi dapat bergandingan dengan Zain Saidin. Siapa tak nak berlakon dengan Zain yang wajah Mat Saleh tu kan?

Cerita pasal klip video, Joyah nak kongsi sikitlah dengan pembaca.

Dengar cerita Haiza dan pengarah klip video tersebut sebenarnya ada perselisihan faham? Semuanya gara-gara klip video tu jugalah.

Khabarnya, Haiza tak berpuas hati dengan pengarah Shuhaimi Lua yang mengarahkan klip video itu. Dakwa Haiza tak kreatiflah kononnya.

Haiza tak puas hati sebab Shuhaimi buat klip video tu ala kadar saja. Tak menepati dengan kehendak Haiza yang mahukan klip video tu meletup vava voom gitu.

...

Sila dapatkan naskhah Mingguan Malaysia hari ini atau ikuti Utusan Online selepas 6 petang untuk artikel penuh.