Adsense

Jumaat, 27 Januari 2012

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater


Budiey di Konti Suria FM Untuk Promosi #PartyBudiey

Posted: 27 Jan 2012 08:35 PM PST

#PartyBudiey sudah pun satu minggu berlalu. Tapi kehangatan masih lagi terasa. Di twitter, hashtag #PartyBudiey masih lagi dimeriahkan dengan gambar-gambar dan juga entri-entri blog dari pembaca budiey.com yang hadir. Ada yang post gambar-gambar bersama dengan selebriti dan tak kurang juga ada yang tag gambar mereka bersama Budiey. Kepada anda yang masih memeriahkan hashtag #PartyBudiey di Twitter, terima kasih banyak-banyak ya.

Video-video sekitar Parti Ulangtahun Budiey.com sudah pun Budiey upload di Youtube. Termasuklah video persembahan artis yang menghiburkan pembaca dan juga video sebelum berlangsung #PartyBudiey. Jika ada masa terluang, Budiey akan letakkan satu persatu di blog ini. Jika anda perasan, Budiey ada letak video #PartyBudiey di ruangan Featured Video. Harap korang layannnzz la ya.

By the way, sebelum berlangsungnya #PartyBudiey, sememangnya Budiey sibuk ke hulur-hilir untuk mengangkut segala barang tajaan dari penaja. Tahun ini, alhamdulilah, Budiey menerima banyak sekali barangan tajaan. Pendek kata, hampir penuh jugaklah goodie bag masing-masing. Harapan Budiey semoga korang semua berpuas hati la ya. Itu sahaja yang Budiey mampu berikan.

Pada 18 Januari lalu, seperti Budiey war-warkan di laman sosial Twitter dan Fanpage Budiey.com, Budiey telah menjadi tetamu DJ Lin dalam segmen Suria Cinta. Ingat ke, Budiey sorang je yang ada di konti Suria FM masa tu, rupanya sponsor untuk #partyBudiey iaitu produk penjagaan & kesihatan badan, Nureen's pun ada datang untuk menyampaikan sendiri lima hamper tajaan Nureen's untuk hadiah cabutan bertuah. Terima kasih banyak untuk pihak Nureen's.

Dengar cerita, produk Nureen's sekarang telah bertemu dengan seorang penyampai radio yang akan menjadi duta produk mereka? Betul ke? Mmm…. kita tunggu sahaja pengumumannya. Agak-agak siapalah penyampai radio yang bertuah tu ya?

Rasanya tak perlulah Budiey ceritakan secara terperinci tentang apa yang kami bualkan semasa ditemubual oleh DJ Lin sebab sudah tentulah korang tahu, tujuan Budiey bertandang di konti adalah untuk mempromosi dan bercakap tentang #PartyBudiey.

Berbeza dengan tahun lepas, Budiey tak rasa neves. Suara pun takde lah terketar-ketar. Oh ya, ini kali pertama Budiey menjejakkan kaki di pejabat Suria FM. Sebelum ni, ada juga pelawaan dari Suria FM untuk datang sini tapi masih tak berpeluang. Dan pada malam tu, Budiey dapat rasa perbezaan pejabat lama dengan pejabat baru. Memang best rasanya dapat kerja di Suria FM sebab pejabatnya sangat selesa, luas dan gaya dekornya juga lebih moden.

DJ Lin Suria Cinta juga bermurah hati menaja beberapa helai baju T & mug untuk hadiah cabutan bertuah #PartyBudiey.

Terima kasih kepada TebuPhotography iaitu Nazrul yang sudi menjadi jurugambar pada malam tu. Terima kasih ya. Memang gambar yang Nazrul ni cantik semuanya.

Budiey di Konti Suria FM

Budiey di Konti Suria FM

Budiey di Konti Suria FM

Budiey di Konti Suria FM

Budiey di Konti Suria FM

Budiey di Konti Suria FM

Budiey di Konti Suria FM

Budiey di Konti Suria FM

Budiey di Konti Suria FM

Budiey di Konti Suria FM

Budiey di Konti Suria FM

Budiey di Konti Suria FM

Budiey di Konti Suria FM

Budiey di Konti Suria FM

Budiey di Konti Suria FM

Budiey di Konti Suria FM

Tags:

Click on the following buttons to share this article with your friends:

Baca artikel lain yang berkaitan:

  • Press Release Parti Ulangtahun Budiey.com Ke-5
  • Deejay Glamour Suria FM Macam Minah Saleh?
  • DJ Baru Suria FM Linda Onn Dibayar Dua Kali Ganda?
  • Gambar Halim Othman di Sidang Media Penyampai Suria FM
  • Tagline Baru Suria FM – MUZIK TERBAIK TANPA HENTI
  • Gambar Dato' Siti Nurhaliza di Kempen Lagu Berduit Suria FM
  • Suria FM Rancak Tour Di Kluang Mall & Mydin MiTC
  • Single Terbaru Azrul Zaidi CERITA KITA
  • Poster Filem Jin Notti Lakonan Fara Fauzana dan Mawi
  • Sidang Media Konsert Kemuncak Raya Suria Fm 2011 & Rumah Terbuka
  • Full content generated by Get Full RSS.

    Drama Bersiri Bukan Aku Lakonan Hairee Othman Aliza Rafar

    Posted: 27 Jan 2012 07:48 PM PST

    Motivasi Seorang Ibu Tunggal Dalam Drama Bersiri Bukan Aku di TV1

    Kisah Zainun yang kematian suami terpaksa memikul tanggungjawab suaminya sebagai ibu dan bapa kepada anak-anaknya. Pasa masa sama dia turut menguruskan syarikat Kumpulan Usahajaya Sdn. Bhd. Zainun telah melantik Iman, anak tirinya menjawat jawatan besar di syarikat tersebut namun ia tidak disenangi oleh Ahli Lembaga Pengarah. Mereka mahukan Zainun memikul tanggungjawab itu. Pelbagai dugaan datang dalam usaha Zainun menjaga hati dan kepentingan semua pihak.

    Plot menarik ini mewarnai drama bersiri 13 episod mengisi slot Bidadari bertajuk "Bukan Aku" mulai 26 Januari 2012, setiap Isnin hingga Khamis, jam 11.30 pagi di TV1 lakonan berkesan Rosnah Johari sebagai watak utama di samping Hairee Othman, Aliza Rafar, Shafiq Isam, Akma Abdullah, Noris Ali dan Shajiry.

    Kisahnya bermula dengan kematian Hamdan akibat serangan jantung, benar-benar memberi pukulan hebat kepada Zainun. Selain memikirkan tentang anak-anak, Iman, Alisya dan Sofea, Zainun turut berdepan dengan amanah Hamdan supaya mengurus dan mengendali syarikat Kumpulan Usahajaya Sdn. Bhd. di mana Hamdan merupakan pemegang saham terbanyak dalam syarikat berkenaan dan bertindak sebagai Pengarah Urusan serta Pengerusi syarikat semasa hayatnya.

    Drama Bersiri Bukan Aku

    Memang Zainun seorang wanita terpelajar, pernah memegang jawatan sebagai Pengarah Eksekutif di sebuah syarikat kosmetik terkenal. Tetapi selepas berkahwin dengan Hamdan lapan tahun lalu, Zainun telah mengambil keputusan untuk berhenti kerja bagi memberi perhatian sepenuhnya terhadap rumah tangga.

    Justeru, Zainun agak keberatan untuk menerima amanah Hamdan supaya menjadi Pengerusi Kumpulan Usahajaya dan bersetuju menyerahkan jawatan tersebut kepada Iman yang telah pun dilantik sebagai Pengarah Eksekutif semasa hayat Hamdan masih ada. Tetapi keputusan Zainun tidak disenangi oleh Lembaga Pengarah. Bagi mereka, Iman terlalu mentah jika hendak dibandingkan dengan Zainun yang pernah mencipta nama dalam dunia korporat tidak lama dulu. Kejayaan Zainun mempopularkan beberapa jenama kosmetik tempatan termasuk ke peringkat antarabangsa diyakini dapat menaikkan lagi Kumpulan Usahajaya Sdn Bhd.

    Begitu juga peguam syarikat, Helmi yang juga rakan karib Hamdan. Helmi menasihati Zainun memegang jawatan tersebut untuk sementara waktu kerana dia bimbang Alisya dan Sofea tersalah anggap terhadap Iman. Meskipun Alisya dan Sofea hanya anak tiri Hamdan, namun Hamdan telah menyenaraikan mereka sebagai pewaris hartanya. Zainun memberi alasan yang anak-anaknya tidak akan beranggapan sedemikian, tetapi Helmi berkeras agar Zainun meneruskan legasi Kumpulan Usahajaya Sdn Bhd. Helmi yakin, mesti ada sebab kenapa Hamdan membuat keputusan tersebut.

    Dalam waktu yang sama, Zainun turut berdepan dengan pandangan sinis komuniti setempat apabila ada suara-suara sumbang yang mempersoalkan tentang hubungan Iman, Alisya dan Sofea yang tinggal sebumbung dengan Zainun kerana hubungan mereka adalah adik beradik tiri. Dari segi hukum, mereka bukan muhrim dan sah nikah.

    Dalam usaha menyelamatkan keadaan, Iman berhasrat untuk berpindah dan tinggal berasingan, sementelahan pula rumah tersebut telah diwasiatkan oleh Hamdan untuk Zainun. Bagaimanapun Zainun tidak bersetuju dengan cadangan Iman dan menganggap tindakan Iman sebagai memprotes wasiat Hamdan.

    Lalu bagaimanakah kesudahannya? Mampukah Zainun menunaikan wasiat arwah suaminya meneruskan legasi Kumpulan Usahajaya Sdn Bhd dan sekaligus memuaskan hati semua anaknya? Saksikan kesudahannya dalam drama rantai Bukan Aku hanya di TV1.

    Tags:

    Click on the following buttons to share this article with your friends:

    Baca artikel lain yang berkaitan:

  • Jawapan Trivia Hari Ini: Diana Rafar
  • Gambar Diana Rafar & Zamarul Hisyam di Parti Nona 2010
  • Buzen Hashim, Hany Harmi Dalam Cinta Dalam Sebiji Durian
  • Gambar Diana Rafar dan Zamarul Hisyam Kahwin
  • Drama Siri Baru Ezora Ganti Bella di Akasia TV3 Lakonan Fazura
  • Drama Kekasihku Seru di Slot Drama Seram TV3
  • Drama Ku Milikmu Lakonan Adzriefaiz dan Eira Syazira
  • Drama Bersiri Kisah Kaisara Lakonan Sari Yanti dan Wan Sharmila
  • Zarynn Min Cinta Nazim Othman Dalam Telemovie Sambal Ikan Bilis
  • Zizan Nin dan Aida Radzwill Dalam Sanggar Cinta Raudhah
  • Full content generated by Get Full RSS.