Adsense

Sabtu, 21 Januari 2012

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater


Press Release Parti Ulangtahun Budiey.com Ke-5

Posted: 21 Jan 2012 06:21 PM PST

21 Januari 2012 – Bertempat di Aristo Garden, Zouk KL, Jalan Ampang, Kuala Lumpur, blog hiburan Budiey.com – Sensasi Selebriti telah meraikan seramai 150 orang pembaca setianya dengan menganjurkan Parti Ulangtahun Budiey.com yang Ke-5.

Bertemakan warna ungu dan putih, sambutan ulangtahun kali ini mengetengahkan konsep Music is Art di mana Budiey menjemput pembaca untuk menghayati irama muzik dan lagu yang dipersembahkan oleh artis lama mahu pun artis yang masih baru meningkat naik.

Selain memberikan hadiah goodie bag. Budiey.com juga menghadiahkan hadiah-hadiah menarik seperti sebuah iPad2 kepada pembaca yang bertuah melalui cabutan bertuah. Selain itu, hadiah-hadiah lain dari para penaja juga turut diberikan kepada pembaca. Antaranya, seutas rantai mutiara bernilai RM5,000 sumbangan Rafflesia, pakej percutian, tiket terbang ke Osaka, Jepun, kamera digiital, produk kecantikan dan banyak lagi.

Parti ini dihoskan oleh penyampai radio Suria FM yang popular dengan segmen Suria Cinta iaitu DJ Lin dan dibantu dengan penampilan dari seorang pelakon dan pelawak terkenal Azrul Zaidi yang kini muncul dengan single terbaru, Cerita Kita.

Selain untuk meraikan pembaca setia, Budiey.com juga tidak lupa untuk menjemput 30 orang selebriti untuk memeriahkan suasana. Antara selebriti yang hadir ialah Adira, Shila Amzah, Tomok, Ning Baizura, Amanda Imani, Awi Rafael, Aliff Aziz, Farawahida, Mimi One Nation Emcees, Min Yasmin, Dior Shahril, Andi A Merican, Keroz Nazri, Awan Band, Liyana Fizi, Najua P.Ramlee, Tengku Aidil, Mia Sara Nasuha, Elfira Loy, Erul AF, Azri AF, Bkay Nair, model kanak-kanak terkenal Nur Aisyah Humairah dan ramai lagi.

Sebanyak 10 pass masuk juga diagihkan untuk pendengar setia Suria FM melalui satu peraduan yang dianjurkan selama seminggu bermula dari 16-20 Januari lalu di segmen Suria Cinta.

Parti Ulangtahun Budiey.com Ke-5 ini ditaja oleh syarikat komunikasi terkemuka DiGi sebagai Penaja Rasmi, Penaja Bersama oleh Alternate Pictures & Nuffnang dan SayCheese Productions pula menjadi Fotografer Rasmi.

Budiey mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang terlibat dalam menjayakan Parti Ulangtahun Budiey.com Ke-5 termasuklah rakan media, para penaja dan juga semua pembaca budiey.com yang sudi memberikan sokongan.

Tags:

Click on the following buttons to share this article with your friends:

Baca artikel lain yang berkaitan:

  • Ucapan Adam Sempena Ulangtahun Ke-3 Budiey.com
  • Ucapan Nas Adila Sempena Ulangtahun Ke-3 Budiey.com
  • My Merchandise
  • Sekitar Party Ulangtahun Budiey.com Ke-4 – Pendaftaran Part 2
  • Video Show Hunny Madu di Parti Nona 2010
  • Gambar Sekitar Parti Ulangtahun Ke-2 Budiey.com Part 1
  • T-4: Terminator Salvation Set for May 22, 2009 Release
  • Parti Ulangtahun Ke-3 Budiey.com Kembali Lagi!
  • Neway Karaoke Box Siarkan Berita Parti Ulangtahun Budiey.com
  • Gambar Sekitar Party Ulangtahun Budiey.com ke-4: Part 1
  • Full content generated by Get Full RSS.