Adsense

Ahad, 11 Disember 2011

Zon Artis

Zon Artis


Chef Riz & Ana Dahlia Sudah Sah Bergelar Suami Isteri

Posted: 11 Dec 2011 12:24 AM PST

GAMBAR KAHWIN CHEF RIZ DAN ANA DAHLIA

Tahniah dan selamat pengantin baru kami ucapkan kepada Mohd. Nadzri Redzuawan atau lebih dikenali dengan nama Chef Riz dan Ana Dahlia kerana dengan hanya sekali lafaz, mereka sah bergelar suami isteri dalam satu upacara akad nikah yang berlangsung tengah hari tadi di kediaman keluarga Ana Dahlia iaitu di Kg. Batu 8 Bendang Siam, Changkat Jering, Taiping, Perak.

Di majlis tersebut, Ana Dahlia menerima wang hantaran sebanyak RM20,000 dengan mas kahwin berjumlah RM1001.00 beserta 13 dulang hantaran. Sementara itu, Chef Riz pula menerima 15 dulang hantaran sebagai balasan daripada pihak perempuan.

Info tambahan, majlis persandingan mereka akan diadakan pada malam ini bertempat di Menara Kamalbina, Taman Tasik, Taiping, Perak. Majlis menyambut tetamu di sebelah pihak lelaki pula akan diadakan di Kg. Sg. Koyan, Pahang pada 18 Disember nanti.

GAMBAR KAHWIN CHEF RIZ DAN ANA DAHLIA

Tahniah sekali lagi buat Chef Riz dan Ana Dahlia. Selamat menempuhi alam rumahtangga dan selamat berbahagia. Kami doakan agar ikatan pernikahan ini akan berkekalan buat selama-lamanya. Amin.

Related Posts with Thumbnails Full content generated by Get Full RSS.