Adsense

Ahad, 11 Disember 2011

OHBULAN!

OHBULAN!


Jennifer Aniston Tewaskan Angelina Jolie!

Posted: 11 Dec 2011 08:00 PM PST

Dipuji dek sikap seksi, funny dan seorang yang real, heroin filem 'Horrible Bosses ini mengungguli carta undian majalah Men's Health, 'Hottest Women of All Time'  menewaskan Marilyn Monroe, Britney Spears, Madonna dan paling penting, Aniston turut menewaskan kekasih bekas suaminya yang sebelum ini dicanang antara wanita paling cantik di dunia, Angelina Jolie, yang hanya mampu berada di kedudukan ke 10.

"Pesonanya yang kelakar dan merendah diri membuatnya senang untuk didekati. Dan sesiapa saja yang menonton Aniston dalam filem 'Office Space' tentu saja bersetuju bahawa dia memiliki paras rupa menawan,"

"Dan kisah cintanya di luar skrin mengundang inspirasi dan simpati. Kebanyakan simbol seks tentu akan berubah apabila berada di satu tahap kehidupan mereka lalu menjadi seorang ikon yang biasa-biasa saja. Berbeza dengan Aniston, dia tetap kekal seksi, kelakar dan jelas seorang yang real," ujar jurucakap Men's Health ketikaamenjelaskan pemilihan aktres berusia 42 tahun itu yang diundi oleh para pembaca majalah tersebut.

Berikut adalah senarai keputusan undian Top 10 Hottest Woman of All Time oleh Men's Magazine:

  1. Jennifer Aniston
  2. Raquel Welch
  3. Marilyn Monroe
  4. Britney Spears
  5. Madonna
  6. Ursula Andress
  7. Bettie Page
  8. Pamela Anderson
  9. Jane Fonda
  10. Angelina Jolie
Full content generated by Get Full RSS.

Kawan Kim Kardashian Dibaling Tepung Oleh Penyokong Kris Humphries!

Posted: 11 Dec 2011 08:00 PM PST

Kawan kepada bintang realiti sensasi dan kontroversi yang juga merupakan seorang bintang 'Spin Crowd', Jonathan Cheban telah diserang tepat ke muka menggunakan tepung gandum oleh sekumpulan penyokong bekas suami kepada Kim Kardashian, Kris Humphries.

Menurut TMZ.com, Jonathan telah menerima beberapa ugutan selepas aktor tersebut mengumumkan untuk menyaman Kris Humphries kerana berang dengan tindakan bintang NBA itu yang menggelar dirinya 'gay' di TV.

Semenjak itu, Jonathan khabarnya telah memperketatkan sistem keselamatan bagi mengelak dari sebarang ancaman ketika menghadiri sebuah majlis bertempat di butik milik Kim, tetapi malangnya pengawal keselamatannya yang berbadan sasa tidak mampu menghalang serangan ganas penyerang meski hanya 'bersenjatakan' tepung!

Menurut salah seorang saksi yang berada di tempat kejadian, tidak syak lagi sasarang penyerang ditujukan kepada Jonathan kerana sebelum serangan 'baling tepung', terdapat beberapa orang yang menjerit, "yang ini untuk Kris Humphries!" Pihak polis walaubagaimanapun, tidak dapat mengenal pasti identiti pelaku tersebut.

Full content generated by Get Full RSS.