Adsense

Selasa, 6 Disember 2011

Sensasi

Sensasi


Beyonce Mengandung anak Sulung,Takut Jadi Gemuk

Posted: 06 Dec 2011 06:08 PM PST






Dipetik daripada Daily Mail, isteri kepada Jay-Z ini berkata dalam satu temubual bersama Katie Couric dalam program televisyen 20/20 terbitan ABC baru-baru ini, dia sangat berhati-hati dengan pengambilan makanan dan diet dalam usaha untuk mengelak daripada menambah berat badan.

"Saya benar-benar mengambil berat tentang makanan. Saya berusaha agar tidak hilang kawalan. Saya pernah bertemu dengan wanita yang sukar menurunkan berat badan mereka selepas bersalin," katanya kepada Couric.

Pada masa yang sama, Beyonce memberitahu dia akan berehat buat sementara waktu untuk persediaan kelahiran anak mereka dan menjaganya.

"Ia sangat mengujakan. Saya tidak kisah kerana saya sedang bergembira. Walaupun rasa gugup, saya yakin mampu mengatasinya seperti ibu saya sewaktu dia melahirkan saya. Saya sudah bersedia untuk meneruskan fasa baru bersama anak dan suami saya," akhirinya.





Video Cerite hot gilew: Ada Dara ? Lu kolot..

Posted: 06 Dec 2011 06:02 PM PST



haha,sensasi rasa lawak jugak cara percakapan awek yang bercerita dalam Video nie..sebab cara lu ala-ala gengster dowh...mcm hip hop pun ader..hehe

Ada Dara Lu Kolot?sebenarnya kalau ada dara, lu lebih bermaruah ,pandai jaga diri,..patutnya dara haruz lah di simpan sehingga ke malam pertama bersama suami kan..

Ape kejadah dow ada dara lu kolot..(tiru sket ayat awek yg bercerita nie)..

Sensasi pun belum habis tgk video nie..jom layan..

P/s: baru tengok part-part nak last...???? Tetiba je cakap pasal Dettol..haha