Adsense

Rabu, 28 Disember 2011

Celebrity News

Celebrity News


The World Class Goalkeeper, Khairul Fahmi Di Majalan Glam

Posted: 28 Dec 2011 02:19 AM PST

Penjaga Gol Kebangsaan yakni Khairul Fahmi Che Mat kini menjadi perhatian sekali lagi kerana wajah beliau jelas terpampang sebagai penghias 'Cover Page" Majalah Glam. Mungkin sekarang ini penerbit dan pengedar sudah jelas akan kemampuan ahli sukan mampu menjadi penarik majalah mereka.

Namun yang menjadi perhatian ZoOm adalah ayat ini "The World Class Goalkeeper", Tabik spring dekat Khairul Fahmi@Apek kerana terpilih menjadi penghias muka depan majalan Glam ini.

JIka sebelum ini kisah panas pertunangan beliau yang hanya sampai separuh jalan, dan seterunya kisah percintaan beliau dengan gadis bernama Dahlia melonjakkan nama beliau diarena hiburan dan bahan bacaan di Malaysia khasnya.

ZoOM : Seksi nyeerrr Aperk dekat majalah ni :) Apa Pula Kata Anda ?
 
Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!

Joran - Teknik Memasang Umpan Cacing

Posted: 28 Dec 2011 12:03 AM PST



Untuk makluman ZoOM adalah kaki pancing tegar dan sentiasa mengikuti perkembangan aktiviti kaki pancing dialam maya/sesawang. Dan sesekali ZoOm dan rakan-rakan sepejabat atau keluarga akan meluangkan masa untuk memancing.

Hari ini ZoOM akan berkongsi dengan anda cara-cara memasang umpan(cacing) ketika memancing ikan air tawar.

TEKNITEKNIK memasang umpan juga penting untuk menarik perhatian ikan. Ini kerana cara menyusun serta meletakkan umpan turut diambil kira supaya mangsa lebih cepat memakan umpan.


Menghimpunkan jumlah umpan yang banyak terutama cacing pada mata kail antara teknik yang boleh digunakan ketika memancing air tawar untuk memikat penghuni sungai ataupun tasik. Cacing adalah antara umpan paling berkesan untuk kebanyakan ikan air tawar. Ia mungkin digunakan seekor atau beberapa ekor sekali gus seperti gambar rajah berikut.



Info : http://jom-pancing-ikan.blogspot.com
Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!