Adsense

Sabtu, 10 Disember 2011

borak kosong

borak kosong


Hebat...Payudara Boleh Besar Dan Montok Hanya Dengan Makan Tahu Tempe

Posted: 10 Dec 2011 09:00 PM PST


Memiliki payudara sihat dan besar menjadi impian banyak kaum hawa. Selain operasi, ada beberapa cara semulajadi yang boleh memperbesar payudara, salah satunya dengan makan produk kacang soya seperti pada tahu dan tempe. Namun makanlah dengankadar normal kerana kalau berlebihan dapat membuat kanser payudara.
Beberapa makanan dapat meningkatkan kadar hormon, seperti estrogen dan prolaktin, yang secara langsung dapat memperbesar ukuran dan bentuk jaringan payudara. Salah satu makanan yang dapat meningkatkan hormon tersebut adalah yang berasal dari produk soya, seperti tahu, tempe dan susu soya.

Tahu dan tempe memiliki senyawa seperti genistein dan daidzein yang secara alamiah terdapat dalam kacang soya dan kacang-kacangan lain. Senyawa ini adalah bahagian dari kelas molekul yang disebut isoflavon, yakni senyawa mirip estrogen yang dapat mempengaruhi hormon-hormon dalam tubuh manusia.

National Institutes of Health (NIH) mengakui penggunaan teoritis kacang soya sebagai makanan pembesar payudara, tetapi menggunakan ini didasarkan sepenuhnya dalam teori dan tradisi, karena belum ada penelitian ilmiah yang membuktikan hal tersebut, seperti dilansir Livestrong, Jumaat (9/12/2011).

Penelitian sejauh ini menunjukkan bahwa isoflavon mempunyai efek baik yang membantu kesehatan wanita. Namun bila dimakan secara berlebihan juga dapat menimbulkan bahaya.

Berikut adalah plus minus manfaat produk kacang soya pada kesihatan wanita, seperti dilansir hubpages:

Manfaat produk :

1. Membantu menjaga kepadatan tulang sehingga mengurangi risiko osteoporosis
2. Meringankan gejala menopause seperti hot flashes (rasa gerah atau sering kepanasan)
3. Membantu menghambat beberapa jenis kanser serviks, kanker payudara dan jenis kanser lain, yang juga terdapat pada lelaki (bila dimakan secara normal dan tidak berlebihan).

Bahaya terlalu banyak memakan produk kacang soya:

1. Kajian yang didanai oleh National Cancer Institute pada 1990-an menunjukkan bahawa dalam dosis besar, kacang soya dapat menyebabkan peningkatan risiko kanser payudara. Menurut ilmuwan, hal ini disebabkan oleh peningkatan pertumbuhan saluran susu, yang biasanya memicu kanser payudara berkembang.
2. Dapat mengurangi efektivitas letrozole dan tamoxifen, dua perawatan popular untuk kanser payudara.
3. Dalam jumlah besar, kacang soya juga dapat menimbulkan risiko pada perkembangan dan fungsi otak bayi laki-laki.

Video mahasiswi marah kerana pengujung perpustakaan bernafas dengan kuat menjadi hit di internet

Posted: 10 Dec 2011 08:00 PM PST

Video seorang mahasiswi tahun terakhir kehilangan kawalan di perpustakaan sekolahnya, kerana menganggap sesama siswa terlalu ribut, telah menjadi hit di internet.

Mahasiswi yang tidak diketahui namanya ini kehilangan kawalan atas dirinya di perpustakaan Cal State Northridge pada hari Selasa (06/12), menurut kata mahasiswa yang memposting video ini di Facebook.

Filem ini dirakam dan diposting di Facebook oleh mahasiswa CSUN iaitu Ashley Monroe, yang menyatakan bahawa gadis tersebut mulai emosi setelah mengatakan kepada orang-orang untuk berhenti bernafas terlalu keras.

"Itu sangat gila dan tidak masuk akal, ini seperti sebuah filem yang menakutkan." tulisnya.

Bahkan salah satu pengguna Twitter yang mengaku menyaksikan kejadian ini menggambarkan bahwa peristiwa tersebut sebagai 'aksi mengamuk paling dramatis'.

Video ini dimulai dengan beberapa orang mahasiswi yang mengatakan bahawa sang mahasiswa tersebut untuk menenangkan diri. Namun komen tersebut justru memprovokasi sang mahasiswi asia itu, yang membuat kelompok tersebut mengolok-oloknya.

Sang mahasiswi itu akhirnya kembali ke tempatnya dan memukul meja dengan keras berulang kali.

Diketahui, video ini telah menjadi hit di YouTube dengan lebih dari 50 ribu tayangan.

Dua gembala jatuh sakit kerana menggigit testis (buah zakar) kambing biri-biri hingga putus

Posted: 10 Dec 2011 07:00 PM PST

CHEYENNE, Amerika Syarikat (AS) - Dua gembala jatuh sakit selepas menggigit hingga putus testis (buah zakar) beberapa ekor biri-biri dalam satu acara mengasi haiwan ternakan di negeri Wyoming, lapor akhbar MailOnline kelmarin.

Mereka yang mengalami cirit-birit, muntah, perut memulas dan demam dimasukkan ke sebuah hospital tempatan baru-baru ini dan disahkan mengalami radang usus akibat jangkitan bakteria kampilobakter jejuni.

Jabatan Kesihatan Wyoming yang menyiasat kes tersebut mendapati jangkitan itu berpunca daripada perbuatan menggigit testis anak biri-biri yang mendedahkan mereka kepada kuman dan kotoran.

Seramai 12 pengembala mengambil bahagian dalam acara tahunan tersebut yang melibatkan mereka membuang ekor, menanda telinga 1,600 ekor anak biri-biri selain mengasi sejumlah anak biri-biri jantan.

Hanya dua gembala terbabit menggunakan gigitan untuk mengasi haiwan itu manakala rakan-rakan lain berbuat demikian dengan pisau tajam.

Beberapa pengembala tempatan memberitahu, perbuatan menggunakan mulut untuk mengasi anak biri-biri merupakan perkara biasa di Wyoming.

Mulut digunakan untuk mendapatkan cengkaman lebih baik sekali gus memastikan testis yang licin itu tidak bergerak sebelum ia dibuang. - Agensi

sumber : kosmo online


Tupai Hebohkan Sekolah di Florida Karena Membunyikan Alarm Kebakaran

Posted: 10 Dec 2011 06:00 PM PST


Ini seperti sebuah cerita yang tidak masuk akal, namun seekor tupai nakal hampir menyebabkan sebuah sekolah di Ellenton, Florida, terkena denda berat kerana membunyikan alarm kebakaran palsu.

Insiden ini terjadi tahun lalu di Sekolah Blackburn di Ellenton, Florida, dan pada awalnya, pegawai berfikir bahawa pelajar sekolah tersebut mungkin bertanggung jawab atas alarm tersebut, menurut MyFoxTampaBay.com.

Namun, sebuah rakaman CCTV mengejutkan para pihak berwajib kerana alarm itu sebenarnya dibuat oleh seekor tupai nakal, di dapur sekolah di mana alarm itu tersebut diletakkan.

Dengan meninjau kamera keamanan sekolah, para penyelidik menemukan video yang menunjukkan seekor tupai memanjat dinding setinggi lima meter, kemudian menggantung diatas tuas yang menyebabkan alarm kebakaran berbunyi.

"Kami tidak harus membayar denda untuk alarm palsu setelah pemadam kebakaran menyedari seekor tupai sebagai pelakunya." kata Todd Henson, ketua operasi dan pemeliharaan Sekolah kepada MyFoxTampaBay.com yang dikutip Huffingtonpost.

Janda ganas selamba hisap syabu depan anak

Posted: 10 Dec 2011 05:00 PM PST


KUALA LUMPUR: Dia layak digelar janda gengster! Selepas diceraikan suaminya, wanita ini cuba melupakan masalah dihadapi dengan cara songsang apabila terbabit dalam penyalahgunaan dadah dan kumpulan kongsi gelap.

Lebih memalukan, janda mualaf berusia 28 tahun yang memeluk Islam ketika berkahwin dengan bekas suaminya tiga tahun dulu seakan-akan membelakangi agama dianutinya apabila kini mempunyai dua anak hasil hubungan luar nikah dengan dua lelaki berbeza.


Usaha wartawan Metro Ahad yang cuba menyelongkar kisah janda ganas ini berhasil apabila penyiasatan dilakukan berjaya menembusi tembok 'kebal' wanita itu.


Hidup janda dikenali sebagai Zalika atau Ika itu didapati tidak terurus apabila dia tidak lagi bekerja. Disebabkan itu, kehidupannya bersama dua anak yang masih kecil terumbang-ambing dan serba kekurangan, lebih-lebih lagi apabila si ibu menjadi hamba dadah.


Selepas berjaya memasuki rumah wanita itu menerusi penyamaran, wartawan mendapati Ika tanpa segan silu menghisap syabu di depan anak perempuannya berusia dua tahun.


Selain itu, keadaan rumah yang sempit, tidak terurus, berbau serta kotor juga tidak sesuai buat wanita ini membesarkan anaknya, termasuk paling kecil berusia empat bulan.



Menurut Ika yang berasal dari Johor Bahru, pada mulanya dia berhijrah ke Kuala Lumpur bagi mendapatkan pekerjaan tetapi selepas beberapa bulan di bandar raya ini, dia mengenali seorang lelaki beragama Islam dan kemudian merancang untuk berkahwin.


"Masa itu umur saya baru 23 tahun tetapi sudah berjinak-jinak dengan heroin dan syabu. Pada waktu itu juga saya dan keluarga penganut agama Kristian.


"Tidak lama selepas itu, kami mengikat tali pertunangan dan saya bertekad ingin mempelajari Islam dan memeluk agama itu sebelum kami bernikah serta meninggalkan segala tabiat buruk yang pernah saya lakukan.


"Selepas berkahwin, keluarga mentua menyambut baik kedatangan saya sebagai saudara baru. Mereka mengajar dan membimbing saya mengenai pelbagai ilmu agama seperti bagaimana mahu menunaikan solat, membaca al-Quran dan menutup aurat seperti memakai tudung," katanya.


Bagaimanapun, Ika menjelaskan, tanggungjawab terbabit yang sepatutnya dipikul bekas suaminya sering diabaikan dan lelaki itu menyerahkan segala-galanya kepada keluarga.


"Pada mulanya saya pelik kenapa bekas suami tidak mengajar saya mengenai perkara itu? Saya saudara baru yang harus dibimbing olehnya, tetapi perkara lain pula berlaku.


"Selepas tiga tahun berkahwin dan dikurniakan dua cahaya mata, tiba-tiba bekas suami benci dan muak melihat saya tanpa sebab. Dia juga secara terang-terangan mengatakan ada teman wanita baru dan ingin menceraikan saya.


"Hati wanita mana tidak hancur mendengar kenyataan itu, lebih-lebih lagi saya sanggup meninggalkan keluarga kerana cinta dan sayang kepadanya," katanya.


Selepas diceraikan, kedua-dua anak wanita ini diambil bekas suaminya. Patah hati dengan tindakan itu dan bergelar janda pada usia 26 tahun, Ika mengambil keputusan tidak lagi menjalin ikatan dengan keluarga bekas suami dan mencari hala hidup baru.


Bagaimanapun, sinar dicari tidak ditemui apabila wanita ini mula berkawan dengan rakan lamanya. Sejak itu, Ika kembali mengambil dadah untuk melupakan masalahnya serta mengamalkan seks bebas sehingga terlanjur dengan teman lelaki.


"Selepas bercerai, saya seakan-akan hilang arah dan tidak tahu ke mana ingin dituju. Walaupun keluarga masih menerima saya, saya tidak mahu menyusahkan mereka kerana mereka juga bukan orang senang.


"Saya mengambil keputusan untuk hidup sendirian dan bergaul semula dengan teman lama. Lama-kelamaan, saya kembali mengambil dadah, melakukan seks bebas dan menyertai kumpulan kongsi gelap untuk melepaskan tekanan hidup," katanya.


Selepas dua tahun menjanda, Ika tidak mempunyai kerja tetap dan kadangkala hanya menjadi pelayan separuh masa di sebuah restoran berdekatan rumahnya bagi menyara kehidupannya dan dua anak tidak sah taraf terbabit.


Menurut anak kedua daripada tujuh beradik ini, dia tidak mempunyai kelayakan untuk mendapatkan kerja yang baik, malah akibat pengambilan dadah, tingkah laku yang berbeza membataskan pergaulannya dengan orang ramai.


"Saya tidak ada keyakinan untuk mencari pekerjaan. Yang boleh saya lakukan ialah mencari kerja separuh masa saja. Walaupun tidak cukup untuk menampung belanja saya dan anak, sedikit sebanyak ia membantu. Paling tidak, saya menjadi 'pusher' menjual dadah secara kecil-kecilan.


"Kadangkala, kawan terdekat dan keluarga turut memberi bantuan untuk saya menyediakan keperluan dua anak. Walaupun tidak mewah, ia memadai bagi kami meneruskan kehidupan," katanya.


Meskipun sudah lama terjebak dengan pelbagai gejala sosial sehingga membinasakan dirinya, Ika masih mengharapkan peluang kedua untuk kembali ke jalan asal.


Namun, sehingga kini apa saja dilakukannya menjadi serba tidak kena dan sering tersalah arah. Malah, Ika juga sedar tabiatnya menghisap dadah boleh mempengaruhi anaknya dan membinasakan hidup mereka.


"Saya seakan-akan berputus asa untuk meneruskan kehidupan, lebih-lebih lagi hidup saya tidak terurus dan sering berdepan masalah.


"Sebenarnya, saya pernah terfikir untuk menyerahkan dua anak ini kepada rumah kebajikan tetapi tidak sanggup berpisah dengan mereka.


"Saya sedar perangai buruk saya akan turut memakan diri mereka. Namun begitu, saya hanya ada mereka sebagai penguat semangat," katanya.

sumber : myMetro

Teruk..stress kena buang kerja ,polis ni sanggup bunuh keluarga

Posted: 10 Dec 2011 04:00 PM PST

LONDON: Seorang anggota polis yang pernah memenangi anugerah, menyerang dan membunuh isterinya dan anak perempuan yang berusia enam tahun, beberapa hari selepas dibuang kerja.

Tobias Day 37 turut mencederakan dengan serius dua orang anak remajanya sebelum bertindak membunuh diri, menurut pegawai penyiasat.

Serangan ngeri yang berlaku di rumah berkembar itu mungkin berpunca daripada Day yang dibuang kerja oleh Polis Leicestershire kerana menyalah guna komputer.

Bekas inspektor itu, yang menurut ketua polis, sebagai seorang yang 'tidak pernah mengambil cuti' membunuh isterinya, Samantha, seorang guru sekolah rendah dan anak perempuan bungsu Genevieve. Dia turut menyerang Kimberley, 15 dan Adam 13, sebelum membunuh diri.



Dua remaja yang terselamat itu berada dalam keadaan kritikal tetapi stabil di Pusat Perubatan Queen di Nottingham.


Day pernah dicalonkan untuk kenaikan pangkat. Tiga tahun lalu dia menyertai Maraton London sebagai mengenang seorang rakan sekerjanya yang mati ditikam.

Jiran dan rakan sekerja Day terperanjat dengan berita serangan itu kerana dia seorang anggota polis yang 'dihormati'. - AP

sumber : myMetro

Panas...Beredar Foto Ciuman Panas Jupe Dan Wulan Guritno

Posted: 10 Dec 2011 04:00 AM PST

infospesial.net - Heboh! beredar foto ciuman panas Julia Perez dan Wulan Guritno. Dalam foto tersebut nampak dua wanita berambut coklat terlihat berciuman bibir dengan penuh ghairah. Foto hot wanita mirip Jupe dan Wulan itu tersebar di dunia maya sejak, Khamis (8/12/2011).

Saat dikonfirmkan kebenaran tentang foto itu, Wulan Guritno membantahnya dengan candaan. Hal tersebut diungkapnya melalui twitter peribadi milik Wulan @WulanGuritno, saat membalas salah satu tweet penggemar yang menanyakan kebenaran foto tersebut.

"Huahaha. Jelas-jelas itu bukan aku. Aku tak pernah punya rambut begitu apalagi muka beza. Jelas beza bukan aku. Lihat yang benar dong," kata Wulan.

Sayangnya, hingga saat ini, Jupe belum memberikan komen perihal foto tersebut.

Gambar Justin Bieber lupa zip seluar

Posted: 10 Dec 2011 03:00 AM PST


NASIB BAIK ADE COVER KALAU TIDAK...

Gambar bonus..The real ballet dancer...

Cara Paling Gila Dan Gempak Seseorang Ketika Melamar Kekasihnya

Posted: 10 Dec 2011 02:00 AM PST


Jika menjalani suatu hubungan yang serius selama bercinta tentu tujuan akhirnya adalah menikah. Sebelum melakukan pernikahan biasanya ada prosesi lamaran yang mempertemukan orang tua kedua belah pihak atau menyewa sebuah kafe mahal dengan temaram lampu sambil mengejutkan sang kekasih dengan sebuah cincin. Bentuk lamaran seperti ini sudah umum terjadi.

Nah, ternyata ada segelintir orang yang memiliki idea yang menakjubkan dan terkadang terkesan nekat untuk melamar sang kekasih. Demi cinta, apapun dilakukan.


1. Melamar di Grafiti Kosong

Alex, seorang arkitek dari Manhattan, melamar tunangannya, Graciela, di ketinggian ribuan kaki diatas tanah saat mengudara di kabin pesawat. Pesawat yang mereka tumpangi merupakan Boeing 727 yang mampu bekerja di ketinggian 24.000 hingga 35.000 kaki di atas permukaan. Tingkat ketinggian seperti ini merupakan tingkat ketinggian yang nyaris tak bergraviti alias graviti kosong! Wihh...hebat ya?

Sempat ada gangguan saat Alex berusaha memasangkan cincin kepada tunangannya itu kerana sangat sulit mengatur pergerakan di keadaan tanpa graviti. Namun, semua boleh terlewati dengan lancar. Lamaran pun berakhir bahagia kerana akhirnya mereka menikah dan berencana merayakan ulang tahun pernikahan ke tiga belas di lintasan orbit. Wow! Manusia memang selalu tidak pernah puas ya? Inilah bukti bahawa cinta mengalahkan segalanya. Love is in the air.

2. Menerobos Api Demi Sang Kekasih

Cinta itu membara sebesar api yang menggelora. Inilah yang dirasakan oleh Eric Todd. Tapi, api yang dimaksud bukanlah api cinta melainkan api sesungguhnya. Yup! Eric Todd merupakan seorang stuntman terkenal yang sering melakukan adegan berbahaya. Profesinya ini ternyata cukup membantu ketika ia memutuskan untuk melamar kekasihnya dengan cara menerobos api sebelum berlutut mengutarakan "Will you marry me?" dan memakaikan sebuah cincin di jemari sang pacar.

Todd melakukan aksinya di sebuah kolam renang di saat seluruh keluarga berkumpul merayakan hari kemerdekaan Amerika Syarikat. Seluruh keluarga terkejut melihat tiba-tiba ada satu susuk berjalan di dekat kolam renang menuju ke arah mereka. Itulah aksi nekat Todd yang untungnya berkahir dengan bahagia. Pacar Todd speechles tapi langsung mengiyakan ajaklan Todd.

3. Skydiving Proposal

Proses lamaran adalah satu fase yang teramat penting dalam mengembangkan suatu hubungan. Oleh kerana itu, setiap lelaki selalu menginginkan momen yang unik dan tak terlupakan untuk meminang sang pujaan hati ke pelamin. Inilah yang dilakukan oleh Mateo Martinez. Ia dengan nekadnya melamar sang kekasih di ketinggian 20.000 di atas kaki. Proses ini terjadi saat ia dan sang pkekasih sedang melakukan olahraga skydiving.

Begitu mereka terjun dari pesawat yang membawanya, Martinez langsung mengeluarkan ajakan untuk menikah. Sang kekasih pun terkejut-kejut tak terkira di atas udara saat bersama-sama melakukan olahraga diving ini. Cincin pun langsung dipasangkan Martinez ke jemarinya begitu mereka mendarat di permukaan. Inilah moment yang tidak terlupakan bagi Martinez dan pasangannya dan awal bagi kebahagiaan mereka.

4. Beli Iklan di TV Buat Lamaran

Seorang marketer bernama Rand telah bercinta dengan Geraldine selama lima tahun. Di tahun kelimanya ini, Rand ingin melamar Geraldine dengan suatu bentuk lamaran yang unik, memorable, dan original. Sebagai penggemar berat NFL, Rand memutuskan untuk memasang iklan lamaran di Superbowl Commercial. Mahu tau berapa harga iklan tersebut? $2.5 juta dollar!

Rand pun mencari stesen TV yang mahu menyiarkan iklannya tersebut sampai akhirnya program acara favorit Geraldine, Veronica Mars mahu mensponsori iklan lamarannya tersebut. Dan begitu iklannya ini disiarkan, sang kekasih pun langsung terpana dan mengiyakan ajakan Rand untuk menikah. Usaha Rand yang super heboh ini sempat diliput oleh Entertainment Tonight, MSNBC, Good Morning America, dan Fox News. Semua khalayak memberikan dukungan kepada Rand.

5. Lamaran di Teater

Memang kalau sudah jatuh cinta, orang boleh saja berbuat nekat dan tiba-tiba jadi super niat dalam melakukan suatu hal. Inilah yang terjadi pada Gennady Zaleskiy, 38, yang rela mengeluarkan wang sebesar £10,000 hanya untuk mendapatkan sebuah peranan utama dalam satu pementasan drama. Ia juga mengatur semua posisi duduk penonton agar sang kekasih bersama teman-temannya berada pada posisi yang paling strategik yang boleh melihat aksinya bermain teater dengan jelas.

Penampilan Gennady malam itu juga tidak diketahui oleh sang kekasih kerana dia memang sengaja merahsiakan dan menutupi mukanya dengan topeng. Tapi, ternyata Gennady tidak bermain habis dari awal sampai akhir kerana ditengah permainan drama yang berjudul "The Romantics" ini, ia justru sengaja menurunkan topengnya sambil berujar "No, the woman I love is called Victoria and she is in the sixth row. Will you marry me Victoria?" Sontak seluruh penonton pun bergemuruh dan Victoria pun hanya boleh terperanjat dan akhirnya mengiyakan.

Well, inilah bukti betapa kuatnya cinta berpengaruh pada seseorang hingga mahu merelakan apa saja demi membuat sebuah proposal untuk menikah yang tidak akan pernah terlupakan. Mungkin Anda tertarik untuk mengikutinya? Atau memiliki idae lain yang lebih gila? Itu semua sah-sah saja demi membuat suatu momen yang tak terlupakan.

sumber : http://jelajahunik.blogspot.com

LELAKI TERANGSANG PADA WANITA BERBAJU MERAH

Posted: 10 Dec 2011 01:00 AM PST

Merah sering diasosiasikan dengan sifat berani. Namun tidak semua orang berani memakai pakaian berwarna merah, kerana warna yang membara ini membuat orang lebih cepat memperhatikan Anda.

Namun memang inilah kunci untuk membuat lelaki tertarik pada Anda. Menurut penelitian, perempuan berpakaian merah tak hanya terlihat lebih menarik, tetapi juga membuat lelaki di sekitarnya menjadi lebih perhatian, lebih genit, dan ingin mengenal Anda lebih jauh.

Kesimpulan ini didapatkan setelah para peneliti menunjukkan foto perempuan yang wajahnya lumayan menarik, dengan atasan berwarna merah, kepada sekelompok mahasiswa. Kelompok yang lain ditunjukkan foto perempuan tersebut mengenakan baju biru. Para responden kemudian ditanya, jika bertemu perempuan itu, pertanyaan apa yang ingin mereka ajukan.

Ternyata, mereka yang ditunjukkan foto saat perempuan itu memakai baju merah, cenderung memilih pertanyaan yang lebih menggoda, demikian dilaporkan The European Journal of Social Psychology.

Dalam pengujian kedua, para lelaki ditunjukkan foto-foto, dan diberi kesempatan untuk berbicara dengan perempuan di dalam foto ketika mereka berada di ruangan peribadi. Masing-masing lelaki diminta untuk mengambil satu dari dua kerusi, dan duduk di hadapan perempuan itu bila ia datang..Lelaki yang telah melihat foto dimana perempuan itu mengenakan pakaian merah, ternyata meletakkan kerusinya lebih dekat ke kerusi dimana perempuan itu diperkirakan akan duduk. Dengan kata lain, para lelaki itu ingin mendekat lebih jauh.

Para peneliti meyakini bahawa fenomena ini berakar dari evolusi, dimana merah menunjukkan peluang untuk mencari pasangan. Dalam dunia haiwan, merah seringkali merupakan signal bahwa si betina berada dalam keadaan paling subur. Contohnya, babon dan chimpanze betina memerah dengan jelas ketika mendekati masa ovulasi.

Kerana itu, Niesta Kayser, peneliti dari University of Rochester di New York menyarankan kaum perempuan untuk mengenakan atasan atau gaun merah bila hendak berdating dengan lelaki yang disukainya. "Perempuan juga lebih mungkin untuk berhasil dalam dating online, ketika mereka mengupload foto mereka dalam pakaian merah," katanya.

Nah, meskipun Anda sudah berusaha maksima dengan pakaian merah Anda, lebih baik Anda tetap berhati-hati. Jangan sampai Anda mengorbankan identiti Anda hanya demi mendapatkan lelaki. Anda tetap harus mengenal lelakiini lebih jauh. Atau, kenakan saja pakaian merah ketika suami sedang berulang tahun. Dijamin dia bakal makin cinta!

Gilalah..agen insurans perempuan ni sanggup buat video tarian bogel demi untuk menarik pelanggan

Posted: 10 Dec 2011 12:00 AM PST

Sampai macam ni sekali dia nak cari pelanggan.Maruah dan harga diri
dah tak berharga semata-mata mengejar wang ringgit....






STOMPer KS says the woman in this video works for an insurance company in Singapore, and was performing a striptease in order 'to get clients'.

According to the STOMPer, the woman also studied in a local university.

The STOMPer wrote:

"This is a girl from an insurance company, doing a show to get clients."

Ini dia model panas yang mengaku pernah tidur dengan Lionel Messi

Posted: 09 Dec 2011 11:00 PM PST

infospesial.net - Model panas Xoana Gonzales membuat heboh dunia entertainment kerana pengakuannya yang mengejutkan. Xoana mengaku pernah tidur dengan pemain bolasepak ternama Lionel Messi. Pengakuan tersebut membuat namanya melambung sebagai model.

Xoana yang bekerjaya sebagai penari mengaku telah membuat Messi tertarik dengannya dan mengajaknya tidur, saat diwawancarai di sebuah acara televisyen.

"Kami bertemu di kelab malam Ink. Leo melihat saya menari Cumbia, dia tertarik. Pengawalnya lantas menghntar saya ke apartmentnya," demikian pengakuan Xoana di sebuah acara televisyen.

Pengakuan Xoana telah membuat heboh berita gosip di seantero negara Amerika Latin. Kerana itu juga, Xoana laris diminta menjadi model majalah dewasa.

Pelik Perempuan Ni Sanggup lelong diri di eBay demi amal

Posted: 09 Dec 2011 10:00 PM PST

TRIBUNNEWS.COM - Sebuah situs, BeautifulPeople.com, dilarang berpromosi di eBay setelah memasang perempuan cantik bernama Heather Seychelle (25) untuk dijadikan teman dan wangnya disumbangkan untuk amal. Demikian dilansir The Sun, Rabu (7/12/2011).

Situs eBay menarik lelong yang katanya untuk amal bagi lembaga Christian Aid dengan alasan kandungan itu masuk kategori "dewasa". Situs yang berbasis di Los Angeles itu menawarkan Seychelle dan model lelaki bernama Dorion Renaud (33) untuk dijadikan teman.

"Saya bujang dan bergabung di situs itu untuk mencari cinta dan menemukan lelaki yang tepat," kata Seychelle sembari menambahkan jika alasan eBay tak masuk akal menarik tawaran itu kerana wangnya akan digunakan untuk amal.

"eBay menyalahkan kami dengan mengatakan memasang konten dewasa di situs itu padahal kami hanya memasang foto-foto orang yang bergabung di situs kami dengan harapan kami boleh mencari dana amal bagi Christian Aid," kata Greg Hodge, direktor manager situs tersebut.