Adsense

Rabu, 30 November 2011

Zon Artis

Zon Artis


Enot Mengalami Sakit Tulang Belakang & Retak Lutut

Posted: 30 Nov 2011 09:02 PM PST

ENOT MAHARAJA LAWAK MEGA

Kesian pula kami kat Enot bila mendapat tahu yang dia kini berada di Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia (HUKM) kerana mengalami masalah sakit tulang belakang dan lutut retak. Enot dimasukkan ke hospital pada hari Sabtu lalu iaitu sehari selepas program Maharaja Lawak Mega (MLM).

Menurut Enot;

"Saya dimasukkan ke hospital pada hari Sabtu lalu (26 November 2011) iaitu sehari selepas program Maharaja Lawak Mega (MLM). Pada malam MLM tu, saya sepatutnya dukung Didie selepas Didie melompat atas badan saya, entah macam mana saya tergelincir dan terjatuh. Itu yang membuatkan lutut saya retak.

Sebelum ini pun, lutut saya memang dah sakit tetapi bertambah teruk bila jatuh tersungkur. Lama-kelamaan, saya berasakan tulang belakang pula sakit. Jadi pagi Sabtu tu, saya terus ke HUKM lalu ditahan di wad sebab doktor cakap kalau dibiarkan lama-lama, sakit tulang belakang tu boleh menyebabkan lumpuh,"

Ditanya mengenai penglibatannya dalam program MLM yang berlangsung pada setiap Jumaat pula, Enot memberitahu bahawa dia tetap akan menjayakan persembahan dengan meminta pelepasan daripada doktor. Ini kerana, Enot tidak mahu menghampakan para pengundi dan ahli kumpulannya.

Oh ya, sekarang ni Enot sedang menjalani rawatan fisioterapi. Sama-samalah kita doakan semoga Enot cepat sembuh dan boleh memberi persembahan yang terbaik dalam Maharaja Lawak Mega.

Related Posts with Thumbnails Full content generated by Get Full RSS.