Adsense

Rabu, 12 Oktober 2011

Celebrity News

Celebrity News


New Civic Car 2012

Posted: 12 Oct 2011 01:26 AM PDT

Niat dihati memang membuak-buak ingin membeli kereta Honda sebegini, namun dek kerana kemampuan dan keperluan terpaksalah ZoOm lupakan. Nasib baiklah kereta Honda ZoOm masih boleh menyumbang sesuatu yang diperlukan oleh seseorang terutamanya jika ingin pergi satu tempat yang jauh atau dalam keadaan hujan.

Untuk pengetahuan anda pada tahun 2012 nanti akan hadir sebuah lagi kereta yang sudah pasti menjadi idaman pengemar kereta Honda.

Dan berikut beberapa gambar yang boleh dikongsi bersama dengan anda..jika mampu apa tunggu lagi...simpan duit banyak-banyak.



Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!

Gambar Seksi Amanda Imani Penyanyi Baru

Posted: 12 Oct 2011 01:21 AM PDT

Dikala kepala sedang memikirkan apa yang patut dilakukan petang ini ZoOm merantau jauh daripada aktiviti dipetang hari. Satu persatu laman blog ZoOm lawat dan baca, akhbar online seperti Metro,Utusan dan Mstar sudah pasti menjadi pilihan.

Namun kerana ingin mengetahui kisah artis ZoOm mula menaip nama ManggaOnline yang sudah pasti terkenal dengan gambar-gambar seksi anak dara orang yang menjadi penghias ruangan tersebut.

Hari ini ZoOm terpandang wajah seorang artis dan penyanyi baru di Malaysia yakni Amanda Imani, sekali pandang macam pernah jer tengok baju yang dipakai cuma warna yang berbeza.

Kerana baju kuning yang dipakai dan menampakkan sedikit....Tutttt menyebabkan gadis tersebut dikenali dalam industri hiburan kita. Kata orang publisiti Tuttttttttt..


Gambar diatas dan dibawah ZoOm upload untuk tatapan anda di ZoOMartis & Facebook Fan, maklumlah baju sebegini kebanyakan artis Over The Seas je yang pakai (Hollywood). Kini ia menjadi trend artis kita ketika menghadiri majlis tertentu.

Apa kata anda ?
Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!