Adsense

Rabu, 12 Oktober 2011

borak kosong

borak kosong


Gila superhero ni,baling tahi anjing kepada pemilik anjing kerana berak merata-rata

Posted: 12 Oct 2011 09:00 PM PDT

Seorang superhero biasanya memerangi kejahatan, tapi tidak dengan pahlawan ini. Dia malah memerangi kotoran anjing yang berselerakan di kota.

Superhero yang lengkap dengan mengenakan pakaian ketat, helmet dan topeng untuk menyembunyikan identitinya ini selalu meronda di kota Praha, Republik Chezs.

Pahlawan yang juga selalu menyiram para perokok yang tidak mematuhi peraturan dengan sebaldi air ini mengatakan, dirinya mulai merasa khuatir dengan gelaran ibukota kotoran anjing di Eropah.

"Saya adalah SuperVaclav, dan saya memutuskan untuk melakukan aksi terhadap ketidakpedulian dan kemunafikan yang terjadi di masyarakat," ujarnya dalam web peribadinya.

"Saya lelah hanya duduk dan melihat ketidak adilan di sekitar kita. Ini adalah misi saya," lanjutnya.

Dalam sebuah videonya yang diunggah melalui situs YouTube, dia memungut kotoran anjing di tanah dan melemparinya kepada pemilik anjing tersebut.

"Kekuatan supernya adalah dengan secepat kilat dia berlari, kerana pemilik anjing pasti akan mengejarnya seolah-olah akan membunuhnya," ujar salah seorang pemerhati.

Kesian..ramai lelaki tak kahwin di desa ini kerana kekurangan wanita

Posted: 12 Oct 2011 08:45 PM PDT


SIYANI, India - Ramai lelaki di desa ini, negeri Gujerat, tidak dapat berkahwin kerana bilangan wanita yang jauh berkurangan berbanding kaum lelaki.

Sehingga kini, terdapat lebih 350 lelaki bujang berusia lebih 35 tahun ke atas di desa berkenaan yang dihuni sekitar 8,000 orang.

"Desa ini kekurangan prasarana atau pembangunan, justeru penduduknya rata-rata miskin dan tidak berpelajaran," kata seorang pemilik kilang gandum kecil, Prashant Dave, 41, yang bernasib baik kerana telah berumah tangga.

"Terdapat terlalu sedikit wanita dengan ramai di antara mereka meninggalkan desa untuk mencari kehidupan lebih baik," tambahnya.

Seorang penduduk Siyani, Bharatbhai Khair pula berkata, dia berusaha mencari calon isteri sejak 25 tahun lalu tetapi masih gagal.

"Saya kini berputus asa, biarlah saya hidup membujang," kata lelaki berusia 45 tahun itu.

Situasi tersebut berlaku ketika maklumat banci yang disiarkan tahun ini menunjukkan terdapat 914 perempuan untuk setiap 1,000 bayi lelaki di India.

Keputusan tersebut menunjukkan penurunan sejak 2001 apabila terdapat 933 perempuan untuk setiap 1,000 bayi lelaki. - Reuters

sumber : kosmo online

Kesian adik putus tangan di putar mesin basuh

Posted: 12 Oct 2011 07:35 PM PDT


LIVERPOOL: Tangan seorang kanak-kanak terputus selepas dia membuka penutup mesin basuh dan memasukkan tangannya ketika mesin itu berputar.

Lewis Wrench yang baru menyambut ulang tahun kelahirannya yang ketiga, merayap di dapur dan berjaya membuka pintu mesin basuh muatan depan itu ketika ia masih berputar dan memasukkan tangannya ke dalam.


Ibunya, Rachel, 24, berada di ruang tamu di kediaman mereka di Crewe apabila dia mendengar jeritan anaknya.


Dia mendapati anaknya berlumuran darah dengan lengannya masih berada di dalam mesin. Kanak-kanak itu dikejarkan ke Hospital Kanak-Kanak Alher Hey di Liverpool tetapi doktor gagal menyelamatkan tangannya yang terputus dari bawah bahu.


"Kini, apabila saya tanya apa yang terjadi, dia menjawab: 'Saya membuka penutup itu dan saya berpusing-pusing, kemudian tangan saya tercabut.'" Mengimbas kembali kejadian itu, Rachel berkata: "Apabila saya meluru, mesin itu masih berputar.


Saya mematikan suisnya dan memeluk Lewis sambil berlari keluar dan menjerit meminta tolong kepada jiran.



"Anak perempuan saya, Kadie, masuk ke dapur dan melihat apa yang berlaku. Dia menjadi trauma.


"Saya tidak percaya Lewis berupaya membuka penutup mesin itu dengan mudah. Ia sungguh menakutkan. Saya begitu kecewa." Mesin itu disewanya sejak 2009 dan agensi yang terbabit dalam hal berkaitan dengan pengguna, Trading Standards, melancarkan siasatan berhubung kejadian itu.


Kejadian ngeri itu berlaku jam 11.30 pagi pada 11 September lalu, seminggu selepas hari jadi ketiga Lewis.


Rachel berkata: "Secara keseluruhan, Lewis semakin pulih dan dia berani.


"Dia kidal tetapi kini sudah menyesuaikan diri dengan tangan kanannya." Kanak-kanak itu perlu menjalani pembedahan lanjut dan kemungkinan dipasang dengan tangan palsu. - Agensi

sumber : myMetro

Empat siswi ada 'projek' buka baju dan kuliah seks

Posted: 12 Oct 2011 06:35 PM PDT


KUALA LUMPUR: Empat gadis bakal bergelar jururawat yang ponteng kuliah di sebuah kolej swasta di Klang, Selangor, sejak beberapa hari lalu, ditahan selepas didapati 'berpesta seks' bersama pasangan masing-masing di sebuah bilik asrama kolej berkenaan, malam kelmarin.

Dalam serbuan dilakukan pengurusan kolej berkenaan jam 7 malam, dua daripada pelajar perempuan terbabit dilaporkan dicekup dalam keadaan separuh bogel dan dua lagi berpakaian lengkap, manakala empat lelaki berusia awal 20-an bersembunyi dalam tandas asrama kolej.

Difahamkan, biarpun menyedari pemeriksaan mengejut dilakukan pihak pengurusan kolej, keempat-empat lelaki terbabit gagal menyelinap keluar menyebabkan mereka bersembunyi di dalam tandas bagi mengelakkan dicekup, namun gagal.

Menceritakan semula kejadian itu, sumber berkata, pihak pengurusan kolej menerima banyak aduan salah laku keempat-empat gadis terbabit daripada pelajar lain dan pensyarah sejak seminggu lalu.



"Antara salah laku yang dilaporkan ialah tidak hadir kelas dan sering membawa lelaki masuk ke asrama sehingga menimbulkan ketidakselesaan di kalangan pelajar lain.


"Rentetan daripada aduan berkenaan, satu pemeriksaan mengejut dilakukan pihak kolej selepas dimaklumkan terdapat empat lelaki dipercayai kekasih kepada keempat-empat pelajar terbabit menyelinap masuk ke asrama kira-kira jam 6 petang semalam (kelmarin)," katanya.

Menurut sumber, pemeriksaan yang dilakukan empat kakitangan terdiri daripada pihak pengurusan kolej yang diiringi anggota polis itu membuahkan hasil apabila keempat-empat lelaki terbabit ditahan ketika bersembunyi di dalam tandas asrama berkenaan.

sumber : myMetro

Kurang ajar..guru tadika ni pukul muridnya berulang-ulang kali

Posted: 12 Oct 2011 05:45 PM PDT


I am already almost at my wit's end, but I just want to get some justice for my child!!

My daughter is only two and a half years old, and attends Xuzhou City children's art school [nursery/kindergarten]. On the morning of September 1st, she had a quarrel with another child in her class over a small stool. Allegedly, my daughter scratched that child's hand. That child's mother just so happens to be a teacher at the nursery, and when she heard what happened, she rushed over to vent anger for her daughter. That child's mother, Teacher Chen, then not only shoved but also hit my daughter for 10 minutes, and throughout all of this, all of the other teachers uniformly stood by and did nothing, not a single person going forth to intervene.

After my daughter was hit, the kindergarten teacher even called me and said that my daughter hit bit the other child, and wanted me to take the child that was bitten to go get a rabies vaccination!

After rushing to the school, I had a quarrel with that child's mother, and only after I had requested during the quarrel to watch the video footage did I learn how my daughter was hit. I no longer want to remember that heartbreaking scene, but I forcefully copied the video recording from the kindergarten, am posting it here, hoping to ask everyone to help me, using legal channels to safeguard our personal rights!





sumber : chinasmack

Cute adik ni tidur

Posted: 12 Oct 2011 11:01 AM PDT


Wow..penyanyi ini berhubungan seks 2 jam non stop

Posted: 12 Oct 2011 10:01 AM PDT


Berhubungan seks selama satu jam rasanya sudah terlalu lama, tapi itu tidak berlaku bagi Melinda. Penyanyi cantik ini mengaku pernah berhubungan seks dua jam nonstop.
Melinda mengaku g agresif di ranjang. Tak hairan bila pasangan yang dicarinya harus piawai menyalurkan teknik bercinta. Dan sekali bertemu si lelaki idaman, ternyata pelantun "Cinta Satu Malam" ini kewalahan.
"Lelaki ini yang menjadi inspirasi untuk lagu 'Cinta Satu Malam'. Lelaki sebelum saya bertemu bekas suami. Dia jago banget!," kata Melinda saat berbincang di pejabat redaksi okezone, Jalan Kebon Sirih, Jakarta, Rabu (12/10/2011).
Karena agresivif dan kelihaian bercinta sang "partner", Melinda merasa perlu mengangkat dua ibu jari tangannya sebagai pujian.
"Saking jagonya, kami bercinta 2 jam nonstop. Boleh bayang kan serunya?," selorohnya menutup percakapan.

(tty)

Alamak..gadis-gadis ni tak kisah berbogel dan badan dilukis depan orang ramai

Posted: 12 Oct 2011 09:20 AM PDT




Ini semua dilakukan atas nama seni..
perasaan malu hilang...

Payudara Sharon Osbourne Pecah

Posted: 12 Oct 2011 08:30 AM PDT


Tak boleh difikiri jika implan payudara seringkali membahayakan. Inilah yang dialami oleh isteri Ozzy Osbourne, Sharon Osborne, yang cukup malang kerana implan payudaranya pecah!
Isteri sang rocker yang juga pembawa acara TV show The Talk ini sempat meminta cuti kerana ingin menghabiskan waktu bersama sang suami. Namun alasan sebenarnya terbongkar ketika Sharon kembali bekerja , yang tak lain adalah payudara yang pecah.

"Satu pagi aku bangun tidur dan salah satu payudaraku terlihat lebih panjang dari satunya. Jadi kupikir, ini tak benar," aku wanita berusia 58 tahun ini, sambil menjelaskan bahawa salah satu implan yang ditanam di payudaranya bocor dan merembes ke dinding perutnya.

Hal ini membuatnya tak mahu menggunakan payudara palsu, dan memutuskan untuk melepasnya saja. "Aku sepertinya tak ingin lagi ada tilam air di dalam dadaku," tegasnya.

Payung terjun tak kembang,nenek dan instrukturnya tewas

Posted: 12 Oct 2011 07:45 AM PDT


Seorang nenek berusia 75 tahun mengikuti kursus terjun payung dan dirinya tewas akibat payung terjun yang dibawanya saat terjun tidak terkembang.

Nenek malang itu tewas bersama instrukturnya di wilayah perbatasan Nevada dan Arizona, Amerika Syarikat. Polis tidak merilis nama kedua korban yang tewas dalam insiden terjun payung tersebut. Demikian seperti diberitakan IANS, Selasa (11/10/2011).

Saat kejadian terjadi, sang instruktur terjun payung cuba untuk mengeluarkan payung terjun cadangan, namun payung tersebut hanya keluar sebagian dan tidak dapat terkembang di udara sampai akhirnya mereka pun terjatuh Bandara Mesquite.

Dalam satu gerakan terjun payung, instruktur tersebut membimbing sang nenek untuk lompat ke luar dari pesawat dan melakukan pendaratan. Namun mereka gagal dalam melakukan pendaratan dan nenek itu pun dinyatakan tewas saat dilarikan ke hospital.

Instruktur terjun payung yang berusia 60 tahun itu dikhabarkan sudah aktif dalam olah raga tersebut selama 30 tahun dan menguasai 11 ribu teknik melompat. Peristiwa ini pun langsung diselidiki oleh Badan Penerbangan Federal AS.

http://international.okezone.com

Seorang Lelaki Mesir Diculik Untuk Menyamar Sebagai Saddam Hussein Palsu dalam Video Porno

Posted: 12 Oct 2011 06:00 AM PDT


Apa yang ada dalam benakmu ketika wajahmu mirip dengan seorang tokoh dunia terkenal? Senang? Bangga? Sayangnya, tidak demikian bagi Mohamed Bishr. Lelaki asal Mesir yang memiliki wajah yang mirip dengan bekas presiden Iraq Saddam Hussein tersebut malahan diculik oleh sekelompok penculik dari Iraq yang cuba untuk memaksanya berperanan sebagai Saddam Hussein dalam sebuah video porno.

Pada awalnya Bishr ditawari wang sejumlah yang besar untuk memainkan peranan Saddam Hussein dalam sebuah video seks. Rencananya, video tersebut akan dijual ke media sebagai rakaman asli dari diktaktor Iraq itu.

Kejadian ini berlangsung pada Hari Minggu, ketika dia sedang berjalan menuju sebuah kafe di Alexandria, Mesir. Tiga lelaki berjaket hitam dan membawa pistol menculiknya. Mereka memaksanya keluar dari kereta dan mendorong masuk ke dalam van, lalu memukul kepalanya.

Berdasarkan keterangan anak Bishr, sebelum diculik, Bishr pernah mendapatkan telefon ancaman yang memaksanya untuk berubah fikiran dan mengambil bahagian dalam film porno tersebut.

Sebenarnya pelaku penculikan Bishr bukan merupakan kelompok pertama yang membuat video seks palsu yang menampilkan Saddam Hussein. Sewaktu merencanakan cara untuk menggulingkan Hussein sebelum invasi Iraq tahun 2003, CIA dicurigai membuat sebuah video palsu yang juga menampilkan orang yang mirip Saddam Hussein nampak sedang berhubungan seks dengan remaja laki-laki.

"Ini akan terlihat seperti seolah-olah itu diambil melalui kamera tersembunyi," jelas seorang bekas pegawai tertinggi The Washington Post di tahun 2010. "Sangat kasar, seolah itu adalah rakaman video seks rahsia."-idbite.com













Sumber: huffingtonpost

Video..pelajar yang dibuli menunjukkan kehebatannya

Posted: 12 Oct 2011 05:00 AM PDT

Ini kisah tentang seorang murid yang sudah tidak tahan lagi kerana ditindas oleh murid lainnya ...

Casey Heynes, akhirnya melakukan perlawanan terhadap murid yang biasa menindasnya ... dan hasilnya ? ... FATAL !!




Fansnya Casey telah membuat gif begini hebat:



LETAK MAKLUMAT IKLAN

Mengerikan keadaan mayat dilenyek lori

Posted: 12 Oct 2011 04:30 AM PDT


Pengacara televisyen ini rela telanjang demi binatang

Posted: 12 Oct 2011 03:00 AM PDT


Bekas kekasih George Clooney yang bernama Elisabetta Canalis, menjadi selebriti terkini yang bersedia untuk difoto tanpa busana untuk membantu kempen dari organisasi PETA. PETA, People for the Ethical Treatment of Animals, memang sudah sangat sering mengundang beberapa selebriti yang secara sadar membantu kempen mereka dalam mengurangi penggunaan material dari binatang untuk digunakan sebagai bahan material pakaian.

"Ini merupakan hal yang sangat aku percayai dan tidak ada satu orang pun yang memintaku untuk melakukan ini. Sejak aku kecil, aku selalu menentang penggunaan kulit haiwan untuk digunakan sebagai pakaian. Aku bahkan tidak pernah mengenakan pakaian yang terbuat dari kulit haiwan dan bulu binatang," ungkap Canalis.

Canalis yang juga pengacara televisyen di Itali ini, mengikuti jejak Charlize Theron, Pamela Anderson dan banyak selebriti lainnya untuk membantu kempen dari PETA sehingga diharapkan banyak masyarakat akan tersedar bahawa selama ini masih banyak binatang yang diperlakukan secara kasar.

"Jika anda mengetahui bahwa di seluruh dunia, setiap harinya ada sekitar lebih dari 50.000 binatang yang dibunuh, dipukul, ditenggelamkan, disetrum, dikuliti hidup-hidup, hanya untuk kesenangan semata. Saya rasa itu harus dihentikan," seru Canalis.


Sperma Tertelan Semasa OraL Seks, Mangsa Pencabulan Polis Takut Hamil

Posted: 12 Oct 2011 02:46 AM PDT


Jakarta, pastinews.com – Gadis remaja yang dipaksa oral seks oleh dua anggota polis dalam serbuan di Monas panik kerana secara tidak sengaja menelan cairan sperma.

Gadis remaja itu YA yang masih berusia 15 tahun berfikir akibat menelan sperma anggota polis dirinya boleh hamil. "Dia merasa masa depannya hancur bila dia hamil," ujar Kanit Reskrim Pegawai polis Gambir AKP Mustakim, Isnin.

Dia dicabuli dua anggota polis Harianto, 26, dan Suharyanto, 37, ketika sedang berduan dengan RM, 16, di kawasan Monas, Jakarta Pusat.

Kedua remaja itu kena tahan dan tidak memiliki KTP, kerana baru saja datang dati Cilacap, Jawa Tengah.

Kedua polis ini bukannya menertibkan kawasan monas dari pasangan muda-mudi itu malah memerasnya dan lantas seorang dari mereka meminta pelayanan oral seks.

Akibat perbuatan itu kedua polis itu sudah ditahan di Polsek Gambir dan dipecat. Selain itu keduanya juga terancam hukuman sembilan tahun penjara. [wdh/inh]

Parah..pak cik ni selamba gesel 'anunya' pada penumpang wanita

Posted: 12 Oct 2011 01:45 AM PDT



pak cik oiii..dah tak de kerja ke????

Wanita ni selamba berjalan bogel di tengah bandar

Posted: 12 Oct 2011 12:45 AM PDT


In the video, a bystander is filming a naked girl walking around on the streets of Shenzhen. Other bystanders start gathering to see what's going on, and some try to cover her up with clothes, but she refuses and even lashes out by hitting back. After flinging off these garments, she goes back to walking around in the middle of the street. One bystander remarks that it has to be a drug overdose, another observed that she had wounds on her body from being hit, and the guy who was filming said she had a lot of wounds on her hands with other chiming in there were slits on her wrists.

The video then cuts to her wearing a dress inside of a store and then talking to an older lady. Bystanders are now chattering about how she put on the dress herself, and how she managed to get the dress.

A reporter arrives, and a bystander tells her the naked girl has been walking around for about 40 minutes, how she put on a dress willingly, and that she seems to still have a bit sanity left. The naked girl hasn't said anything about why she's doing this, but has picked up bricks to fight off people who tried to clothe her.

The older lady then says the girl won't say where the wounds on her hands and feet came from. The naked girl doesn't say much, doesn't want to go home, and refused an offer to go to the older lady's home. The filming guy asks if the girl got the dress from the her stores, and the old lady also responds that she offered to pay the shop owner of an adjacent store for the dress that the girl chose to wore.

Awek cantik ini ubah wajah seperti wanita dari neraka

Posted: 11 Oct 2011 11:22 PM PDT

Nama awek ini Amanda, dan sesuai namanya dia seorang gadis yang cantik (lih. fotonya). Namun akibat pengaruh kegilaan dunia ini... dan jadilah wajahnya seperti wanita dari neraka... Kasihan..!! Pelajaran bagi kita.






Pulak dah..abang berkabung pakai baju bini dia

Posted: 11 Oct 2011 11:00 PM PDT

suami berkabung


sumber gambar : www.eocommunity.com

"Tak ada kereta,tak ada kahwin",akhirnya lelaki ini sanggup ambil duit akaun ayahnya beli kereta Ferrari

Posted: 11 Oct 2011 10:46 PM PDT



Lelaki ini sanggup menghabiskan duit kerana terlampau sayangkan mak wenya...
jom baca kisah nya....

I love her too much and truly cannot leave her, but she is too materialistic. After returning from Singapore, she seems to have become a different person, and since then I have been very unhappy within my heart with her change. Today, I went to her house, and the topic of marriage came up. Her family is all very satisfied with me and I did not say anything, but she actually said in front of her family that if I do not buy a car then we cannot marry. MB, it is not as if I cannot afford a car, and in my anger, I ordered an F1 360 Modena. It is not necessary to say how much I spent, but now I regret it. First, I do not care about cars at all and the money for the car was from my father's bank account (I do not have that ability), so now I feel deeply guilty. Second, I now realize I no longer love her, she does not deserve my love, and now my heart is very troubled.