Adsense

Isnin, 8 Ogos 2011

OHBULAN!

OHBULAN!


“Perit… Cukup Perit Hanya Tuhan Yang Tahu” – Elia, Bekas Tunang Khairul Fahmi.

Posted: 09 Aug 2011 12:03 AM PDT

Aimie Harmelia (Elia), bekas tunang penjaga gol Malaysia, Khairul Fahmi Che Mat mengeluarkan kenyataan berhubungan perasaannya selepas kontroversi putus tunang di laman blog, Jejari Runcing, hari ini.

Dalam kenyataannya yang terkini, Elia mengakui krisis yang berlaku kepada dirinya baru-baru ini merupakan ujian yang paling hebat sepanjang 22 tahun hidup di muka bumi.

"Seperti yang anda sedia maklum, saya dan MIA (merujuk kepada Khairul Fahmi) dah putus tunang. Walaupun belum secara rasmi mengikut adat, tapi hakikatnya memang bagi saya kami sudah tiada ada apa-apa hubungan. Perkara yang saya lalui ni sangat perit dan bukan perkara kecil. Sepanjang hidup selama 22 tahun ni, ini merupakan dugaan terbesar yang pernah saya tempuh. Siapa yang tak sedih apabila baru 2 bulan mengecapi kebahagiaan bergelar tunangan orang dan tak sampai 4 bulan lagi kami bakal menjengah ke alam perkahwinan, namun impian itu terputus di tengah jalan dan tak berakhir dengan cara yang diharapkan, " kata Elia menerusi laman blognya.

Elia juga menyatakan dia enggan menunding jari kepada mana-mana pihak atas krisis hubungannya bersama penjaga gol berkenaan. Baginya, semua yang berlaku adalah takdir tuhan dan dia sedar akan salah & silapnya.

"Tak perlulah dibahaskan punca sebenar keputusan kami untuk putuskan pertunangan ini. Tak guna kita saling menuding jari dan masalah pun tak akan selesai. Ini semua ketentuan takdir dari yang Maha Esa. Memang saya akui, masing-masing ada salah dan silap. Segala punca dan cerita secara details biarlah hanya saya, dia dan Allah sahaja yang tahu. Tak perlulah saya nak mengaibkan mana-mana pihak kerana banyak hati yang perlu saya jaga. The last thing i ever want to do is to hurt those people i truly love."

Pada masa yang sama, Elia meminta jasa baik orang ramai supaya berhenti mengata & menghina keluarganya.

So i would pretty much appreciate if you guys berhenti mengata atau menghina keluarga saya. Tapi if korang nak mengutuk juga terpulanglah. Kubur masing-masing, dosa tanggung sendiri ye dop?

Ada segelintir pihak sudah mula memperkatakan penerbitan novel kisah cinta Elia bersama penjaga gol Malaysia. Setakat ini, pihak kami masih tiada kepastian daripada Elia sendiri berkenaan desas-desus tersebut.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

Pelakon Baru Propa Kereta Ditaja VVIP?

Posted: 08 Aug 2011 10:37 PM PDT

Tak serik-serik nampak gayanya peel pelakon baru yang meletup naik ekoran dibelenggu kontroversi yang melandanya sejak kebelakangan ini. Kali ini, pelakon baru ini dipercayai telah menyebarkan cerita kepada orang produksi konon kereta yang dipandunya telah ditaja oleh VVIP.

Pelakon baru berwajah cantik ini cuba membuktikan bahawa dirinya mempunyai hubungan dengan VVIP berkenaan. Apakan daya, VVIP tersebut pun dikatakan tidak melayan perangai syok sendiri pelakon baru itu kerana sudah mempunyai seorang kekasih hati yang amat cantik orangnya.

Pada masa yang sama, pihak yang dibabitkan oleh pelakon ini turut malas, atau dalam erti kata lain, tidak mengendahkan lagi apa sahaja cerita yang disampaikan oleh pelakon tersebut. Makin dilayan, makin menjadi-jadi pula. Senang cerita, tutup case terus.

Tidak dinafikan, beberapa gosip yang kerap ditujukan kepada pelakon baru ini memang menaikkan namanya. Malah, wajahnya sering digunakan untuk drama-drama bertemakan keinsafan. Tapi, apa'lah gunanya kalau gosip yang tidak enak sering kedengaran. Lebih baik fokuskan pada kerjaya daripada terus merekacipta cerita sendiri kepada orang lain.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.