Adsense

Khamis, 7 Julai 2011

Celebrity News

Celebrity News


Kisah Catatan Harian Suami Dan Isteri

Posted: 07 Jul 2011 09:22 AM PDT

Rumitnya seorang isteri, dan simplenya seorang suami...jadinya kena selalu berfikiran positif...barulah tercipta Rumahku Syurgaku!

BUKU HARIAN ISTERI

Malam Minggu - Dia berkelakuan aneh. Sebelumnya kami berjanji bertemu di Cafe. Aku shopping seharian dengan kawan-kawan, sehingga mungkin dia kesal karena aku agak lewat sampai di Cafe, tapi dia tak bercakap.

Dia tak bercakap langsung, jadi aku ajak dia pergi ke tempat yang agak sunyi supaya kami dapat berbincang,
dia setuju tapi tetap diam membisu. Aku tanya apa yang salah - dia jawab, "Tak ada".

Aku tanyakan apakah kesalahan ku yang membuatnya kesal. Dia kata hal ini tak ada kaitannya dengan ku dan minta aku tak usah sibuk.

Dalam perjalanan pulang, ku katakan aku mencintainya, dia cuma tersenyum tipis dan tetap membisu. Aku tak dapat menjelaskan perangainya petang itu. Aku tak habis-habis berfikir kenapa dia tak menjawab, "Aku cinta kamu juga".

Sesampainya dirumah, aku merasa kehilangan dia, dan seolah-olah dia tak menghendaki ku lagi. Dia hanya duduk dan nonton depan TV; dia terlihat jauh dan menghilang.....

Akhirnya aku putuskan untuk tidur. Lebih kurang 10 minit kemudian, dia masuk ke kamar. Aku tak tahan lagi, ku putuskan untuk menghadapinya dan menanyakan soal sebenarnya, tapi dia langsung tertidur. Aku mulai menangis sampai tertidur. Aku tak tahu apa yang harus ku lakukan. Hidupku terasa bergoncang.....

BUKU HARIAN SUAMI


Hari ini REAL MADRID kalah. SIALLLLL!!!
Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!

Video Yuna di Laman Web Perez Hilton

Posted: 07 Jul 2011 09:15 AM PDT


Jarang sekali kita dengar artis kita dengar artis kita berada di Luar Negara, paling tidak pun dekat Asia sudah memadai bagi mereka mengembangkan sayap. Dan kadang-kadang kita melihat dan mendengar artis Malaysia beraksi untuk membuat persembahan.

Namun bagi artis bernama Yuna ini terlalu banyak pengalaman yang ditimba dan diterimanya sepanjang berada diluar Negara. Terbaru lagu beliau menyanyikan semula lagu Nirvana dan terpampang dilaman web Perez Hilton.

Dan berikut link yang anda boleh dengar dan saksikan sendiri lagu dan komen si pendengar dilaman web tersebut : Perez Hilton


Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!

Kisah Harimau Jadian Tanpa Kepala Di Kampung

Posted: 07 Jul 2011 08:56 AM PDT

Di dalam sebuah kampung telah kecoh dgn kehadiran satu spesis "Harimau
Jadian Tanpa Kepala" telah merayau di kampung tersebut hampir setiap
malam(takut tak?).Penduduk kg tersebut jadi takut dgn kejadian
tersebut.
Satu
malam,ada seorang lelaki yang mempunyai ilmu berhadapan dgn spesis
tersebut telah pergi menjejak "harimau jadian" tersebut.Nama lelaki
tersebut Tok Moh Seguntang(TMS).

Malam tu,TMS
telah bersiap sedia dgn kelengkapan yang telah biasa dia bawa apabila
hendak berurusan dgn sebarang jenis spesis yang menakutkan.
Dipendekkan
cerita,malam tu memang TMS bertemu dgn makhluk tersebt..Apa lagi,TMS
pun stanby la dgn kelengkapan yang dibawa dismping mulutnye
terkumat-kamit membace jmpi serapah dan kadang2 sampai tersalsul.

Belum sempat ape-ape lagi...."harimau jadian" tersebut merayu sambil berkata..... .........
"Tolongla aku..aku bukan nak ganggu penduduk kg disini...... ..Tapi aku cume nak cari kepala aku
yang hilang.....
Aku tau dimana kepala aku berada....cume. ..
aku nak mintak tolong dgn ko amik kepala aku coz aku x boleh pergi sebab x nampk...
Tolongla aku(sambl berlutut & merayu)..... ....."TMS pun bertanye dimana kepala "harimau jadian tu"

"Harimau jadian" tu pun berkata..... .......... ......... . ADA KAT MAYBANK..DIAORANG AMIK KEPALA AKU BUAT LOGO MAYBANK....






ZoOM : Hahahahahaha Jadian la sangat-sangat.....Well Done..

Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!