Adsense

Sabtu, 8 Januari 2011

- Blog Hanz -

- Blog Hanz -


(GAMBAR) Kita Enjoy...

Posted: 07 Jan 2011 10:49 PM PST



Acara mari menari di bawah ini bukanlah terlalu asing pun, dah memang adat orang bandar suka bersosial, tak sah kalau tak pergi ke clubing lepaskan tension. Dah terlalu gembira agaknya. Tak pasti apa nama parti dan bila parti ini dibuat, lihat sekeliling seperti ada orang puteh (negro takda kot). Hihi. Kalau dance sampai pagi, memang tak tahulah apa nak jadi. Enjoy.




(GAMBAR) Lady Gaga Tanpa Coli Menyanyi Di Pentas

Posted: 07 Jan 2011 12:00 PM PST



 Penyanyi yang terkenal dengan imej dan fesyen pelik Lady Gaga terus mengejutkan dunia hiburan apabila tampil tanpa memakai coli ketika membuat persembahan di 02 Arena, London, baru-baru ini.
Gaga yang muncul di pentas dengan pakaian yang telus-pandangan telah mengejutkan penonton apabila dilihat tidak memakai coli di sebalik pakaian tersebut……
Tanpa memakai seluar dalam, penyanyi itu dilaporkan menutup bahagian alat sulitnya cuma menggunakan dua lapis pita pelekat saja.
Walaupun berjaya menghiburkan para peminat menerusi lagu-lagu 'berhantu'nya, penampilan Gaga yang berani dan melampau itu lebih mencuri tumpuan media.
Terdahulu, fesyen baju daging yang digayakannya pada acara Anugerah MTV telah dinobatkan sebagai fesyen paling menonjol untuk tahun 2010 oleh Time Magazine.
lagi...


Hafiz AF7 terlibat kemalangan, kereta hancur remuk!

Posted: 07 Jan 2011 11:08 AM PST

Hafiz AF7 telah ditimpa kemalangan sehingga keretanya merempuh pokok dan tiang lampu jalan di Lebuh Raya Penchala kira-kira jam 10 malam pada Isnin (3 Januari 2011) lalu.
Hafiz yang memandu kereta jenis Honda Accord telah menceritakan sendiri detik-detik cemas sewaktu kemalangan itu berlaku.

lagi....


"Waktu kejadian berlaku, saya dalam perjalanan pulang ke rumah (Damansara) dari rehearsal untuk Anugerah Juara Lagu (AJL). Saya akui saya memandu sangat lagu waktu itu kerana ingin pulang ke rumah cepat.

"Ketika berada di lane laju tiba-tiba saya berdepan dengan kereta yang bergerak dengan sangat perlahan. Bagi mengelak untuk terus berlanggar dengan kereta itu saya pun terus membuat emergency break dan memusing steering kereta dengan cepat.

"Tindakan itu telah menyebabkan kereta saya berpusing-pusing dan terus merempuh pokok dan tiang lampu jalan yang berhampiran. Dengan kuasa Tuhan, nasib saya baik kerana hanya bahagaian depan kereta sahaja yang berlanggar dan bukan bahagian tempat memandu," kata Hafiz kepada Murai

(GAMBAR) Fasha Sandha sambut tahun baru di Bali?

Posted: 07 Jan 2011 11:06 AM PST



Kata web OhBulan, gambar di bawah didakwa merupakan gambar Fasha Sandha menyambut baru di pulau Bali bersama-sama rakan rapatnya. Tidak tahulah jika Jejai ikut serta, mengikut daripada gambar ini, Jejai sepertinya tidak ikut serta. Fasha pun bukan alang-alang pakai baju, sama dengan 'ohang puteh' tu, berbikini, nak kata panas, cuaca sana dengan sini lebih kureng sama juga. ha2.

lagi.....