Adsense

Jumaat, 17 Disember 2010

OHBULAN!

OHBULAN!


(Gambar) Aksi Cium Mulut Julie Woon Dengan Teman Lesbian

Posted: 17 Dec 2010 01:56 AM PST

juliehoi 791 (Gambar) Aksi Cium Mulut Julie Woon Dengan Teman Lesbian

Kalau dua wanita berpegangan tangan, itu nampak normal. Tetapi, kalau 2 wanita berkucupan mulut, boleh'kah kami kategorikan sebagai lesbian? Gambar sedikit lama milik Julie Woon, pengacara rancangan Quickie di TV8 ini beraksi panas dengan mengucup bibir ala french kiss teman wanitanya, mungkin berorientasikan lesbian.

Kami akui, sudah berjumpa beberapa kali dengan wanita anggun ini, karakternya amat peramah dan mudah didekati. Sedikit pun tiada terlintas di benak fikiran kami, Julie Woon adalah lesbian. Namun, gambar yang tersebar menceritakan kisah sebaliknya.

Lain cerita, seorang rakan blogger membuat analisis wajah Julie Woon, agak banyak bezanya. Timbul pula spekulasi, adakah Julie Woon membuat pembedahan plastik? Ikuti analisis penuh di Blogserius.

Sedikit masa dahulu, Julie Woon dikenali sebagai Julie Hoi pernah beraksi seksi transparent untuk majalah kereta. Kredit penuh buat rakan media, Rotikaya. Kau terlampau awesome!

juliehoi 79 (Gambar) Aksi Cium Mulut Julie Woon Dengan Teman Lesbian

pixel (Gambar) Aksi Cium Mulut Julie Woon Dengan Teman Lesbian
Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.

(Video) Jurutera & Penulis Azwan Ismail Mengaku Gay, Berani Bodoh!

Posted: 17 Dec 2010 01:08 AM PST

Screen shot 2010 12 17 at 4.59.00 PM (Video) Jurutera & Penulis Azwan Ismail Mengaku Gay, Berani Bodoh!

Berani, tetapi bodoh. Ini bukan hak kebebasan suara, ini macam nak buka keaiban diri sendiri. Kami bukan'lah pembenci golongan gay, itu hak masing-masing. Tetapi sebagai orang Islam, kami tahu golongan homoseksual telah wujud sejak zaman Nabi Lut, dimana kaum mereka telah dihancurkan oleh Allah kerana kemungkaran yang mereka lakukan. Jadi, sejarah sudah membuktikan, tak kan kita masih nak terikut-ikut, bukan?

Azwan Ismail, 32 merupakan seorang jurutera, penyair & menulis telah dipilih sebagai salah seorang peserta kempen 'Seksualiti Merdeka' yang mendapat sokongan daripada pergerakan It's Get Better Project. Kami 100%, membantah sikap liberal & berani Azwan Ismail yang secara terang melanggar norma manusia, dan agama.

Harap isu ini sampai di peringkat parlimen untuk dibahaskan. Ingat, majoriti penduduk Malaysia masih beragama Islam. Sini bukan New York, sini KLCC!

pixel (Video) Jurutera & Penulis Azwan Ismail Mengaku Gay, Berani Bodoh!
Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.