Adsense

Jumaat, 10 Disember 2010

Celebrity News

Celebrity News


[STORY] Kari mamak

Posted: 10 Dec 2010 08:04 AM PST

Salam korang.
dah lama nak citer lawak ni tp tak berkesempatan. anyway, ini citer betul. abg aku citer.

satu ari, abg aku ngan kwn dia gi kedai mamak. kwn dia ckp kt mamak tu, "mamak, kari ni rasa semacam je.kari smlm ke? "
mamak tu pun reply, "u kalu mau kari hari ni, u dtg esok la."

boleh dia reply mcm tu..



Zoom: Mamak ni nak kene penampooorrr kang hehehehehe/.

Permintaan melampau Zizan Nin Dalam Teater Muzikal Tun Mahathir

Posted: 10 Dec 2010 07:57 AM PST

Huh...panas juga cerita ni apabila Zizan ataupun pengurus beliau meminta bayaran tinggi mengalahkan Maya Karin dalam pementasan Teater Muzikal Tun Mahathir. Seribu satu cerita juga yang timbul dalam pementasan yang akan dipentaskan pada 21 hingga 30 januari 2011 nanti. Berikut "statement" Menurut Siti Rohayah Attan selaku penerbit Teater Muzikal Tun Mahathir kepada wartawan manggaonline 


"Zizan pada mulanya bersetuju untuk berlakon dalam musim kedua, namun segalanya musnah selepas pengurus Zizan memutuskan untuk tidak bersetuju kerana bayaran yang diterima kurang memberansangkan.

"Memang terjadi dalam setiap produksi selalunya bayaran pertama akan lebih banyak kerana masa latihan panjang yang diperuntukkan. Musim kedua sepatutnya lebih mudah kerana masing-masing telah pun mengetahui perwatakan dan jalan cerita.

"Pengurus Zizan meminta harga yang tidak pernah terjadi dalam sejarah Istana Budaya, even Maya Karin tidak dapat harga tersebut untuk teater. Dan dia meminta royalti ke atas setiap barangan yang tertera gambar Zizan.

"Sungguh sayang kerana Zizan pelakon yang bagus namun pengurusnya menutup peluang untuk dia berkembang," ujarnya yang sedang mempertimbangkan Ady Putra menggantikan watak Tun Mahathir sewaktu remaja.



ZoOm : entahlah malas nak salahkan siapa-siapa sebab mereka je yang tahu...

Shila Amzah Duta Terbaru SAFI BALQIS Perfect 10

Posted: 10 Dec 2010 07:48 AM PST

Alhamdulillah dan rezeki menjadi duta produk yang semakin mendapat tempat dimata pengguna di Malaysia khususnya golongan wanita. Berita terbaru mengatakan Shila Amzah menjadi duta bari produk baru Balqis yang menerapkan unsur halal dalam produk mereka.

Siti Sarah Raisudin dan Shuib Sepah dan bertunang !!

Posted: 10 Dec 2010 07:34 AM PST

Akhirnya Shuib Sepah mengaku sudah mengikat tali pertunangan dengan Siti Sarah, walaupun desas desus mengenai pasangan ini sudah mendirikan rumahtangga. Semoga pertunangan akan berakhir di jinjang pelamin indah mereka. Ikuti "Statement" Shuib mengenai dia dan tunangnya.




"Saya akui kami sudah bertunang pada 16 November lalu di Kuala Selangor dan perkara itu terpaksa dirahsiakan demi menghormati permintaan Sarah.
"Kegagalan pertunangannya yang lalu membuatkan Sarah lebih selesa jika perkara itu tidak dihebohkan selagi belum tiba masanya," katanya yang sudah mengenali Sarah sejak setahun dua bulan yang lalu.
Tambah Shuib, perancangan awal mereka untuk melangsungkan perkahwinan pada 16 Januari depan juga terpaksa ditangguhkan ekoran jadual kerjanya yang terlalu padat kini.
"Kalau ikut perancangan awal, kami akan berkahwin pada 16 Januari depan tapi jadual kerja saya yang terikat dengan penggambaran hingga 15 Januari depan menjadikan perancangan itu terpaksa ditangguhkan.
"Kami masih belum dapat tentukan tarikh perkahwinan buat masa ini tapi mungkin selepas saya tamat penggambaran," katanya yang mengakui persiapan sedang rancak disiapkan oleh keluarga masing-masing.