Adsense

Sabtu, 11 Disember 2010

borak kosong

borak kosong


Mahalnya najis panda ni

Posted: 11 Dec 2010 09:15 PM PST

Panda merupakan haiwan kesayangan warga China. Selain lucu, haiwan pemakan buluh itu boleh menghasilkan kotoran yang, bila diolah dengan tepat, bernilai sangat mahal.

Buktinya, seorang yang bernama Zhu Cheng berhasil menjual sebuah patung bernilai 300.000 yuan yang bahan utama patung itu adalah najis panda.

 Zhu mengatakan bahawa patung setinggi 60 cm itu dibuat Oktober lalu. "Kami  pada awalnya membuat cetakannya dari tanah liat, kemudian dilapisi dengan najis panda, yang dilekatkan dengan gam sayur," katanya lagi.

Karya itu merupakan replika sebuah patung terkenal di Paris, Venus de Milo. Rupanya ada yang berminat membeli patung najis itu dengan harga tinggi. Dia adalah Uli Sigg, bekas Duta Besar Switzerland untuk China.

"Ini hasil yang sangat kreatif dan inovatif," puji Sigg, yang kini menjadi seorang pengusaha. Mengoleksi benda-benda seni asal China, Sigg tak ragu mengeluarkan banyak wang untuk membeli karya Zhu itu.

"Saya sudah bertahun-tahun punya idea untuk menggunakan najis panda pada karya saya. Lagipula, panda merupakan harta nasional China, jadi apa pun terkait dengan haiwan itu pasti mengundang daya tarik," kata Zhu.

Walaupun sudah dibeli Sigg, patung unik itu  dipamerkan dalam suatu acara amal di Muzium Seni Zhengzhou di daerah  Henan. Walau tidak dilaporkan apakah masih berbau kotoran binatang, patung itu berhasil mengundang perhatian banyak pengunjung.

Apa bezanya mereka dengan anjing?

Posted: 11 Dec 2010 08:40 PM PST

Gambar-gambar ini adalah gambar pelancong mengadakan hubungan seks dengan pelacur ditepi jalan yang letaknya di pusat  Kota Barcelona. Lelaki itu ialah pelancong dan perempuan adalah pelacur setempat.

Kalau mereka nekad melakukan hubungan seks dengan pelacur di tempat terbuka, di tepi jalan  apakah penyebabnya? Tidak punya duit bayar bilik hotel? Jadi tidak ada bezanya mereka dengan anjing atau binatang yang berhubungan seks di sembarang tempat.



maaf gambar agak lucah sikit...ini untuk menunjukkan betapa kerdil manusia ini bila
di himpit nafsu...
sumber : samudro.wordpress.com

[Gila] Buang air besar di pasu bunga hotel

Posted: 11 Dec 2010 07:45 PM PST

Apa motif dan tujuan lelaki ini?Pada hal hotel itu mempunyai tandas
yang canggih dan bersih tetapi pasu bunga jugak jadi sasarannya....
pelik...pelik....










Video yang wajib tonton (pengajaran untuk yang nak buat filem)

Posted: 11 Dec 2010 06:25 PM PST



bk-pengajaran kepada mereka yang hendak menceburi bidang perfileman

Warga emas temui cinta di facebook

Posted: 11 Dec 2010 05:47 PM PST

Bila facebook digunakan dengan cara yang betul banyak faedahnya.Seperti yang terjadi kepada
pasangan warga emas ini.Mereka menemui cinta dan berkahwin...saya petik dari kosmo online


WEST YORKSHIRE - Pasangan warga emas, Barbara Moore, 77, dan Laurence Brocklesby, 82, menemui cinta menerusi laman sosial Facebook dan bakal meraikan perayaan Krismas sebagai suami isteri.

Moore dikatakan mula menggunakan komputer selepas suaminya meninggal dunia empat tahun lalu. Bekas jururawat pediatrik itu kemudian tertarik dengan profil Brocklesby yang menduda sejak 16 tahun lalu.

Bermula dengan meminta tip-tip mengenai berkebun daripada Brocklesby, pasangan itu akhirnya berbual dalam talian dan telefon selama beberapa jam setiap hari.

"Kami berbual tentang semua perkara. Sungguh mengagumkan bahawa kami mempunyai banyak persamaan dan lebih terbuka apabila berbual di Internet," kata Moore.

Pasangan itu juga meneliti profil gambar masing-masing di laman Facebook supaya dapat tahu apa yang ingin dijangkakan.

Selepas tiga bulan berkenalan dan mengalami patah pergelangan tangan, Brocklesby akhirnya dapat berjumpa dengan Moore.

"Barbara (Moore) menawarkan diri untuk membawa saya berjumpa doktor kerana saya tidak lagi boleh memandu akibat kecederaan itu.

"Dari situlah segalanya bermula," cerita Brocklesby yang mempunyai empat orang cucu.

Sebelum mengambil keputusan berkahwin, Moore menjemput Brocklesby untuk tinggal di rumahnya.-Agensi

[Hebat] Polis wanita ini menjadi ibu susu kepada 9 bayi ketika gempa

Posted: 11 Dec 2010 04:25 PM PST

Jiang Xiaojuan  mendapatkan kenaikan pangkat dan promosi daripada jabatan kerana naluri keibuannya. Dia yang berusia 30 tahun itu juga menerima pingat pahlawan kerana  menyusui sembilan bayi yang telantar akibat gempa yang melanda Daerah Sichuan, Tiongkok..

Lima di antara sembilan bayi itu ditinggal  ibunya yang mati ketika gempa melanda. Empat bayi lainnya tidak mendapatkan susu ibu kerana ibu mereka mengalami kejutan akibat gempa. Berkat air susu ibu wanita ini, kesembilan bayi korban gempa tersebut mendapatkan cukup nutrisi.

Kerana  ini jugalah Jiang yang digelar 'police mum' tersebut dipromosikan menjadi wakil pasukan di Jiangyou Public Security Bureau. Partai Komunis Tiongkok juga menunjuk dia menjadi anggota Komite Jiangyou Public Security Bureau.

Namun, promosi jabatan tersebut mengundang kontroversi. "Sebahagian orang berkeberatan atas tawaran pemerintah kota terhadap Jiang. Menurut mereka, promosi jabatan harus diberikan sesuai jasa dan pengabdian seseorang, bukan kerana aktiviti kemanusiaan," demikian yang dilaporkan kantor berita Tiongkok Xinhua.

Meski begitu, ramai orang yang menyambut gembira anugerah yang diberikan pemerintah  dan Parti Komunis Tiongkok tersebut. Mereka menegaskan, tindakan wanita ini membuktikan bahawa dia adalah abdi masyarakat yang baik. "Kontroversi tidak akan mempengaruhi promosi. Dia memang layak," tegas pejabat polis.

Sebagai tugas, Jiang tergerak menolong mangsa. Kebetulan, mangsa pertama yang dia temui adalah seorang bayi. Bayi tersebut ditinggal mati ibunya. Jiang yang memang masih menyusui bayinya sendiri tersebut langsung meneteki bayi korban gempa. Setelah itu, ada lapan bayi lagi yang  menjadi "anak susu" Jiang.

Akibat salah asuhan

Posted: 11 Dec 2010 11:01 AM PST

inilah dia akibat salah asuhan...


Beza awek dan kambing bila membonceng kenderaan

Posted: 11 Dec 2010 10:01 AM PST

 Bila bab ini yang untung si boyfriend....

dan dalam bab ini pulak yang paling untung ialah abang kambing kita..
itu bezanya bila awek dan kambing membonceng kenderaan...


Kalau perempuan macam ni selayaknya dipanggil apa?

Posted: 11 Dec 2010 09:15 AM PST






apa selayaknya nak dipanggil perempuan ini dan 
apa pulak nak digelar lelaki macam ini?Sayang atau mengambil kesempatan
kerana sayang....


[Pelik] Takut tak dapat jodoh sanggup separuh bogel ditepi jalan

Posted: 11 Dec 2010 08:45 AM PST

Mungkin kerana pesatnya industri di China membuat ramai kaum wanita  berpelajaran menjadi wanita berkarier. Sehingga sebahagian besar waktu  mereka miliki dihabiskan di pejabat untuk bekerja dan ini membuat ramai diantara mereka yang masih lagi belum berkahwin Mungkin ilustrasi tersebut merupakan salah satu sebab timbulnya ketakutan di fikiran  wanita berkarier takut tidak mendapatkan jodoh.

Sampainya berlaku satu kejadian yang pelik.Mereka ini sanggup mempamerkan tubuh mereka untuk mencari jodoh.Mereka menari nari menarik perhatian khalayak umum yang melintasi jalan.

Sekumpulan perempuan menari dengan separuh telanjang dan mengenakan topeng, menimbulkan kontroversi di China. Mereka menari dan berjoget di jalan dengan hanya mengenakan pakaian dalam. Tujuannnya untuk mencari suami . Lapan perempuan itu mengatakan mereka melakukan hal itu kerana merasa tertekan oleh desakan keluarga mereka untuk segera mencari suami sebelum terlambat.

Setelah ramai orang yang berhenti menonton mereka maka para wanita inipun melepas pakaian mereka satu per satu hingga hampir bogel sambili berteriak "nikahi aku, nikahi kami".Mereka juga membawa sepanduk yang bertuliskan "nikahi kami segera"

Hanya mengenakan bra dan seluar dalam. Gadis-gadis ini menari sambil memberikan kertas berisi data diri mereka dan syarat laki-laki yang mereka pilih untuk dinikahi, seperti dilaporkan Guangzhou Daily.

Mereka juga memegang papan bertuliskan, "Lelaki, Nikahi Aku!", "Ibuku Mendesak Saya Segera Menikah!", dan "Waktu Terbatas, Cepat!". Dengan menyebut diri sebagai 'Crazy Beauties', perempuan ini sengaja melakukan aksinya bertepatan dengan Hari Wanita Sedunia yang jatuh setiap 10 March.

Pemimpin mereka Xing Zi mengatakan, "Kami merancang untuk menjadikan ini sebagai satu deklarasi. Hal ini untuk membuktikan bahawa kami punya cukup rasa percaya diri dan tekad." Salah seorang peserta, Xiao Xuan menambahkan, "Kami mengira bahawa kami ini cantik tapi tetap saja tak boleh menemukan Mr Rights. Umur kami juga sudah  30 tahun, sehingga kami harus berbuat sesuatu."

 Ali Nerd pula  mengatakan ibunya nyaris membuatnya gila. "Dia membebel kepada saya sepanjang hari dan mendesak saya untuk segera berkahwin," katanya. Penampilan para perempuan ini menarik perhatian ramai orang. Mereka ramai-ramai menonton, bertepuk tangan, dan mengambil gambar mereka .-ruanghati.com




Aksi hero lelaki menyelamatkan kucing

Posted: 11 Dec 2010 07:50 AM PST






Jom lihat proses membuat pepsi tiruan di India

Posted: 11 Dec 2010 06:25 AM PST


 BOTOL-BOTOL DI CUCI TERLEBIH DAHULU

 CUCIAN DIBUAT DENGAN MENGGUNAKAN SABUN

KEMUDIAN BOTOL DISUSUN DIDALAM BEKAS

 AIR BERPERISA COLA DIMASUKKAN KEDALAM BOTOL


 PROSES MENGISI SODA

 TUTUP BOTOL YANG BAIK DAN SESUAI DIASINGKAN

 PROSES MENUTUP BOTOL

TERAKHIR SEKALI.. QUALITY CONTROL


Gambar Monalisa dibuat dengan menyusun 3,604 cawan kopi

Posted: 11 Dec 2010 05:31 AM PST

Anda pasti tahu dengan lukisan monalisa. Lukisan karya Leonardo Da Vinci itu adalah salah satu lukisan paling terkenal di dunia. Replika dan tiruanya sudah dibuat hingga ribuan bahkan jutaan buah dan semuanya tersebar di seluruh dunia.

Yang menarik, lukisan monalisa kali ini dibuat daripada susunan 3,604 cawan kopi yang disusun berdasarkan warna kopi sehingga membentuk lukisan monalisa yang indah. Lukisan ini dibuat di Aroma Festival, Event.

Lukisan Jumbo berukuran sekitar 3 x 4 meter ini dibuat dengan menggunakan paduan warna kopi. Untuk warna hitam menggunakan kopi murni, warna putih menggunakan susu, sedangkan warna coklat dan yang lain, menggunakan kopi dicampur susu  dengan disesuaikan dengan warna yang diperlukan.

Festival yang diadakan di Sydney Australia ini  dikunjungi oleh pelancung . Mereka  ingin melihat secara langsung bagaimana rupa lukisan Monalisa yang terbuat dari ribuan cangkir kopi tersebut.









Adegan filem Titanic yang tak boleh ditayangkan

Posted: 11 Dec 2010 04:00 AM PST

 YANG INI SILAP TENGGELAM BUKAN KAPAL YANG
TENGGELAM MUNGKIN INI VAN YANG MEMBAWA PENUMPANG

YANG INI YANG BELAKANG TU SEKSI SANGAT

YANG INI KERANA ADEGAN DIA NGERI SANGAT


Cara ampuh nak sejukkan laptop anda

Posted: 11 Dec 2010 03:38 AM PST

Tak kira apa pun jenama laptop anda....
cara ini boleh digunakan untuk menyejukkannya..
mudah,murah.....



Agaknya ini handphone khas untuk perompak

Posted: 11 Dec 2010 02:15 AM PST

2 dalam 1 pistol dan handphone sekaligus....

Kalau dah jodoh di internet bertemu jua

Posted: 11 Dec 2010 01:25 AM PST

Mencari cinta melalui internet memang susah tetapi tidak bagi seorang datuk yang berusia 81 tahun ini yang berasal dari China. Dia telah berjaya menemukan pujaan hatinya melalui dunia maya ini.

Wu Jieqin,  yang tinggal di Beijing itu berjaya menemukan wanita pujaannya, iaitu Jiang Xiaohui, berusia 58 tahun yang dijumpainya secara online. Mereka pun memutuskan menjalin pernikahan.

"Internet tak semestinya hanya milik kaum muda. Tidak ada larangan bagi orang tua untuk mencari cinta di internet," kata Wu yang telah bercerai dengan isteri pertamanya.

Pasangan yang baru dimabuk asmara ini bertemu setelah Wu memasang iklan di internet bahawa dia memerlukan pasangan hidup. Walaupun sudah tua, Wu tetap memberi kriteria tentang wanita idamannya, diantaranya diharapkan berusia antara 40 sampai 50 tahun.

Wu mengatakan bahawa sebanyak 50 wanita yang mahu menjadi pasangannya yang datang dari berbagai negara, termasuk Australia dan Amerika. Setelah bertemu di dunia nyata, dia merasa sesuai dengan Jiang dan akhirnya memutuskan untuk merasmikan hubungan mereka di alam perkahwinan.

Niat Wu menikahi Jiang sebenarnya  kurang direstui oleh orang tua pihak wanita yang merasa Wu sudah terlalu tua. Namun akhirnya si wanita berhasil meyakinkan orang tuanya bahawa mereka punya niat kuat menjalin mahligai rumah tangga.

Pengemis cantik mengemis untuk mencari wang membayar sekolah adiknya

Posted: 11 Dec 2010 12:38 AM PST

Apakah remaja yang cantik dari China ini boleh disebut pengemis? Yang jelas gadis cantik ini memohon @ meminta sedekah dipinggir jalan disalah satu kota di China untuk pendidikan adiknya . Dia tidak mampu menyekolahkan adik lelakinya. Kecantikannya menarik perhatian para pejalan kaki yang lalu lalang. Seseorang telah mengambil gambar dan memvideokannya dan dipost disalah satu forum.


Banyak respon mengenai dirinya, ada yang menuduhnya sebagai penipu, ada yg mengatakan sebagai satu perangkap, ada juga yang prihatin, bahkan ada yang menyarankannya untuk menjual dirinya untuk cepat mendapat wang yang banyak (yang menyarankan untuk jual diri mungkin bukan manusia)
Kebanyakan respon yang masuk ke forum tentang artikel pengemis cantik ini  ingin membantunya.

Tips gila mengambil salad di Pizza Hut

Posted: 10 Dec 2010 11:45 PM PST


Kebiasaannya orang akan mengambil salad di Pizza Hut
hanya macam ini saja...tapi belum pernah ambilnya seperti gambar dibawah..

belum pernah nampakkan....

disini ditunjukkan cara mengambil salad ini...
















tapi jangan amalkan..tamak sangat...


Anda pasti terkejut melihat apa yang dilakukan burung ini

Posted: 10 Dec 2010 10:30 PM PST

Agaknya apa yang dilakukan oleh burung ini????
untuk tahu jawapan sila lihat gambar aksi 
seterusnya....













lihat leher mangsanya selepas berlaku
pergaduhan...