Adsense

Ahad, 21 November 2010

OHBULAN!

OHBULAN!


Pierre Andre Bercinta Dengan Kerabat Diraja Terengganu

Posted: 21 Nov 2010 10:00 PM PST

image.php  Pierre Andre Bercinta Dengan Kerabat Diraja Terengganu
Lama tiada kedengaran cerita Pierre Andre, terutama'nya selepas kontroversi perempuan misteri yang terlampau obses terhadapnya. Tiada aral melintang, hari ini timbul pula cerita kisah cinta'nya dengan seorang wanita yang bukan calang-calang orang'nya, daripada kerabat diraja Terengganu.

Wanita bertuah itu bekerja dalam sektor perbankan telah menarik perhatian Pierre Andre kerana keikhlasan'nya, sikap rendah diri & ringkas, walaupun berstatus diraja.

Pierre Andre tidak menolak untuk dijodohkan dengan wanita tersebut, andai kata telah ditakdirkan. Kalau dikira, umur Pierre Andre pun sangat sesuai untuk melangsungkan perkahwinan, dan beliau bercadang untuk menamatkan zaman bujang secepat yang mungkin.

Kredit berita :Mstar

pixel Pierre Andre Bercinta Dengan Kerabat Diraja Terengganu
Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.

Hujan Lancar Album Terbaru, Lonely Soldier Boy

Posted: 21 Nov 2010 11:56 AM PST

hujan2 std std Hujan Lancar Album Terbaru, Lonely Soldier Boy

Khamis ini, satu lagi sejarah terbesar buat band Hujan & Raingers dengan pelancaran album terbaru daripada mereka berjudul, Lonely Soldier Boy.

Tanpa di'sangkal, Hujan setakat ini merupakan band paling popular, dan juga rival terkuat band Bunkface dalam scene indie.  Rekod penting, band Hujan merupakan satu-satu'nya kumpulan muzik yang berjaya melancar'kan 8 single dalam masa setahun! Jumlah peminat di FanPage Hujan melebihi 95 000 orang, belum termasuk dengan peminat di laman myspace yang dikatakan melebihi 100 000 orang.

Untuk para Raingers (group penyokong Hujan), anda di'jemput memeriahkan pelancaran album Lonely Soldier Boy pada 25 November 2010, bermula pukul 5.30pm, di Boulevard Times Square. Anda juga di'janjikan persembahan khas lagu terbaru daripada Hujan, enjoice!

pixel Hujan Lancar Album Terbaru, Lonely Soldier Boy
Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.