Adsense

Ahad, 21 November 2010

borak kosong

borak kosong


Doktor kahwin lari dengan anak sendiri

Posted: 21 Nov 2010 08:50 PM PST

Pada bulan Jun 2004, masyarakat tersentak dengan khabar Dr Bruce McMahan, 65 tahun, kahwin lari dengan anak perempuannya yang berusia 35 tahun. Kes ini begitu menggemparkan kerana Bruce McMahan seorang kaya raya, dia adalah President dan CEO Argent Funds. Bruce diberitakan menikahi anak kandungnya, Linda Marie Hodge McMahan Schutt dalam sebuah upacara rahsia di Westminster Abbey.

Dr Bruce McMahan dan putrinya, Linda, kahwin lari

Anda yang belum tahu mungkin hairan, bagaimana boleh terjadi ayah dan anak saling jatuh cinta. Apalagi dikhabarkan kalau si anak sebenarnya telah berkeluarga. Linda anak Bruce Mc Mahan ini di ambil oleh keluarga angkat sejak ia lahir oleh sebuah keluarga. Bruce tidak tahu kalau dia memiliki anak perempuan.

Tanpa sengaja, tahun 1990, ia bertemu dengan anaknya, Linda yang ketika itu berusia 18 tahun. Saat itulah Bruce tahu kalau dia memiliki anak perempuan yang sudah remaja. Sejak itu mereka berhubungan, namun lama kelamaan hubungan tersebut berkembang aneh, tidak lagi seperti ayah dan anak. Keduanya saling jatuh cinta!Bruce sendiri saat itu masih berstatus suami dari istri keempatnya.

Bruce McMahan

Tahun 1998, terjadilah hubungan sex 'terlarang' itu dilanjutkan ke pelrkahwinan pada tahun 2004. Pernikahan ini dilakukan diam-diam, kerana Bruce masih terikat pernikahan begitu pun Linda yang masih bersuami. Tapi di hadapan orang banyak, mereka tetap memainkan peranan sebagai ayah dan anak. Ini penting demi keluarga dan melindungi 'rahsia' mereka.

Hidup Linda yang bergelar PhD psikologi ini pun berubah total. Dia dilimpahi harta dan kemewahan. Maklum, ayahnya yang juga suaminya itu, Bruce, seorang jutawan dari Wall Street. Harta memang boleh'menyilaukan'.
Kes ini akhirnya terbongkar, dan di bawa hingga ke pengadilan. Sidang kes ini sungguh luar biasa, sampai-sampai alat bantu sex semacam vibrator, dijadikan barang bukti. Bruce menyangkal Linda adalah anaknya, dia juga menyangkal berhubungan sex dengan Linda. Tapi hasil ujian DNA menunjukkan 99,7 persen Linda adalah anaknya. DNA Linda juga ditemukan pada vibrator itu.

sumber : http://www.villagevoice.com/news/0640,cramer,74593,6.html

[Pelik] Melukis menggunakan kemaluan

Posted: 21 Nov 2010 07:40 PM PST

Benar  luar biasa orang orang ini, mereka memiliki kemampuan unik yang tidak dimiliki oleh siapapun iaitu melukis dengan alat kelamin. yang lelaki melukis hanya dengan menggunakan penisnya dan  dia boleh melukis dengan sangat baik. namun ada juga wanita yang melukis dengan menggunakan vaginanya


Pelukis Australia ini telah menunjukkan kemampuannya di pameran Afrika Selatan, pengunjungnya cukup ramai untuk menyaksikan kemampuan ini. Seperti yang dapat terlihat, dia melukis sejumlah lukisan dengan kemampuan yang luar biasa dan sangat bangga untuk setiap hasil karyanya.


Ada wanita yang tidak mau kalah dengan lelaki diatas. wanita ini melukis dengan menggenggam berus dengan vaginanya.

Wanita ini BOLEH melukis dengan memegang berus hanya dengan menyepit di vaginanya. Betapa kuat sekali vaginanya boleh menyepit berus itu dan melukis di atas kanvas.Sungguh karya seni itu memang luas, bukan hanya lukisannya saja yang bernilai seni namun cara melukisnya pun bernilai seni tinggi.

bk-mkain ramai yang manusia yang aneh....

[Kejam] Ibu paksa anak 12 tahun jadi pelacur

Posted: 21 Nov 2010 06:50 PM PST

Zaman sepertinya sudah semakin tua. Seorang gadis 12 tahun dipaksa ibunya untuk melayani lebih dari 100 lelaki. Kejahatan ini terbongkar dan si ibu serta pasangannya di penjarakan.

Seperti diberitakan Sydney Morning Herald, kelmarin, di persidangan terungkap, Wanita asal Tasmania, Australia itu bekerja sama dengan pasangannya, Garry John Devine (51) meempah sebuah bilik hotel di Hobart untuk digunakan oleh anaknya dalam melayani lelaki.

Wanita itu juga menyediakan kondom untuk digunakannya. Bilika tersebut digunakan selama dua malam. Devine bertugas mengawal anak perempuannya itu dan bertugas mengetuk pintu bilik  memberitahu pelanggan bahawa waktu mereka telah habis.

Pelacuran itu kemudian dilteruskan di kediaman Devine.Kejadian ini terus berlangsung selama sebulan. Dikatakan anak perempuan itu telah berhubungan seks dengan lebih dari 100 lelaki selama sebulan tersebut.

Ibunya akan mengenakan biayaran tambahan 50 dolar Australia bagi lelaki yang tidak mahu memakai kondom. Akibatnya, anak malang tersebut mengalami beberapa penyakit kelamin. Atas perbuatannya, wanita berumur 41 tahun tersebut dia penjara 10 tahun oleh pengadilan Australia.

Biarkan isteri dimakan ulat hidup-hidup

Posted: 21 Nov 2010 05:25 PM PST

 Seorang lelaki dari Ohio, Amerika Syarikat mengaku bersalah membiarkan isterinya yang sakit dimakan ulat hidup-hidup dalam satu sidang perbicaraan di sini. Lelaki itu dituduh membunuh dan gagal memberi penjagaan terbaik kepada mangsa.

Akhbar The Cincinnati Enquirer melaporkan, Darrel White, 65, mengetepikan haknya untuk dibicarakan. Dia memberitahu hakim dia sudah memberi penjagaan terbaik kepada isterinya yang terlantar sakit menghidap artritis. Pihak berkuasa mendakwa White membiarkan isterinya menemui ajal kerana tidak menjaga atau membawanya berjumpa doktor. Polis berkata, mereka menemui tubuh isterinya yang mereput dimakan ulat di kediaman pasangan itu pada 23 Julai lalu. Pakar bedah siasat berkata, wanita terbabit sudah mati sehari sebelum itu akibat jangkitan darah.White menghadapi hukuman penjara enam setengah tahun. Hukuman bermula 15 Disember depan.

Kerana dilarang main internet,anak sanggup tikam ibu sampai mati

Posted: 21 Nov 2010 04:33 PM PST

Gara-gara ketagihan internet, seorang remaja  melakukan aksi nekad.  Dia sanggup membunuh ibunya sendiri setelah dilarang bermain internet.

Gadis yang dirahsiakan namanya  dan ibunya yang bernama Svetlana Dberumur 37 tahun tersebut memang sudah lama bertengkar

"Begitu gadis itu pulang ke rumah dia langsung bermain internet. Kemudian bertengkar dengan ibunya kerana dilarang menggunakan komputer," ujar pihak polis.

Ketika bertengkar anak yang berusia 14 tahun tersebut pergi ke dapur dan mengambil pisau. Lalu ia menikam tubuh ibunya beberapa kali hingga mati.

Kini anak itu telah ditahan di balai polis Vienna, Austria. Dia berkata tak bermaksud membunuh ibunya, ia tetap terancam hukuman 10 tahun penjara atas perbuatannya.

Bentuk buah catur yang pelik

Posted: 21 Nov 2010 10:01 AM PST









buah catur yang unik....

Kenapa jari boleh hancur begini?

Posted: 21 Nov 2010 09:01 AM PST

111910-thumb-cut-off
agaknya bagaimana rasa mereka ini menahan sakit akibat jari hancur begini

Sedut otak monyet untuk ubat kuat

Posted: 21 Nov 2010 08:30 AM PST

Otak monyet yang masih hidup konon dipercayai boleh mengubati masalah vitalitas pada lelaki terutama penyakit Impotensi, selain itu juga dapat menambah stamina. Di China, dipercayai bahawa otak monyet yang masih hidup (Otaknya yang masih berdenyut) merupakan ubat yang paling canggih untuk ubat kuat. Monyet yang masih hidup dimasukkan kedalam karung, kemudian di pukul kepalanya sampai pengsan dan diusahakan jangan sampai mati, kemudian kulit kepala bahagian atas d di kupas kepalanya untuk diambil otaknya mentah-mentah dan di santap dengan menggunakan sedutan.

Cara makan yang kejam ini ternyata banyak ditemui di China Selatan, dengan meja khusus di mana monyet yang mabuk  morfin tadi dibedah tengkoraknya dan otak tadi disedut.

Kenikmatan yang ada sangat berbahaya, kerana ada risiko spongiform encephalopathy, penyakit otak yang dapat anda alami, yang ternyata sangat berbahaya  buat manusia.

Tekan minyak lebih sangat

Posted: 21 Nov 2010 07:00 AM PST

Kesian pemandu ini...agaknya tertekan minyak lebih sangat
habis dilangggar semuanya...




Kolam renang terapung di Berlin

Posted: 21 Nov 2010 01:00 AM PST

The Badeschiff yang terletak di East Harbour sungai Spree merupakan kolam renang terapung yang dikunjungi oleh ramai pengunjung kerana keunikannya...







Tayar penyelamat lori ini

Posted: 20 Nov 2010 11:00 PM PST











Tayar lori yang tersangkut telah menyelamatkan lori
ini dari terus jatuh ke gaung...betapa bernasib baik pemandu itu
yang kemudiannya dapat diselamatkan....

Pakaian yang dibuat daripada makanan

Posted: 20 Nov 2010 10:00 PM PST





Koleksi pakaian ini  diberi nama'Hunger Pains'
dan dicipta oleh 15 orang pereka yang di ketuai
oleh  Ami Goodheart of SOTO Productions
sumber : amusingplanet.com