Adsense

Jumaat, 5 November 2010

Celebrity News

Celebrity News


Plaza Lowyat Gedung IT Di Malaysia

Posted: 05 Nov 2010 08:43 AM PDT

Plaza Low Yat tak perlu di perkenalkan lagi untuk mereka yang menggunakan kemudahan teknologi IT sebagai sebahagian daripada hidup mereka. Syurga membeli belah untuk pengemar gadget seperti komputer riba, komputer, telefon mudah alih, kamera, alat ganti komputer dan sebagainya. Senang cerita semua benda yang berkenaan teknologi maklumat ada di jual di sini.
Aku sendiri dah 3 buah laptop 2 buah PC dah bertukar ganti dan aku memang beli kat sini. Murah dan berpatutan, yang pentingnya berkualiti. Transaksi kat sini lebih kepada cash, kalau nak guna credit kad boleh tapi peniaga kat sini akan kenakan cas tambahan 2%-3% ke atas harga belian pelanggan. Kepada sesiapa yang tak tahu kat mana Plaza Low Yat! ia terletak di Jalan Bukit Bintang berdekatan dengan Federal Hotel belakang Bangunan YTL!
Promosi Anti Virus AVP

Tapi jangan tertipu...sebab ZoOm dah tertipu tadi, petang tadi ZOom beli Netbook Samsung fikir murah sampai rumah baru perasaan Netbook ni macam ada yang tak kena..charger macam Thailand punya standard, lepas tu windows 7 aku dah siap install..sebelum ini ZoOm ada 1 Laptop dan satu Netbook semua manual install tapi yang pelik ini dah siap install.

Tensionnnnnn dah kene...siap la engko kedai banglaaaaaaaaa !!!! penipuuu nyer orang...demmmm !!!

Gambar Orang Gila Paling Seksi

Posted: 05 Nov 2010 08:32 AM PDT

Hahahahaha dekat mana la gambar ini di ambil...nak tau...macam biasa buat suprise sikit.Click Baca Lagi / Read More...See Ya Thereee 





Suprise....

HOT NEWS : Tiga Perawan Pakai Bra dan Sexy With Orange !!!!

Posted: 05 Nov 2010 08:22 AM PDT

HUh....dekat belanda pun ada juga macam ni...ntahlah apa nak jadi, memang sexy giler. Pasti si jejaka tampan diluar sana suka tengok gambar ni...Nak tau gambar apa..Click la baca lagi !!!





Jangan marah...tak baik tengok gambar-gambar macam ni :) 

( Funny Videos ) Error When Married

Posted: 05 Nov 2010 07:58 AM PDT



Kepada anda diluar sana yang belum berkahwin, SHARE lah video ini untuk pasangan anda ( Bakal Suami ). Untuk pengajaran dan menghilangkan Stress anda :).


Apa kata anda ?

This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

Video Lisa Surihani Menari Poco-poco

Posted: 05 Nov 2010 07:47 AM PDT

Bila lah video ini diambil oleh tuan punya kamera/video cam ni :), boleh tahan juga si Lisa Surihani ni menari poco-poco. Kalau dulu tarian cha-cha dan zaman moden ini tarian poco-poco menjadi aktiviti dan ikutan setiap lapisan masyarakat di Malaysia khasnya.


Jum Layan video Lisa Surihani menari poco-poco di bawah.

This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now