Adsense

Selasa, 6 Julai 2010

Jomss Layansss!!

Jomss Layansss!!


Video Isteri Curang Di Depan Mata

Posted: 06 Jul 2010 11:26 AM PDT

Lately ni, banyak betul kes isteri curang terhadap suami. Ada yang dicekup sendiri oleh suami ketika isteri sedang bersama dengan lelaki lain. Adakah si isteri memang sengaja mahu membalas dendam ke atas suami atau kurang kasih sayang dari suami atau memang sengaja mencari nahas. Ada kes isteri curang yang sudah punya anak tapi masih berlaku curang. Ada yang kata, ianya berpunca dari laman sosial seperti facebook. Bermula dengan sekadar kawan dalam facebook, akhirnya membawa hingga ke ranjang. huhu...

Video di bawah ini pula memaparkan si isteri berlaku curang di depan mata si suami. Si isteri dan kekasihnya tanpa segan silu melakukan aktiviti *tut* di depan suami di hadapan rumah. Giler!







p/s : Anda sudah sertai ManggaAds ? Media pengiklanan paling masyuk untuk para blogger seperti anda. Jomss sertais sekarang. Memang Layansss...

Video Ramalan Sotong Paul, Spain Kalahkan Germany?

Posted: 06 Jul 2010 09:27 AM PDT

Jika ditanya, binatang apakah yang sedang hangat dipasaran sekarang, jawapannya adalah sotong! hehe... Tak lain tak bukan, gara-gara sotong psikik bernama Paul yang telah berjaya membuat ramalan dengan tepat perlawanan Jerman/Germany dalam piala dunia 2010 setakat ini.

Terbaru, Sotong Paul telah membuat ramalan perlawanan separuh akhir piala dunia antara Jerman/Germany vs Spain. Dan hasilnya, ramai tak puas hati dengan sotong psikik ini apabila Paul telah memilih Spain yang memenangi perlawanan tersebut. Haha...memang nak kena buat sotong goreng tepung la ko Paul kalu tekaan ko silap.





Binatang memang mempunyai deria keenam dan berjaya menghidu sesuatu perkara sebelum perkara tersebut berlaku. Walaubagaimanapun, bagi orang islam, ramalan sotong psikik di atas janganlah digunakan untuk aktiviti judi.

Paul, tekaan ko silap. Kami tetap pilih Germany dapat mara ke final piala dunia 2010 ! :p

p/s : Kami syak Sotong Paul ni dah kompius antara bendera Jerman dan bendera Spain sebab warna kedua-dua bendera tersebut hampir sama.

p/s : Anda sudah sertai ManggaAds ? Media pengiklanan paling masyuk untuk para blogger seperti anda. Jomss sertais sekarang. Memang Layansss...