Adsense

Isnin, 14 Jun 2010

[LANGGANAN] Artikel Berita Semasa Online

[LANGGANAN] Artikel Berita Semasa Online


Penjaring Terbanyak Piala Dunia 2010?

Posted: 13 Jun 2010 11:09 PM PDT

Dengan kempen Piala Dunia 2010 yang sudah masuk hari yang keempat, kebanyakan pasukan pada mulanya mengambil pendekatan dengan permainan berhati-hati sehinggalah awal pagi tadi Jerman berjaya buat kenduri besar awal pagi. Memang seronok menonton perlawanan tersebut. Memang itulah realitinya, mula-mula akan nampak suram, sejuk dan hambar sahaja dan selepas itu kempen Piala Dunia 2010 dijangka [...] Related posts:
  1. Bola Sepak Piala Dunia 2010, Pasukan Pilihan Anda?
  2. Edisi Piala Dunia FIFA 2010 : 10 Lagenda Piala Dunia?
  3. Siapa Pemain Terbaik Piala Dunia 2010?

(Biasiswa JPA) Bagi Ijazah Luar Negara Dihapuskan!!!

Posted: 13 Jun 2010 08:40 PM PDT

Nampaknya dasar yang digunakan sebelum ini oleh Majlis Amanah Rakyat (MARA) untuk program ijazah luar negara telah diteruskan pula oleh Jabatan Pertahanan Awam (JPA) yang mana 1,500 biasiswa JPA yang ditawarkan oleh Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA) untuk program ijazah luar negara (PILN) akan dihapuskan bermula tahun hadapan…..Tetapi masih ada peluang untuk mendapatkannya Namun, bagi pelajar yang [...] Related posts:
  1. (Semakan) Program Ijazah Luar Negara (PILN)
  2. (Syarat Baru) Biasiswa MARA Keluar Negara 2011
  3. (Tahniah) Anugerah Biasiswa 1Malaysia

Israel Keluar Dari Port Klang & Malaysia !!

Posted: 13 Jun 2010 07:31 PM PDT

Sun Minta keluarkan sebarang hubungan dan pengaruh Israel di Malaysia!!! Kita hanya suka melaung-laungkan sahaja tetapi realitinya? Dalam keadaan saudara Palestin kita terus ditekan oleh Israel, kita pula di Malaysia dikejutkan dengan kehadiran kapal Israel Zim Genova yang berdaftar di Israel berlabuh di Port Klang Isnin lalu. Perkara mengenai kapal-kapal Israel yang didedahkan baru-baru ini, telah [...] Related posts:
  1. [UNDI] Caj VEP Kereta Singapura Keluar Masuk Dari Malaysia
  2. [HOT] Konsep 1 Malaysia VS One Israel?
  3. (Gambar) Serangan Tentera Israel vs Konvoi Bantuan GAZA

(Review) Kereta Chevrolet Cruze di Malaysia

Posted: 13 Jun 2010 06:22 PM PDT

Chevrolet Cruze,  kereta bagi Peneraju Global General Motors, akhirnya dilancarkan di Malaysia oleh pengedar eksklusif Chevrolet yang baru, Pavillion Crest Sdn. Bhd., yang juga merupakan anak syarikat kepada Kumpulan Naza. Kereta sedan yang mendapat pengiktirafan dan review yang baik di peringkat antarabangsa ini, adalah diimpot sepenuhnya (CBU) dengan 1.8 liter dan dijual pada harga RM [...] Related posts:
  1. (Review) Kereta Peugeot 3008 di Malaysia
  2. [Review] Gambar Kereta Hyundai Sonata 2010
  3. (Review) Honda Freed di Malaysia 2010